Tuulilsin kiveniskemän korjaus

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

KKI
-

Tuulilsin kiveniskemän korjaus

ViestiKirjoittaja KKI » 2.12.2009 20:45

Pari viikkoa vanhaan tuulilasiin tuli kivi tai nasta. Ihan reunaan ja teki n.3cm pitkän halkeaman.
Satuin olemaan Motonetin lähistöllä ja muistin siellä olevan lasikorjaamon.
Korjautin lasin siellä avoimessa teltassa parin asteen pakkasessa. No eihän siinä muuten
mitään, mutta 80€ hinta hirvitti ! Lisäksi ylimääräsen liiman poisto oli melkosta lasin raapimista.

Katselin tässä netistä hintoja, ovat siinä 40-50€ !

Kannattaa näköjään homma hyvin. 10 minuutin homma.....

Toheltaja
-

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 2.12.2009 20:51

hinta riippuu paljon paikastakin oon huomannu. Ja joka kerta ku oon lasin korjauttanu niin se on jatkunu samasta säröstä viikkoa ennen ku korjauksen takuu loppuu ja ovat korjanneet toistamiseen. Sitten onkin lasi vaihdettu toisen kerran jälkeen...

Simeoni
-

ViestiKirjoittaja Simeoni » 3.12.2009 9:46

Hanki lasivakuutus, tuulilasin korjauskustannukset menee kokonaan vakuutukseen, en kyllä muista mitä itse vakuutus maksaa. Tunnin homma yleensä, jos teettää omalla työajalla, saa "menetetystä" työajasta myös korvauksen. Niin ja korjaukselle tuli myös takuu, oliko sitten sen 2 vuotta.
Itellä makso "häränsilmän" korjaus 65 € Novuksella Tampereella, eikä ollu sitä vakuutusta..kohta on.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”