Olipa ajettu 100km tai lyhyttä pätkä ajoa edellisenä päivänä tai olipa auto taivasalla tai autokatoksessa, tilanne on aina sama.
Aamulla startatessa ensimmäinen yritys on erittäin vaisu ja auto yleensä vähän rykii jollain 400-500rpm eikä hörähdä käyntiin. Noh toinen yritys vaikka heti perään ja aina lähtee vaivatta. Tällaista on ilmennyt nyt alle 5 asteen lämmössä/pikku pakkasilla. Ensimmäinen käynnistysyritys on siis hyvin laimea ja ponneton.
Pari kertaa on myös sammunut käynnistyksen jälkeen kun on kevyesti lähtenyt ajamaan ja kotipihan risteyksessä painanut kytkimen pohjaan-->sammuu. Kylmällä koneella siis.
En hyvin paljoa näistä tiedä, eikä tällaista ole edellistalvina esiintynyt, joten mitä asioita kannattaisi lähteä tarkastamaan.
Mahdollisesti akun jännite ei ole riittävä? Startissa vikaa? Bensansyötössä?
Golf 3 1.8 66kw kylmäkäynnistysongelma
Valvoja: ffp jäsenet
kannattaa virranjakajan kansi ja pyörijä ainakin vaihtaa, itsellä oli samankaltainen ongelma ja syyksi paljastui pyörijä.
auto siis lähti ensin käyntiin mutta kävi juurikin 400-500rpm, ei välttämättä saanut heti toimimaan kunnolla vaan ihan satunnaisesti kävi normaalisti.
tosin vika voi olla missä vain, vaikea sanoa jos ei itse pääse katsomaan.
auto siis lähti ensin käyntiin mutta kävi juurikin 400-500rpm, ei välttämättä saanut heti toimimaan kunnolla vaan ihan satunnaisesti kävi normaalisti.
tosin vika voi olla missä vain, vaikea sanoa jos ei itse pääse katsomaan.
Yksipiste ruiskun siinä mustassa päälikopassa tai miksi sitä nyt kutsuis kuitenki se musta osa jossa volsun merkki ja johon tulee ilmanputsari kotelolta ilmaputki ni sen takapuolella on kaksi alipaine letku paikkaa.
Onko molemmissa letku paikallaan? Toinen menee mielestäni ilmanputsari kotelolle jossa ohjataan alipaineella ottaako lämmintä vai kylmää ilmaa.
Toinen letkuista sellanen ehkä 7 cm pitkä lähtee tosta kopasta ja päätyy ruisku yksikön taakse.
Itellä juurikin tuo jälkimmäinen letku irti ja oireet kuvailemasi kaltaisia eli tarkista ne.
Onko molemmissa letku paikallaan? Toinen menee mielestäni ilmanputsari kotelolle jossa ohjataan alipaineella ottaako lämmintä vai kylmää ilmaa.
Toinen letkuista sellanen ehkä 7 cm pitkä lähtee tosta kopasta ja päätyy ruisku yksikön taakse.
Itellä juurikin tuo jälkimmäinen letku irti ja oireet kuvailemasi kaltaisia eli tarkista ne.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa