Mulla on Golf mk5 ja aina sillon tällöin kun lähen aamulla liikkeelle niin abs valo palaa ja oon ajatellut että johtuuko moinen pakkasesta, kun se valo lakkaa hetken ajon jälkeen palamasta.
Onko jollai kyseistä ongelmaa?
ps. Vai voiko anturissa olla vaan jjotain p*skaa? Entä voiko rengas mennä lukkoon moisesta?
ABS ja pakkanen
Valvoja: ffp jäsenet
No jos ne absit ei toimi, niin sillonhan se rengas voi mennää lukkoon jarrutuksessa sopivissa olosuhteissa.
Kyllä tuo minusta kertoo kuluneesta anturista, ei nekään ikuisia ole.
Kertookos vikamuisti muuten viallisen anturin paikan suoraan vai joutuuko mittailemaan / arvailemaan?
Kyllä tuo minusta kertoo kuluneesta anturista, ei nekään ikuisia ole.
Kertookos vikamuisti muuten viallisen anturin paikan suoraan vai joutuuko mittailemaan / arvailemaan?
Viimeksi muokannut Pete I, 3.1.2010 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Missäs kunnossa sulla on akku? Mulla alkoi oireilemaan ABS samalla tavalla kun akku veteli viimeisiään. Käyntiin jaksoi vielä lähteä ihan hyvin mutta ABS:n valo syttyi heti käynnistyksen jälkeen, valo sammui sitten 10s-2min päästä. Parin viikon päästä piti sitten lähteä akkuostoksille. ABS seuraa myös akun jännitettä, jos putoaa liian alas => vika.
(Jälkeenpäin ajattelin että osaa olla saksalainen viisas kun akun hyytymiseenkin on omat merkkivalonsa, osais vaan itse tulkita näitä.....)
(Jälkeenpäin ajattelin että osaa olla saksalainen viisas kun akun hyytymiseenkin on omat merkkivalonsa, osais vaan itse tulkita näitä.....)
En tiedä akusta, pitäis varmaan sekin käydä testauttamassa mutta autoni oli tietokoneessa niin tietokone saoi että oikenpuolimmaisen takarenkaat pyörimis nopeus on ollut eri kuin muiden.
Sillon kun ostin auton ja siinä oli yksi talvirengas puhki niin ostin yhden uuden käytetyn mutta en tiedä millä paikalla se uusi käytetty rengas on mutta jos se on tuo oikea takarengas niin voiko se aiheuttaa sen pyörimis ongelman?
Sillon kun ostin auton ja siinä oli yksi talvirengas puhki niin ostin yhden uuden käytetyn mutta en tiedä millä paikalla se uusi käytetty rengas on mutta jos se on tuo oikea takarengas niin voiko se aiheuttaa sen pyörimis ongelman?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”