eli sain tuossa ahaa idean että täytyy alkaa passatin putkistoa väsäilemään.
Tässä oon nyt vaan miettiny että onko porukka käyttäny minkälaisia/merkkisiä peräpönttöjä kyseisessä pelissä?
Olen noita motonetin läpivirtaaviapönttöjä katellu mut pelkona se että äänet kasvaa niin ettei kuule omia ajatuksia auton sisällä.
ajatuksena on pitää auton oma keskellä oleva vaimennin paikallaan.
pakoputkistoa 3bg 2.8 passattiin väsäilemässä
Valvoja: ffp jäsenet
Eikös se iso mötikkä siinä keskellä ole katti? ;)
Mitä muita virityksiä autoon on tulossa? Meinaan vain että tuo vakioputkisto on kyllä täysin riittävä tuolle moottorille vakiona. Jos se jostain ahdistaa, niin sitten vapaavirtaus-KATtia paikoilleen (ei pitäisi katalysaattoristakaan ahdistaa).
Tietty jos putki on rikki niin ymmärrettävää - ellei, niin ei sitä kannata Motonetin moskalla korvata koska sen käyttöikä on luultavasti 1/5 siitä minkä alkuperäisen (mulla ei ole ainakaan ruosteongelmia 11 vuotta vanhassa vakioputkistossa, joustot ovat ainoat mitkä menee rikki ajan saatossa).
Mitä muita virityksiä autoon on tulossa? Meinaan vain että tuo vakioputkisto on kyllä täysin riittävä tuolle moottorille vakiona. Jos se jostain ahdistaa, niin sitten vapaavirtaus-KATtia paikoilleen (ei pitäisi katalysaattoristakaan ahdistaa).
Tietty jos putki on rikki niin ymmärrettävää - ellei, niin ei sitä kannata Motonetin moskalla korvata koska sen käyttöikä on luultavasti 1/5 siitä minkä alkuperäisen (mulla ei ole ainakaan ruosteongelmia 11 vuotta vanhassa vakioputkistossa, joustot ovat ainoat mitkä menee rikki ajan saatossa).
no se voi hyvin olla kattikin :)
niin se on kyllä totta että eihän ne tarvikepöntöt kestä samallalailla kun noi alkuperäiset.
Haluais vaan vähän tuoda kutosen ääniä kuuluville :)
Joutuu ilmeisesti kuitenkin putkiston tiputtaan kun pitäis takakardaani saada irti että pääsee vaihtaan stefan kardaanin ja perämurikan väliin. Tai näin ainakin olin katsovinani kun auton alla olin :)
Tosin toinen vaihtoehto on että laittaa vaan pelkät putkenpäät ja leikkelee vähä puskurin alahelmaa.
niin se on kyllä totta että eihän ne tarvikepöntöt kestä samallalailla kun noi alkuperäiset.
Haluais vaan vähän tuoda kutosen ääniä kuuluville :)
Joutuu ilmeisesti kuitenkin putkiston tiputtaan kun pitäis takakardaani saada irti että pääsee vaihtaan stefan kardaanin ja perämurikan väliin. Tai näin ainakin olin katsovinani kun auton alla olin :)
Tosin toinen vaihtoehto on että laittaa vaan pelkät putkenpäät ja leikkelee vähä puskurin alahelmaa.
Jos itse pystyy sen putkiston väsäämään, ja viitseliäisyyttä riittää, niin kokeile ihan piruuttas miltä tuo kuulostaa suorat putket laitettuna takapönttöjen tilalle. V8:ssa ei ainakaan pöllömmät äänet, joskin jollain kierroksilla pikkusen kumisee. Aikoinaan kun itellä V6 passatti oli, niin olisin kokeillut samaa jos olisin tajunnut ettei äänet siitä älyttömästi nouse. Uskoisin että varsinkin V-koneissa toi pöntön korvaus tuo äänet aika kivasti esiin.
Ja tosiaan, V6 vakioputkella kuulostaa aika aneemiselta.. ;)
Ja tosiaan, V6 vakioputkella kuulostaa aika aneemiselta.. ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”