Pitääkö SACHS kilpakytkin vääntöä 500-600nm?
Valvoja: ffp jäsenet
Pitääkö SACHS kilpakytkin vääntöä 500-600nm?
Onko kellään kokemusta millainen on fiksus myymälöidenkin myymä sachs kilpa asetelma+sintterilevy? Kestääkö paljon vääntöä? Teho tavoite 250-300hv vääntö 500nm-600nm. Vauhtipyöraksi laitoin kaksoismassan tilalle azz koneen perus pyörän sorvattuna! Eikös tuohon td vauhtipyörälle sovi vr6 asetelma+levy 228mm? Hampaita kytkin akselilla näyttäis olevan 28. Tietääkö kukaan vakio kytkin levyn paksuutta?
Laita vaan se SRE 645 asetelma ja eiköhän ihan VR6 massalevy riitä tuollaiseen kevennettyyn laitteeseen. En ole kuullut että kukaan olisi saanut tuota vielä luistamaan 1.9 koneen perässä. Tietysti kerta se on ensimmäinenkin ja sinun tapauksessa kytkin on varmasti kovilla.
Minusta AAZ:n pyörä ei käy vaan pitäisi olla G60 tai TDI:n pyörä. Saatan olla väärässäkin.
Minusta AAZ:n pyörä ei käy vaan pitäisi olla G60 tai TDI:n pyörä. Saatan olla väärässäkin.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Onko toi SRE 645 sachsin asetelma jota meinasin aluks(vr6 tarkoitettu)? Mittailin vaan etten saa tollaista käymään mun vauhtipyörään! Perään tulee gazin lukko eli sama mitä käytetään esim. osassa mitsun evoissa ja civikin type r:ssä. Laatikko tässä onkin suurin ongelma mut mietitään sitä sit kun on tarvis.
Voisi kuvitella, että kilpakäyttöön kelpaa vain paras. Toki sen mukaan mitä budjetti kestää.
Toisaalta susilla systeemeillä ei joko näe maalia tai sitten ei vaan pärjää. Ja sekös ottaa kaaliin jos ranteissa riittäisi varoja.
Rallissa ja radalla on alusta ja jarrut aivan ratkaisevassa asemassa.
Moottorikin voi olla keskiverto kunhan on hyvä vaihteisto, jossa välitykset passaavat moottorin vetoalueelle.
02M laattikko on jo vakiona riittävän järeää tekoa toisin kuin 5v aski. Lukko kun on kiinni ja slicksit tai piikkarit niin kummasti tuo vitonen vaan pehmentyy ja yllättävän nopeasti.
Omaan rallikäyttöön tulevaan dieseliin laitan ainakin 6v askin, sen jo vakiona hyvän suunnittelun ja muunneltavuuden takia. Ja löytyy sopiva pykäläkin lähes joka paikkaan passelilla perävälityksellä.
Toisaalta susilla systeemeillä ei joko näe maalia tai sitten ei vaan pärjää. Ja sekös ottaa kaaliin jos ranteissa riittäisi varoja.
Rallissa ja radalla on alusta ja jarrut aivan ratkaisevassa asemassa.
Moottorikin voi olla keskiverto kunhan on hyvä vaihteisto, jossa välitykset passaavat moottorin vetoalueelle.
02M laattikko on jo vakiona riittävän järeää tekoa toisin kuin 5v aski. Lukko kun on kiinni ja slicksit tai piikkarit niin kummasti tuo vitonen vaan pehmentyy ja yllättävän nopeasti.
Omaan rallikäyttöön tulevaan dieseliin laitan ainakin 6v askin, sen jo vakiona hyvän suunnittelun ja muunneltavuuden takia. Ja löytyy sopiva pykäläkin lähes joka paikkaan passelilla perävälityksellä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa