Takalasin spoileri
Valvoja: ffp jäsenet
Takalasin spoileri
Eli golf3 takalasin spoileri/lippa,pitäs saada kiinnitettyä.Kysymys on,että millä?Teipillä,liimalla vai sialla.Kun tämä talvi aika rajoittaa tuota kiinnitys tapaa.taitaa tuo sika vaan kuivaa aika huonosti pakkasessa.?Lämmin talli kyl on käytössä muutaman tunnin ajan.
Hyvällä koriliimalla, esim sikaflexillä on nopeasti kuivuvaa mallia, tuotemerkintää en muista mutta googlettamalla löytyy.
Tuokin vaatii lämpöä ja aikaa eli kesällä olis paras aika jos ei lämmintä tallia ole viikonlopuksi.
Kannattaa sovitella kuivana luukkuun, mun piti tota farkun lippaa hieman hioa että istui hyvin, liima pintaan ja teipeillä tukevasti kiinni liimauksen ajaksi.
Tuokin vaatii lämpöä ja aikaa eli kesällä olis paras aika jos ei lämmintä tallia ole viikonlopuksi.
Kannattaa sovitella kuivana luukkuun, mun piti tota farkun lippaa hieman hioa että istui hyvin, liima pintaan ja teipeillä tukevasti kiinni liimauksen ajaksi.
Itse pistin ihan sikafleksillä vaan. Taisi olla tosin kesällä jos en väärin muista. Luukku auki ja niin että lippa nojaa koko painollaan luukkua vasten. Kunnolla sikaa väliin ja painaa. Loppulta jännitettiin että pysyykö se kiinni. Kyllä on tähän asti pysynyt.
Alunperinhän Vr6/Gtissä lippa on 3x muttereilla ja jollain koriliimalla takalasissa.
Alunperinhän Vr6/Gtissä lippa on 3x muttereilla ja jollain koriliimalla takalasissa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”