eli tuossa kun audiin tehtiin kansiremppaa ja kun kaikki oli valmista
ja alettiin autoa käyttämään niin huomasin että kannenpäässä olevasta alipainepumpusta (vai onko se edes alipainepumppu) vuoti sen muovisen kannen välistä ilmeisesti polttoainetta.
mahtaako tuota pumpun kantta tohtia ottaa irti ja tiivistää uudelleen vai pärähtääkö sielät sisältä kassillinen kaikenmaailman hiluja ympäri tallia jos aukaisee??
tympii vaan ku haisee joskus pikkasen polttoaine ja sen pumpun alla oleva vesiletku ei oikein tykkää polttoaineesta...
atuona siis -02 audi A4 avant 1.9tdi 130hv AVF moottorilla.
AVF moottorin tandem pumppu vuotaa
Valvoja: ffp jäsenet
AVF moottorin tandem pumppu vuotaa
Viimeksi muokannut villev, 30.9.2009 18:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tuo saattaa olla totta kyllä, kiitos vihjeestä.
meinaa välillä unohtua koko slamit :)
kattelinki sivuilta mutta ei sielä moisesta mainittu mitään, joten laitoin
s.postilla sitte kyselyä, josko se harri sieltä vaikka vastailis ja myis mulle edullisesti tuon
pumpun :)
koitin kattella pumpusta jokapuolelta mutta osanumeroa en sieltä mistään löytäny
ku se olis välttämätön jos ostaa skodan tiskiltä tuon pumpun, ku ei kuulemma muuten saa oikeaa.
skodalta antoivat kaksi vaihtoehtoa osanumeroilla:
038 145 209H taikka 038 145 209N.
mutta ainoot numerot mitkä omasta pumpusta löysin olivat:
RE 2153 08
27 DRM 20004
ja vielä tää, 038 121 133A joka ilmeisesti on tuon kabiiniin menevän nestelähdön
muovi kilke (luulen ainakin)
osaisko joku sanoa mistä sen osanumeron vois kaivaa? pitääkö pumppu ensin ottaa irti ennen kuin sen näkee? eli olisko taas mun tuurilla vaikkapa pumpun sisällä se numero?
kiitos kovasti avuista jo tähän mennessä.
edit: mun auton valmistenumero on WAUZZZ8E43A209352
meinaa välillä unohtua koko slamit :)
kattelinki sivuilta mutta ei sielä moisesta mainittu mitään, joten laitoin
s.postilla sitte kyselyä, josko se harri sieltä vaikka vastailis ja myis mulle edullisesti tuon
pumpun :)
koitin kattella pumpusta jokapuolelta mutta osanumeroa en sieltä mistään löytäny
ku se olis välttämätön jos ostaa skodan tiskiltä tuon pumpun, ku ei kuulemma muuten saa oikeaa.
skodalta antoivat kaksi vaihtoehtoa osanumeroilla:
038 145 209H taikka 038 145 209N.
mutta ainoot numerot mitkä omasta pumpusta löysin olivat:
RE 2153 08
27 DRM 20004
ja vielä tää, 038 121 133A joka ilmeisesti on tuon kabiiniin menevän nestelähdön
muovi kilke (luulen ainakin)
osaisko joku sanoa mistä sen osanumeron vois kaivaa? pitääkö pumppu ensin ottaa irti ennen kuin sen näkee? eli olisko taas mun tuurilla vaikkapa pumpun sisällä se numero?
kiitos kovasti avuista jo tähän mennessä.
edit: mun auton valmistenumero on WAUZZZ8E43A209352
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”