Viritetyn Golf IV 1.9 TDI:n kestävyydestä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

IsoDee
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.12.2009 20:23

Viritetyn Golf IV 1.9 TDI:n kestävyydestä

ViestiKirjoittaja IsoDee » 13.12.2009 20:38

Moi

Mites vakio manuaali laatikko kestää 400 Nm väännöt ja 200 Hv tehot?
Kytkin on vaihdettu alkuperäisen hajottua johonkin "yksöis malliin" ja Sachs merkkiseen.

T. VAG -konserniin siirtyvä...mahdollisesti

Puuhis
-
Viestit: 198
Liittynyt: 6.9.2003 21:08

ViestiKirjoittaja Puuhis » 13.12.2009 20:54

Vähän tarkempaa kuvausta tekniikasta vois olla.

Sanotaan nyt kuitenkin oma kokemus että 96kw perustekniikan ja 6 lovisen manuaalin kesto riittää ilman ongelmia tuohon ja ehkä himpun enempäänkin, kunhan softa on vaan järkevä

IsoDee
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.12.2009 20:23

ViestiKirjoittaja IsoDee » 13.12.2009 21:09

Ok.
Autoon on vaihdettu isompi ahdin (GT22), putkisto, imusarja, cooleri isompi ja lastu. Kone on alun perin 90hv.

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 14.12.2009 7:33

Joo ei se kestä kuitenkaan ajaa miljoonaa kilometriä vaikka kuinka yrittäis säästellä, osta pois vaan. tuommonen perus paketti on ihan kestävä

IsoDee
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.12.2009 20:23

ViestiKirjoittaja IsoDee » 14.12.2009 9:33

Ok. Kiitos kommenteista!

Mites pystyisi tarkistamaan onko mitkä Race suuttimet vai onko ollenkaan?

Samoin onko hirveä työ asentaa ilmastointipaketti, sitä ilman kun ei enää tule toimeen...

malandio
-
Viestit: 237
Liittynyt: 11.9.2005 23:34

ViestiKirjoittaja malandio » 14.12.2009 18:22

jos orkkis puskuri, niin saattaa olla lähes tekemätön paikka saada enää keulille ison välijäähyn kaveriksi ilmastoinnin kennoa, kyllähän muuten aika varmasti menee heittämällä kädet omaavan ihmisen toimesta

IsoDee
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.12.2009 20:23

ViestiKirjoittaja IsoDee » 14.12.2009 20:05

Oukei, kiitos tiedosta.
Autossa on GTI puskurit ja cooleri on siellä edessä alhaalla, mutta ehkä sinne saisi jotenkin ilmastoinninkennon sutkuteltua... :)

Diisseliin olisi taas pakko vaihtaa muutaman bensan jälkeen...ja tässä olisi sentään hitusen verran voimaa nykyiseen bensaan verrattuna.

Jotenkin haluaisin varmistua vielä niistä suuttimista...ei kellään olisi heittää jotain väriä tai koodia millä voisi niistä varmistua?

Täytyy hieroo kauppoja...

Razur
-
Viestit: 799
Liittynyt: 23.7.2003 10:42

ViestiKirjoittaja Razur » 14.12.2009 20:07

Helpommalla tuon pienen lisätehon tekee vakioon, kun ilmastoimattomasta ilmastoidun :) Kannattaa miettiä vaihtoehtoja, jos ilmastointi on ehdoton.

IsoDee
-
Viestit: 5
Liittynyt: 13.12.2009 20:23

ViestiKirjoittaja IsoDee » 14.12.2009 20:24

Ok...hyvä näkökulma! Täytyy fundeerata kuinka tärkeä se ilmastointi nyt loppu peleissä perheelle on..ja mulle..:=)

K-Ville
-
Viestit: 49
Liittynyt: 24.3.2009 18:14
Viesti:

ViestiKirjoittaja K-Ville » 14.12.2009 20:49

Saakos ton 5-vaihteisen laatikon korvattua 6-vaihteisella? Menee varmaan muutakin vaihtoon, ku pelkkä laatikko jos edes on mahdollista. Tutulta meni just vaihteisto 110hp leonista, niin siksi kiinnostaa.

Kuvittelisin kans, että on melko paljon helpompi vahtaa turbo ja vääntää se putki ja cooleri paikoilleen, kuin asentaa climatronic. Lumikko vaan katolle, jos kylmää kaipaa :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa