Jetta nykii ja sammuu
Valvoja: ffp jäsenet
Jetta nykii ja sammuu
Eli 1.8 Flairi jetta (RP) lähtee kylmänä käyntiin heittämällä, lämmettyä rupee nykimään eikä vastaa kaasuun ja lopulta sammuu. Lähtee jälleen käyntiin ja vähänaikaa toimii kunnes rupee taas nykimään. Kipinää tulee, ruiskun ja imusarjan välinen kumilortto on ehjä, kaasuläpän asentotunnistinta säädetty sataan kertaan, bensapumpusta paineet mitattu ja täysiä paineita työntää ja moottorin lämpötila-anturi puskee oikeita arvoja. Alkaa huumori loppua kun jollain rakkineella pitäs töihinki kulkee.
Muistaakseni luokkaa 1.2baria oli VAG-korjausohjeissa bensanpaine.
Jäätääkö? Huohottimesta tuleva kostea paska jäädyttää kovemmalla pakkasella ruiskuyksikön jos imuilman esilämmiitys poistettu kuten allekirjoittaneella oli.. :D
Myös rikkinäinen lambda voi aiheuttaa kuvatunlaisen dilemman, se kun kuulema alkaa säätää seosta vasta kun koneen lämpötila nousee n.40 asteen tienoille.
Jäätääkö? Huohottimesta tuleva kostea paska jäädyttää kovemmalla pakkasella ruiskuyksikön jos imuilman esilämmiitys poistettu kuten allekirjoittaneella oli.. :D
Myös rikkinäinen lambda voi aiheuttaa kuvatunlaisen dilemman, se kun kuulema alkaa säätää seosta vasta kun koneen lämpötila nousee n.40 asteen tienoille.
Ilmeisesti bensapumppu on halvaantunut, yllätyksenä tuli että näissä on kaks pumppua. Siirtopumppu ja sitten tuo tankin sisällä oleva mihinkä pääsee kontin kautta käsiks. Kivasti lillu vettä tuolla pumpun syvennyksessä, ilmeisesti jostain päässy konttiin vettä/lunta pyryttämään ja nyt sulanu sinne. Kahtoo muuttuuko miksikään kuhan saa uuden pumpun
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa