Imu päällä käy tyhjäkäyntiä niinkuin pitääkin mutta kun imu lähtee päältä pois niin käy erittäin epätasaiseti ja sammuu jonkin ajan kuluttua. Sama juttu ajon jälkeen. Esim. liikennevaloihin pysähtyessä auto sammuu melkein heti.
Ja minkä merkkinen kaasari ko. voiman pesässä on?[/b]
Käyntiongelmia golf 1.3 -85
Valvoja: ffp jäsenet
hämärässä ilman valoja tutkittuna ei löytyny etupuolelta..
siks oletin että auton alta löytyy.. no mut huomenna selviää..
mitenkäs tuo värkki toimii jos jätän lambdan piuhan irti kokonaan jos selviää että se ei toimi? kun täältä ei todennäköisesti tuota uutta saa samalle päivää.
ihan mielenkiinnosta kokeilla.. yhen vastaavan tapauksen oon lukenu, että ilman lambdan piuhoja toimii paremmin lämpimänä? Entäs kylmänä?
Niin tosiaan auton oireet on: tyhjäkäynti seilaa, tietyillä kierroksilla käynti seilaa ja pätkii kaasullakin, polttaa putkessa ( varsinkin moottorijarrutuksissa ), vie sikana bensaa, haisee ja käryää bensalle/öljylle ( lämpimänä ).. vedot hukassa välillä ( yhteydessä huonoon käyntiin ) Kuitenkin kylmänä ja lämpimänä, säästä riippumatta kuin palmun alta käyntiin...AINA.
auto ei kuluta öljyä, eikä tuppaa sinistä ja nesteetkin ok. eikä edes pahemmin venttiilit nakuta..
hiton vaikea selittää nuo oireet, mut jospa joku vähän ymmärtäis..
ja tuota LAMBDAA veikkaan minä :)
siks oletin että auton alta löytyy.. no mut huomenna selviää..
mitenkäs tuo värkki toimii jos jätän lambdan piuhan irti kokonaan jos selviää että se ei toimi? kun täältä ei todennäköisesti tuota uutta saa samalle päivää.
ihan mielenkiinnosta kokeilla.. yhen vastaavan tapauksen oon lukenu, että ilman lambdan piuhoja toimii paremmin lämpimänä? Entäs kylmänä?
Niin tosiaan auton oireet on: tyhjäkäynti seilaa, tietyillä kierroksilla käynti seilaa ja pätkii kaasullakin, polttaa putkessa ( varsinkin moottorijarrutuksissa ), vie sikana bensaa, haisee ja käryää bensalle/öljylle ( lämpimänä ).. vedot hukassa välillä ( yhteydessä huonoon käyntiin ) Kuitenkin kylmänä ja lämpimänä, säästä riippumatta kuin palmun alta käyntiin...AINA.
auto ei kuluta öljyä, eikä tuppaa sinistä ja nesteetkin ok. eikä edes pahemmin venttiilit nakuta..
hiton vaikea selittää nuo oireet, mut jospa joku vähän ymmärtäis..
ja tuota LAMBDAA veikkaan minä :)
Jos on lambdan johto irti niin silloin menee kyllä bensaa ihan v-sti koska kone käy varmuuden vuoksi rikkaalla. Jos palamatonta bensaa pääsee paljon koneesta läpi niin se saattaa myöhemmin palaa katalysaattorissa joka vaurioituu siitä. Hoida siis ongelma kuntoon pikaisesti tai älä ajele autolla kovin paljon.
jep tuota samaa luin jo itsekin tuolta netin syövereistä.
ja auto ei ole ajossa ennen kuin se toimii. Uus katti oli motonetissä jotain 150€ että ei haluta hajottaa sitä jos ei ole jo sökö. :)
Ei vielä tänään päässy autoa tutkimaan, mutta uus lambda löytyy hyllystä yhdestä autosähköpuljusta ja jopa ihan bosch :) Hintaa vaan en hoksannu kysyä...
Millainen homma vaihtaa hall- anturi?
ja auto ei ole ajossa ennen kuin se toimii. Uus katti oli motonetissä jotain 150€ että ei haluta hajottaa sitä jos ei ole jo sökö. :)
Ei vielä tänään päässy autoa tutkimaan, mutta uus lambda löytyy hyllystä yhdestä autosähköpuljusta ja jopa ihan bosch :) Hintaa vaan en hoksannu kysyä...
Millainen homma vaihtaa hall- anturi?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa