mk3 golffiin tekniikka IV gti golffista?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

sippis
-
Viestit: 11
Liittynyt: 15.5.2007 21:54

mk3 golffiin tekniikka IV gti golffista?

ViestiKirjoittaja sippis » 30.11.2009 18:54

Rupesipas tuossa mietityttämään että mitäs sitä talven pimeinä iltoina alkaisi tekemään ja tuli mieleen että, onnistuisiko tuollainen kombinaatio. Elikkäs jos aluksi raahaisi vaikka suomi vr6 korin ilman tekniikkaa pihalle ja sille kaveriksi IV gti golffi vaikkapa perään kolaroituna. kysymys kuuluukin että:

- meneekö heittämällä(tuskin)?
- mitä papereita tarvii mahdolliseen katsastukseen?
- olisi varmaan helpompi siirtää neloskorin sähköt kokonaisuudessaan kolmoseen ja napsia siitä nipusta sitten kaikki ylimääräinen pois?! mittaristoakin voisi koittaa sovittaa vanhempaan.
- voimansiirron sopivuus esim: vetarit

paljonhan tuollaisessa tekemistä olisi ja rahaa palaisi mutta tässä nyt ei sellaisia mietittäisi vaan ihan tekemisen puutteen pohjalta olisi kiva rakennella jotain hiukan erikoisempaa ihan omaksi iloksi. tosin olisihan siihen kiva joskus vaikka kilvetkin saada.

temee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 24.9.2006 22:30

ViestiKirjoittaja temee » 1.12.2009 16:51

III-korinen vr6 on hyvä lähtökohta tommoseen kun on jo valmiiksi jarrut ja alusta mallisarjan tehokkaimmasta.

20vt menee keulille soveltamalla, leimalle ihan heittämällä, joku voinee täsmentää mitä kaikkia dokumentteja tarvitsi.

tehoakin saa laillisesti olla 174hv+20 vaiko 25%. luovuttajaksi poikittaismoottorinen auto niin soveltaminen vähenee.

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 1.12.2009 17:36

Laatikko ja vetarit kolmoskorin GTi:stä ni sopii ainakin suoraan ja välitykset taitaa sopia paremmin ku nelosen laatikosta.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 1.12.2009 18:52


sippis
-
Viestit: 11
Liittynyt: 15.5.2007 21:54

ViestiKirjoittaja sippis » 3.12.2009 0:22

tänks.......ei muuta kun kattelemaan aihioita. ai niin, jos hommaakin pelkästään 20vt koneen niin mitä dokumentteja tarvii katsastukselle? luovuttaja auton rekisteriotteen kopio?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.12.2009 11:55

Runkonumero taitaa pätevin olla.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 3.12.2009 17:47

Tee swappi Golf Vr6 syncro koriin, niin se on 190hp+20%. Ja tekniikka + haldex vaikka Audi TT:stä :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.12.2009 19:35

Tarvi välttämättä olla vr6 kori kunhan syncro on jos nelikkoa haluaa(jarrut vaan joutuu lisäilee myöhemmin). Mutta eipä taida sen yleisempi juuri olla silti. =)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa