Defan minipistoke G IV puskuriin

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Spantse
-

Defan minipistoke G IV puskuriin

ViestiKirjoittaja Spantse » 2.12.2009 15:59

Nyt olis etessä Defa akkulaturin 1204 asennus, ja jostain syystä Defan sivuille, missä olisi merkkikohtaisia asennusohjeita, ei pääse!?! Eli, kysymys olis, että mihinkä kohtaan olis nätein paukasta Golf IV -03, ATD PwD waggineeseen se minipistoke? Puskurin seutuville, säleikköön? Ja mihin ei missään tapauksessa, kun siellähän vissiin on kaikkia välijäähyjä ja muita airbag sensoreita?

dr_ink
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 2.12.2009 16:53

Kannattaa miettiä missä kummalla puolella sulla on tolppa, sitten miettiä samalta puolelta autoa joku mieluisa kohta ja tarkastaa onko siellä jotain takana.
Joskus jokusen lohkarin noihin olen laitellut ja lähes aina asiakkaalla on ollut oma ajatus mihinpistokkeen haluaa.

Itse laittaisin jonnekkin alas, sinne ritilöiden tuntumaan, joskin käyttöergonomia saattaa aavistuksen kärsiä.

Simeoni
-

ViestiKirjoittaja Simeoni » 2.12.2009 16:54

Ohjeessa tais olla niin että painaa puskurin kylkeen kylmästi reiän.. olis kyllä tukevin ratkaisu..
Itse en sellasta viittiny ruveta tekeen, kuskinpuoleiseen puskurin alaritilään reikä ja pistoke siihen kunnolla kiinni, tein pellistä "kiinnikkeen", ja ritilä kahdella ruuvilla kiinni puskuriin. On tähän mennessä pysyny ihan hyvin kiinni.

Spantse
-

ViestiKirjoittaja Spantse » 3.12.2009 23:03

Noniin, sieltänän kuskin puolen reunasta, alaritilästä, mikä lähtee vetämällä pois, oli valamis kolo, jota vain hiukan modaamalla meni minipistoke että heilahti. Ja uudella Defan "haenleuka kiinnikkellä" ei mitään ruuvveja vast tarvinnut. Puristamalla ritilään kiinni ja vot! Ja ei ees huomaa sieltä.

veksu
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja veksu » 4.12.2009 10:11

omassa on tämmöisessä kohdassa.

http://veksu.baanapojat.net/kuvat/Golf% ... 4_pien.jpg
näyttää menevän laatikon päälltä/sivulta sit etipäin.

Simeoni
-

ViestiKirjoittaja Simeoni » 4.12.2009 21:22

Noniin, sieltänän kuskin puolen reunasta, alaritilästä, mikä lähtee vetämällä pois, oli valamis kolo, jota vain hiukan modaamalla meni minipistoke että heilahti. Ja uudella Defan "haenleuka kiinnikkellä" ei mitään ruuvveja vast tarvinnut. Puristamalla ritilään kiinni ja vot! Ja ei ees huomaa sieltä.

Mulla on cacacacacacalix, on se kai vähän erilainen ku defan töpsi.
Ruuveilla siis kiinnitin ritilän puskuriin, ettei se lähde irti kun ei ole kuitenkaan kovin hyvin kiinni itse puskurissa, ainoastaan niillä painettavilla "kilpsuilla".

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”