autona vm97 golf jossa tuo volsun oma tehdasvalmisteinen ajonesto, sekä heti maahantullessa asennettu cobra merkkinen hälytin.
Nyt auton keskuslukitusta ohjataan cobran kaukosäätimillä.
Nyt olisi halu päivittää avaimet näihin linkkumallisiin. Onko tietoa kuinka tarkka tuo ajonesto sirun lukulaite on eli jos tuon sirun kirvoittaa tuolta alkuperäisestä avaimesta ja siirtää tuolaisen linkkuavaimen sisään ni saako tuo sirun tunnistus rengas sen vielä luettua.
entä onko tietoa saako tuollaista tarvikemallin linkkuavainta mitenkään ohjaamaan tuota cobran hälytintä?
autosta poistettu korin ulkopuolen lukkopesät ja koska takaluukun avaus hoidetaan solenoidilla ni samalla saisi tuon takaluukun aukaisun tuohon linkkuavaimeen.
mk3 golf ajonesto , hälytin ja linkkuavaimet.
Valvoja: ffp jäsenet
Avaimen ja ajonestosirun kanssa ei tule olemaan ongelmia, mutta:
Tarkistetaan nyt vielä, että autossa ei siis ole alkuperäistä hälytintä ja pelkkää Cobran valmistamaa keskuslukituksen ohjausta, vaan tosiaan ihan Cobran hälytin?
Tuskin onnistuu, mikäli et askartele cobran kaukosäätimestä osia linkkuavaimen sisälle. Linkkuavaimilla varustetusta kaukosäätösarjasta voisi kokeilla tietysti jotain askarrella, siellähän on keskuslukituksen ohjauskarvat valmiina paritettavaksi Cobran keskusyksikköön :Dentä onko tietoa saako tuollaista tarvikemallin linkkuavainta mitenkään ohjaamaan tuota cobran hälytintä?
Tarkistetaan nyt vielä, että autossa ei siis ole alkuperäistä hälytintä ja pelkkää Cobran valmistamaa keskuslukituksen ohjausta, vaan tosiaan ihan Cobran hälytin?
Alkuperäisellä hälyttimellä varustettuna takaluukun lukon voi avata avaimella, kannen avata ja nostella tavarat sisään, ilman että hälyytintä tarvitsee kytkeä pois päältä. Kannattanee miettiä miten vastaava on solenoidin/kaukosäätimen kanssa hoidettavissa, mikäli aiemmin käyttökytkin on ollut vain "sisätiloissa". Ja oliko tavaratilan kannen aukaisu ratkaistu siis tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=9aJp7yI2aagautosta poistettu korin ulkopuolen lukkopesät ja koska takaluukun avaus hoidetaan solenoidilla ni samalla saisi tuon takaluukun aukaisun tuohon linkkuavaimeen.
Autossa siis todellakin on cobran hälytin kokonaisuudessaan.Malliltaan 6412 BB vissiinkin tuo mallisarja numero on ainakin oikeen noista kirjaimista en tiedä.
Tänään koitin käydä parissa asentamossa jututtamassa kavereita mut kiinostus kytkentää kohtaa oli pyöreät 0. Kuoleva ala näemmä tuo hälytin asentaminen ja palvelu sen mukaista.
Mutta koska harrastaminen on kivaa niin nykyäänhän esim. cobralta on saataville hälytin malli joka on tarkoitettu autoihin joissa on tuollainen kauko-ohjattu keskuslukko jo vakiona.
Eli jos lähdettäis siitä että nykyinen hälytin poistetaan kokonaisuudessaan autosta ja sen jälkeen autoon asennetaan tuollainen yleismallinen keskuslukon kauko-ohjain sarja.
Sen jälkeen ovat sulkeutuu ja menevät lukkoon linkkuavaimen napeista.Sekä takaluukun avaussolenoidin ohjaus tapahtuis samasta yksiköstä myös linkkuavaimen napista ohjattuna.
Eikös tuohon kytkentää pitäisi olla nyt liitettävissä tuollainen hälytin malli joka on tarkoitettu ohjattavaksi auton omilla kaukkareilla???
Seuraavaksi tulee mieleen ainoastaan enää takaluukun avaus ongelma. Eli vaatiiko aina ensin kaukkareista ovien avaamista eli hälyn pois kytkentää ja vasta sitten uskaltais painaa takaluukun avausta. Vai pystyykö tohon rakentamaan kytkennän jollakin rele virityksellä kun kerran hälyttimessä ja keskuslukon kaukoohjain sarjassa molemmissa olisi tuollainen lisälaitteen ohjausvirta syöttö.
ideana siis lähinnä se että takaluukun sais auki ilman että hälytin rupee huutaa ja auton ovet pysyis silti kiinni?
Tänään koitin käydä parissa asentamossa jututtamassa kavereita mut kiinostus kytkentää kohtaa oli pyöreät 0. Kuoleva ala näemmä tuo hälytin asentaminen ja palvelu sen mukaista.
Mutta koska harrastaminen on kivaa niin nykyäänhän esim. cobralta on saataville hälytin malli joka on tarkoitettu autoihin joissa on tuollainen kauko-ohjattu keskuslukko jo vakiona.
Eli jos lähdettäis siitä että nykyinen hälytin poistetaan kokonaisuudessaan autosta ja sen jälkeen autoon asennetaan tuollainen yleismallinen keskuslukon kauko-ohjain sarja.
Sen jälkeen ovat sulkeutuu ja menevät lukkoon linkkuavaimen napeista.Sekä takaluukun avaussolenoidin ohjaus tapahtuis samasta yksiköstä myös linkkuavaimen napista ohjattuna.
Eikös tuohon kytkentää pitäisi olla nyt liitettävissä tuollainen hälytin malli joka on tarkoitettu ohjattavaksi auton omilla kaukkareilla???
Seuraavaksi tulee mieleen ainoastaan enää takaluukun avaus ongelma. Eli vaatiiko aina ensin kaukkareista ovien avaamista eli hälyn pois kytkentää ja vasta sitten uskaltais painaa takaluukun avausta. Vai pystyykö tohon rakentamaan kytkennän jollakin rele virityksellä kun kerran hälyttimessä ja keskuslukon kaukoohjain sarjassa molemmissa olisi tuollainen lisälaitteen ohjausvirta syöttö.
ideana siis lähinnä se että takaluukun sais auki ilman että hälytin rupee huutaa ja auton ovet pysyis silti kiinni?
Jad.Pidetään mielessä voi meinaan hyvin olla että tuo nykyinen häly autosta lähtee.
Meinaan jos kytkentä olis toteutettavissa tuolla systeemillä et kytkee autoon ensin keskuslukon kauko-ohjain hilppeet ja siihen sit tuollaisen hälyn joka on tarkoitettu ohjattavaksi auton omilla avaimilla.
Onko jollain tietoa kun tuollaisenki hälyttimen tiedoissa mainitaan et hälyssä lisä kanava esim. Takaluukun tai sähkölasien kytkentään.Niin millä tuollaista ominaisuutta on tarkoitus ohjata? Kun hälyn mukana ei kerran kakeja tule.
Onko se kyseisen hälyttimen tapauksessa ohjelmoitavissa myös tuollaiseen linkkuavaimeen?
Meinaan jos kytkentä olis toteutettavissa tuolla systeemillä et kytkee autoon ensin keskuslukon kauko-ohjain hilppeet ja siihen sit tuollaisen hälyn joka on tarkoitettu ohjattavaksi auton omilla avaimilla.
Onko jollain tietoa kun tuollaisenki hälyttimen tiedoissa mainitaan et hälyssä lisä kanava esim. Takaluukun tai sähkölasien kytkentään.Niin millä tuollaista ominaisuutta on tarkoitus ohjata? Kun hälyn mukana ei kerran kakeja tule.
Onko se kyseisen hälyttimen tapauksessa ohjelmoitavissa myös tuollaiseen linkkuavaimeen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa