vikakoodi 17705
Valvoja: ffp jäsenet
vikakoodi 17705
juu eli tämmöisen vikakoodin antoi huollossa,ahtimen-kaasuläpän liitäntä paineen lasku staattinen,muilla ollut samaa ongelmaa?huollossa puhuivat että puhdistus saattaa auttaa,auttaako,ken tietää,yllättäen olivat myös innokkaita vaihtamaan uuden,hintaa n.600e+työt,kylmänä kun käynnistää tuntuu että bensaa saa turhan paljon eli tukehtuu ja haisee bensa,onko tuolla läppähommalla mitään tekemistä asian kanssa,joku viisaampi jos vois auttaa tjn? =) lisätään vielä että jos pakkasta n.10 tai siitä lauhempaa niin ongelmaa ei ole,oli sitten auto lämmityksessä tai ei
Viimeksi muokannut Teekoo00, 11.1.2010 16:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Etkö sä jaksa hetkeä odottaa, että joku pääsee vastaamaan? On aika pienestä taas kiinni, ei tää foorumi mikään operaatio lumihiutale ole. Jos haluat nopeita vastauksia, vie se auto sinne huoltoon arvottavaksi, ehkä tulee kuntoon tai ehkä ei, ainakin tiedät mikä se todennäköisesti ei ollut. Laittakaa lukkoon vaan, turha tommosille mitään vastatakaan.
Vikakoodi viittaa juuri siihen ahtovuotoon.
Vikakoodi viittaa juuri siihen ahtovuotoon.
ei oo mittaria,voihan siellä toki pieni vuoto olla jota ei perstuntumalla tunne,lontoon murteella olis ohje että tarkistaa bypass ja lisäksi tais olla ohjeessa että tarkistaa sille menevä letku,pässi mallia forge,joten tuskin hajalla,kaikkihan on tietysti mahdollista,mutta pässin kalvon hajottua varmaan oireita löytyy ajossa
Kalvollisissa forgeissa nuo kalvot ovat varsin heikkoa tekoa, ja mäntämallit taas pyrkivät huollon puutteesta johtuen jäämään talvella auki, jotka tuon vikakoodin myös voi aiheuttaa.
Jos auto mielestäsi toimii oikein, mikset vaan poista vikakoodia ja aja tyytyväisenä. Ei ne itsediagostiikat autuaaksi tee. Eli voi olla myös vikakoodi ilman vikaa.
Jos auto mielestäsi toimii oikein, mikset vaan poista vikakoodia ja aja tyytyväisenä. Ei ne itsediagostiikat autuaaksi tee. Eli voi olla myös vikakoodi ilman vikaa.
Viimeksi muokannut rolle, 14.1.2010 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ajossa toimii hyvin mutta tuo kylmäkäynnistys kovemmalla pakkasella ongelma,mistä tuolla alussa mainitsin,no tulee termari vaihatettua samalla kun ei lämmöt aina tahdo pysyä 90:ssä,kävi se itelläkin mielessä tuo pässi kun ei sitä ole huollettu 1,5 vuoteen =) lämpötila-anturi oli rikki,niin se on vaihdettu n.2 vikkoa sitten
noniin kävi kottero huollossa,lämmittimen vaihtoivat malliin säteily,termari vaihdettu,johan alkoi kabiinissa olemaan kunnolla lämmintä,sitten tämä kaasuläpän vika johtui huollon mukaan jostakin letkusta joka oli mahdollisesti jäätänyt(oli ollut kosteutta letkussa),toivon mukaan nyt pelaa,leimaki tuli konttorilla paperiin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa