vikakoodi 17705

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

vikakoodi 17705

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 11.1.2010 16:05

juu eli tämmöisen vikakoodin antoi huollossa,ahtimen-kaasuläpän liitäntä paineen lasku staattinen,muilla ollut samaa ongelmaa?huollossa puhuivat että puhdistus saattaa auttaa,auttaako,ken tietää,yllättäen olivat myös innokkaita vaihtamaan uuden,hintaa n.600e+työt,kylmänä kun käynnistää tuntuu että bensaa saa turhan paljon eli tukehtuu ja haisee bensa,onko tuolla läppähommalla mitään tekemistä asian kanssa,joku viisaampi jos vois auttaa tjn? =) lisätään vielä että jos pakkasta n.10 tai siitä lauhempaa niin ongelmaa ei ole,oli sitten auto lämmityksessä tai ei
Viimeksi muokannut Teekoo00, 11.1.2010 16:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 11.1.2010 16:12

Ilmeisesti kyseessä profiilisi auto, eli Golf IV 1.8T-koneella? Korjaisin myös otsikkoa hiukan täsmällisemmäksi.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 11.1.2010 18:43

profiilin kottero kyseessä,google kertoikin jotain kun tajusin sieltä kokeilla,n75:n oli joku vaihtanut samaisen koodin ilmestyessä vikamuistiin

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 11.1.2010 19:17

ahtovuotoakin joku veikkasi,no menee yksinkeskusteluksi,saa poistaa tämän..

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 13.1.2010 21:11

Etkö sä jaksa hetkeä odottaa, että joku pääsee vastaamaan? On aika pienestä taas kiinni, ei tää foorumi mikään operaatio lumihiutale ole. Jos haluat nopeita vastauksia, vie se auto sinne huoltoon arvottavaksi, ehkä tulee kuntoon tai ehkä ei, ainakin tiedät mikä se todennäköisesti ei ollut. Laittakaa lukkoon vaan, turha tommosille mitään vastatakaan.

Vikakoodi viittaa juuri siihen ahtovuotoon.

golpero
-
Viestit: 828
Liittynyt: 19.11.2009 0:45

ViestiKirjoittaja golpero » 14.1.2010 0:35

menee yksinkeskusteluksi,saa poistaa tämän

jaksoit odottaa sitten kokonaiset 3 tuntia 12 minuuttia :)

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 14.1.2010 5:53

google antoi vastauksia tai arvauksia,ja Jimme ota ne herneet pois nenästä,no huoltoon parin viikon päästä ni sit näkee löytääkö ne mitään vian aiheuttajaa

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 14.1.2010 9:18

Se oli meloni, jos vedetään niin kerralla kunnolla ;)

Jos se on ahtovuoto niin oikeastaan ainoa oikea tapa selvittää se silmämääräisen tarkastuksen lisäksi on ahtoputkiston painetesti. Toki se N75 on yksi vaihtoehto.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 14.1.2010 10:50

juu-u,se vaan ihmetyttää että kulkupuoli kuitenkin ihan normaali,no parin viikon päästä sitä on viisaampi,toivottavasti

Jimme
-
Viestit: 730
Liittynyt: 8.1.2006 16:04

ViestiKirjoittaja Jimme » 14.1.2010 13:12

Hmm, ei sulla tietenkään ahtopainemittaria ole kiinni?

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 14.1.2010 15:50

ei oo mittaria,voihan siellä toki pieni vuoto olla jota ei perstuntumalla tunne,lontoon murteella olis ohje että tarkistaa bypass ja lisäksi tais olla ohjeessa että tarkistaa sille menevä letku,pässi mallia forge,joten tuskin hajalla,kaikkihan on tietysti mahdollista,mutta pässin kalvon hajottua varmaan oireita löytyy ajossa

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 14.1.2010 17:05

Kalvollisissa forgeissa nuo kalvot ovat varsin heikkoa tekoa, ja mäntämallit taas pyrkivät huollon puutteesta johtuen jäämään talvella auki, jotka tuon vikakoodin myös voi aiheuttaa.

Jos auto mielestäsi toimii oikein, mikset vaan poista vikakoodia ja aja tyytyväisenä. Ei ne itsediagostiikat autuaaksi tee. Eli voi olla myös vikakoodi ilman vikaa.
Viimeksi muokannut rolle, 14.1.2010 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 14.1.2010 18:37

Varsinkin jos sattuu olemaan tietty versio 06a906032hj ecu. Siinä on softabugi, joka aiheuttaa juurikin kyseisen vikakoodin.

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 14.1.2010 19:36

ajossa toimii hyvin mutta tuo kylmäkäynnistys kovemmalla pakkasella ongelma,mistä tuolla alussa mainitsin,no tulee termari vaihatettua samalla kun ei lämmöt aina tahdo pysyä 90:ssä,kävi se itelläkin mielessä tuo pässi kun ei sitä ole huollettu 1,5 vuoteen =) lämpötila-anturi oli rikki,niin se on vaihdettu n.2 vikkoa sitten

Teekoo00
-
Viestit: 117
Liittynyt: 21.2.2007 21:33

ViestiKirjoittaja Teekoo00 » 27.1.2010 17:05

noniin kävi kottero huollossa,lämmittimen vaihtoivat malliin säteily,termari vaihdettu,johan alkoi kabiinissa olemaan kunnolla lämmintä,sitten tämä kaasuläpän vika johtui huollon mukaan jostakin letkusta joka oli mahdollisesti jäätänyt(oli ollut kosteutta letkussa),toivon mukaan nyt pelaa,leimaki tuli konttorilla paperiin..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa