Elikkäs 1,8 ruisku -89 Passatti jäi katsastuksessa kiinni korkeasta HC-arvosta, missähän todennäköisimmin olis vika?
Kone ei käy ihan tasaisesti tyhjäkäyntiä, ihan kuin pätkis välillä.
Viime helmikuussa arvo on ollu reilu 200, nyt 779..
-Uusi pyörijä, virranjakajan kansi ja tulpat ei vaikuttanut käyntiin.
Mahdollinen ilmavuoto? Lämpötila-anturit?
Korkea HC-arvo -89 Passat
Valvoja: ffp jäsenet
Haulla varmasti olisi tämäkin löytynyt mutta laitetaan nyt vielä kerran...
-Jarrutehostajan alipaineletku 4.pytyn imukanavan tuntumassa, letku hajalla
-Ruiskun kumijalka hajalla
-Imusarjan tiiviste rikki tai pultteja löysällä
-Ylävesiletkun istukassa oleva sininen lämpöanturi viallinen
Jos tulpan johdot on mallia silikonitarvikeharakiri, laita orkkikset, tuo on ilmeisesti RP-koneella vaikka vissiin katti puuttuukin, se on allerginen tarvikejohdoille.
-Jarrutehostajan alipaineletku 4.pytyn imukanavan tuntumassa, letku hajalla
-Ruiskun kumijalka hajalla
-Imusarjan tiiviste rikki tai pultteja löysällä
-Ylävesiletkun istukassa oleva sininen lämpöanturi viallinen
Jos tulpan johdot on mallia silikonitarvikeharakiri, laita orkkikset, tuo on ilmeisesti RP-koneella vaikka vissiin katti puuttuukin, se on allerginen tarvikejohdoille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa