Rupesipas tuossa mietityttämään että mitäs sitä talven pimeinä iltoina alkaisi tekemään ja tuli mieleen että, onnistuisiko tuollainen kombinaatio. Elikkäs jos aluksi raahaisi vaikka suomi vr6 korin ilman tekniikkaa pihalle ja sille kaveriksi IV gti golffi vaikkapa perään kolaroituna. kysymys kuuluukin että:
- meneekö heittämällä(tuskin)?
- mitä papereita tarvii mahdolliseen katsastukseen?
- olisi varmaan helpompi siirtää neloskorin sähköt kokonaisuudessaan kolmoseen ja napsia siitä nipusta sitten kaikki ylimääräinen pois?! mittaristoakin voisi koittaa sovittaa vanhempaan.
- voimansiirron sopivuus esim: vetarit
paljonhan tuollaisessa tekemistä olisi ja rahaa palaisi mutta tässä nyt ei sellaisia mietittäisi vaan ihan tekemisen puutteen pohjalta olisi kiva rakennella jotain hiukan erikoisempaa ihan omaksi iloksi. tosin olisihan siihen kiva joskus vaikka kilvetkin saada.
mk3 golffiin tekniikka IV gti golffista?
Valvoja: ffp jäsenet
III-korinen vr6 on hyvä lähtökohta tommoseen kun on jo valmiiksi jarrut ja alusta mallisarjan tehokkaimmasta.
20vt menee keulille soveltamalla, leimalle ihan heittämällä, joku voinee täsmentää mitä kaikkia dokumentteja tarvitsi.
tehoakin saa laillisesti olla 174hv+20 vaiko 25%. luovuttajaksi poikittaismoottorinen auto niin soveltaminen vähenee.
20vt menee keulille soveltamalla, leimalle ihan heittämällä, joku voinee täsmentää mitä kaikkia dokumentteja tarvitsi.
tehoakin saa laillisesti olla 174hv+20 vaiko 25%. luovuttajaksi poikittaismoottorinen auto niin soveltaminen vähenee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa