Moi
Mites vakio manuaali laatikko kestää 400 Nm väännöt ja 200 Hv tehot?
Kytkin on vaihdettu alkuperäisen hajottua johonkin "yksöis malliin" ja Sachs merkkiseen.
T. VAG -konserniin siirtyvä...mahdollisesti
Viritetyn Golf IV 1.9 TDI:n kestävyydestä
Valvoja: ffp jäsenet
Oukei, kiitos tiedosta.
Autossa on GTI puskurit ja cooleri on siellä edessä alhaalla, mutta ehkä sinne saisi jotenkin ilmastoinninkennon sutkuteltua... :)
Diisseliin olisi taas pakko vaihtaa muutaman bensan jälkeen...ja tässä olisi sentään hitusen verran voimaa nykyiseen bensaan verrattuna.
Jotenkin haluaisin varmistua vielä niistä suuttimista...ei kellään olisi heittää jotain väriä tai koodia millä voisi niistä varmistua?
Täytyy hieroo kauppoja...
Autossa on GTI puskurit ja cooleri on siellä edessä alhaalla, mutta ehkä sinne saisi jotenkin ilmastoinninkennon sutkuteltua... :)
Diisseliin olisi taas pakko vaihtaa muutaman bensan jälkeen...ja tässä olisi sentään hitusen verran voimaa nykyiseen bensaan verrattuna.
Jotenkin haluaisin varmistua vielä niistä suuttimista...ei kellään olisi heittää jotain väriä tai koodia millä voisi niistä varmistua?
Täytyy hieroo kauppoja...
Saakos ton 5-vaihteisen laatikon korvattua 6-vaihteisella? Menee varmaan muutakin vaihtoon, ku pelkkä laatikko jos edes on mahdollista. Tutulta meni just vaihteisto 110hp leonista, niin siksi kiinnostaa.
Kuvittelisin kans, että on melko paljon helpompi vahtaa turbo ja vääntää se putki ja cooleri paikoilleen, kuin asentaa climatronic. Lumikko vaan katolle, jos kylmää kaipaa :)
Kuvittelisin kans, että on melko paljon helpompi vahtaa turbo ja vääntää se putki ja cooleri paikoilleen, kuin asentaa climatronic. Lumikko vaan katolle, jos kylmää kaipaa :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa