1,8 gti lohkon laskeminen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

säätänä
-
Viestit: 87
Liittynyt: 8.11.2009 11:21

1,8 gti lohkon laskeminen

ViestiKirjoittaja säätänä » 29.11.2009 16:40

paljonko on puristuksia 1.8 gti:n moottoreissa ja paljonko ruvetaan ottamaan lohkosta siivua pois niin ettei venat moikkaa mäntiä?
oon ihan mortti näitten vag vehkeiden kanssa ja siksi kyselen tällaisia.
tarkoituksena olisi rakentaa suht pirteä vapari mylly minkä upotan 91:seen jetson flairiin.
mulla olis tuollainen 16v 1,8gti golf elintenluovuttaja tiedossa jossa toimiva tekniikka josta en sen enempää tiedäkään.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 29.11.2009 19:56

Puristussuhde on 10:1 eli suht korkee jo vakiona :)

säätänä
-
Viestit: 87
Liittynyt: 8.11.2009 11:21

ViestiKirjoittaja säätänä » 30.11.2009 10:27

mutta onko vara nostaa sitä silti:)?
ymmärsin että jos jakoremmi menee poikki kansi meneee joka tapauksess remonttiin?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 30.11.2009 17:50

minkälaisia puristuksia haluaisit käyttää? ja kisabensallako aiot ajaa ettei nakuttais? onhan niitä muitaki keinoja piristää ku puristusten nosto

säätänä
-
Viestit: 87
Liittynyt: 8.11.2009 11:21

ViestiKirjoittaja säätänä » 30.11.2009 18:12

mulla olis suunnitelmissa puristusten nosto nokkien hiottaminen pensan paineen nosto ja peltisatsi.
mutta tosiaan mulla ei juuri yhtään kokemusta näitten vag vehkeiden kanssa niin tarvitsisin hieman neuvoja.
ja ihan normi 98 ajattelin käyttää ruokana

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 30.11.2009 18:46

dippadai.. tuolla näkyy tuommonen "haku" painike niin pitäis löytyä aika paljon virityksistä


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa