Dimsport Rapid
Valvoja: ffp jäsenet
Dimsport Rapid
Moro! elikkäs löytyy tosta nykysestä Diudista tommonen ja nyt pitäis saada tietää et miten tota kuuluu käyttää. En löytäny autosta mitään ohjeita enkä samoin googlellakaan... sen verran tiedän et midtä saa päälle ja pois.. ;) eli olis hyvä jos joku osais neuvoa tyhmää! :D
-
- -
- Viesti:
ARGH! Googlen eka hakutulos ja sieltä Contact.
Ai nii joo sori en muistanu että eihän tällä foorumilla saanutkaan esittää tyhmiä kysymyksiä! Olis ollu tietysti helpompi ku olis löytyny joku suomalainen sivu tai firma mihin olis soittanu mut nuo mihin oon soittanu ovat antanu ihan sekavia ohjeita eikä niistä oo ollu apua... Tai jos joku täällä olis ollu perillä tuosta... Mut pitääpä nyt vielä tuosta lähettää kysymys tuonne... Et kiitosta vaan! :)
http://www.arwidson.fi/tuning/Dimsport_2004tiedote.pdf
Tuolta vois joku suomalainen äijä luurin päähän löytyy...
Tuolta vois joku suomalainen äijä luurin päähän löytyy...
Oon soittanu tonne eikä oo enään maahantuontia noilla... Muutamaan muuhunki firmaan oon soittanu mut ei oo saanu mitään vastausta... Yks sano et tuolta dimsportin sivuilta löytyy oikeet arvot, toinen et pitää vaan ite kokeilla (on kokeiltu, mut eipä sitä saanu kohalleen), toinen taas et kaikki säädöt tappiin vaan! Tuolloin auto kävi vaan huonosti...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”