jetan keula gofliin
Valvoja: ffp jäsenet
jetan keula gofliin
Olen vaihtamassa jetan keulaa golffiin.. nII tarviiko muuta vaihtaa kuin valot ja maski??
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
On kyllä ihan pakko kysyä että ootko harkinnu homman ihan loppuun asti?
Saat urakassa huonommat valot ja kaupanpäälle kyseenalaisen kasarityylin...
Joo onhan toi nyt ihan mielettömän uhkarohkee toi tuollainen projekti. Ja tosiaan autokin menee ihan pilalle, valoteho ja ties vaikka aerodynamiikka.
Voi herran jestas...
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
No aerodynamiikkaan ei liity sitten mitenkään.
Tarkoitin että kun noita on tehty kyseenalaisella menestyksellä jostain vuodesta -85 niin onko se kumminkaan sitä mitä tänäpäivänä joku/kukaan autoonsa haluaa? Juurikin siksi koska tuo on niin nähty juttu ja se ei onneksi ole vielä tullut uudestaan muotiin.
Näyttävyyttä saa enemmän sillä että laittaa Jettaan Golfin valot. Niitä ei oon mitenkään älyttömästi nähty ja se olisi sellainen tavallaan hupaisa piristys.
Mutta korostettakoon sitä että makunsa kullakin. Toiset tykkää ja toiset ei. Itselle vaan noi Jetan valot on aina ollut vähemmän esteettisiä kun Golfin neutraalit pyöreät valot. Ihan siitä asti kun kakkosjetta esiteltiin...
Taisin silloin olla kylän VAG-liikkeessä näyttelyssäkin. Täti oli puljussa töissä ja vinkkasi että tuuppa kattomaan kun sua noi autot kiinnostaa. Olinkohan jo tokalla peräti ja äiti ajoi talbotilla :)
E:
Tarkoitin että kun noita on tehty kyseenalaisella menestyksellä jostain vuodesta -85 niin onko se kumminkaan sitä mitä tänäpäivänä joku/kukaan autoonsa haluaa? Juurikin siksi koska tuo on niin nähty juttu ja se ei onneksi ole vielä tullut uudestaan muotiin.
Näyttävyyttä saa enemmän sillä että laittaa Jettaan Golfin valot. Niitä ei oon mitenkään älyttömästi nähty ja se olisi sellainen tavallaan hupaisa piristys.
Mutta korostettakoon sitä että makunsa kullakin. Toiset tykkää ja toiset ei. Itselle vaan noi Jetan valot on aina ollut vähemmän esteettisiä kun Golfin neutraalit pyöreät valot. Ihan siitä asti kun kakkosjetta esiteltiin...
Taisin silloin olla kylän VAG-liikkeessä näyttelyssäkin. Täti oli puljussa töissä ja vinkkasi että tuuppa kattomaan kun sua noi autot kiinnostaa. Olinkohan jo tokalla peräti ja äiti ajoi talbotilla :)
E:
Parantaa sähköt alkuperäisista niin näkee vielä paremmin?Releyttää noi Jetan valot niin niilläkin näkee.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Juu, älä ymmärrä mun tekstiä väärin.
Tarkoitin sitä että samalla sähköteholla noissa esitetyissä umpioissa Golfin pyöreät on niin monta kertaa nähty paremmaksi kun jetan kulmikkaat. Tai ainakin oli silloin -90 -luvun alussa kun aloin ostelemaan tuning-lehtiä äipän kielloista huolimatta.
Voi niitä aikoja... Silloin Tuning oli oikeasti viritystä ja tän päivän skopakuljettajat eivät juurikaan tiedä siitä sen taivaallista. Laskettiin puristustilavuuksia ja laitettiin jyrkkiä nokkia. Ah...
Tarkoitin sitä että samalla sähköteholla noissa esitetyissä umpioissa Golfin pyöreät on niin monta kertaa nähty paremmaksi kun jetan kulmikkaat. Tai ainakin oli silloin -90 -luvun alussa kun aloin ostelemaan tuning-lehtiä äipän kielloista huolimatta.
Voi niitä aikoja... Silloin Tuning oli oikeasti viritystä ja tän päivän skopakuljettajat eivät juurikaan tiedä siitä sen taivaallista. Laskettiin puristustilavuuksia ja laitettiin jyrkkiä nokkia. Ah...
Omasta mielestäni jetan valot ovat kyllä hienommat. Golfin voi olla kyllä paremmat. Ei pahalla mutta noista golfin pyöreistä valoista tulee mieleen nappisilmä lada. No joku vetää tähän tietenkin vastavetona että jetan valoista tulee mieleen vähän uudempi lada :D
Kuitenkin, laiton ykköscaddyyn kakkosjetan valot ja maskin. Meni vaihtoon vähän enemmän kuin lukkopelti :)
Kuitenkin, laiton ykköscaddyyn kakkosjetan valot ja maskin. Meni vaihtoon vähän enemmän kuin lukkopelti :)
Viimeksi muokannut Madbull, 15.12.2009 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se lukkopellin vaihto on niin pieni juttu, ettei kannata jättää tekemättä. Se on muistaakseni alle 10:llä 6-millisellä pultilla kiinni, ja niihin kaikkiin pääsee hyvin käsiksi kun ottaa puskurin ja maskin irti.
Ihan varmasti ne saa kyllä muutenkin viriteltyä rälläkällä, peltisaksilla, ja ties millä virityksillä.
Ihan varmasti ne saa kyllä muutenkin viriteltyä rälläkällä, peltisaksilla, ja ties millä virityksillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 17 vierailijaa