Tossa ukolta sammus auto tien päälle, ja kun kokeilin niin oli tuo pumpun hihna ihan löysällä, ilmeisesti kiristäjä oli pettäny. Nyt kun vaihdettiin sinne uusi kiristin ja ohjain rulla ja hihna, käännettiin kaikki merkit kohdalleen ja hihna kiinni niin ei edes lupaa lähteä käyntiin. Vai onko tuon niin tarkka sitten siitä ajoituksesta että lähtisi käyntiin? Heittokelloa olen metsästäny että sais sillä katsottua sen mutta näin vkloppuna hieman vaikea saada mistään.
Pientä helppiä olisin vailla...
Transporter ACV 2.5 TDI ruiskutuspumpun ajoitus
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=6518
Löysää suutinputkea, tuleeko polttoainetta reilusti suutinputkesta startatessa, jos ei tule niin ei lähde millään asennolla/säädöllä käyntiin.
Löysää suutinputkea, tuleeko polttoainetta reilusti suutinputkesta startatessa, jos ei tule niin ei lähde millään asennolla/säädöllä käyntiin.
orimattila ja luhtikylä on sijainti. Kyllä sieltä startatessa polttoainetta tulee ihan suihkaus kun avaa suuttimen paastä putkea, en sitten tiedä tuleeko tarpeeks. Mikäs sitten mahtaa olla vikana? Pumppu hajalla?
Kokeilin useampaan kohtaan sitä ajoitusta, siirsin sillain hammas kerrallaan mut ei tapahdu mitään muutosta. Voiko se olla niin pirun tarkka siitä että käy?
Kokeilin useampaan kohtaan sitä ajoitusta, siirsin sillain hammas kerrallaan mut ei tapahdu mitään muutosta. Voiko se olla niin pirun tarkka siitä että käy?
Hammas kerralla liikaa, löysää nokan päässä olevaa hammaspyörää ei ole siellä kiilaa, saat pienemmät siirrot. Lisään kohta ohjeet jos auttaisi säädössä.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02
Mene tuolle sivulle, ja avaat tuollaisen tiedoston.
Volkswagen 2.4L Diesel engines: AAB, ACV Engine, disassembling and assembling (eng.)
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02
Mene tuolle sivulle, ja avaat tuollaisen tiedoston.
Volkswagen 2.4L Diesel engines: AAB, ACV Engine, disassembling and assembling (eng.)
pumpusta
joo, pääsin kiireiltäni taas auton kimppuun, hihnan paikalleen ja löysäsin sen pyörän siittä ja kellon kanssa kääntelin kohdilleen sen ajoituksen. mutta eipä lähde käyntiin, jotenkin tuntuu ettei tuu vaan tarpeeks polttoainetta ku löysää suuttimen päästä putkea, sellainen melko pieni suihkaus.
Pääsekös se kuinka paljon imasemaan ilmaa siitä reiästä minne kello laitetaan?
Vai onkos se sitten pumpussa vika?
Pääsekös se kuinka paljon imasemaan ilmaa siitä reiästä minne kello laitetaan?
Vai onkos se sitten pumpussa vika?
pumpusta
Ei se nyt kyllä enää ilmasta voi olla kiinni, niin kauan on sahattu, pumppu on ainakin täynnä ainetta. Mut suutinputkia kun aivailee niiin muutamasta tuntuis tulevan suht huonosti ainetta, kaikki putket auki starttailtiin sitä tossa mut ei mitää elonmerkkejä. Savuja tulee pakoputkesta kyllä ja ennakko on 0.60mm säädetty mittakellolla, kun tuntu olevan niin pirun hankala saada siihe 0.55mm mitä mun saamat ohjeet kertoo tarkaksi ennakoksi.
Mikä neuvoksi?
Alkaa usko loppumaan pikkuhiljaa.
Mikä neuvoksi?
Alkaa usko loppumaan pikkuhiljaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa