Aamulla auton tyhjäkäynnillä ollessa(T4)olikin yllätyksenä eeperi pöhisemässä itsekseen.Tää on hakuammuntaa,mutta tempasin kuskinpuoleisen ajovalon vierestä kaksnapasen liittimen irti jolloin eeperi sammui normaalisti,kun en ole tietoinen mikä se on ja se kun on muistaakseni ollut aina irti,jonka päiväpari sitten kuitenkin löin kiinni,että olisiko tuolla piuhalla jokin "kylmätunnistus" automatiikka?
Vai häröileekö lämmitin muutenvaan,perhana jos tuo itekseen temppuilee niin sitähän pitää olla varovainen sen kans!
Ajatukseni saa ampua alas!!
Eeperi ihmettelyä?
Valvoja: ffp jäsenet
Portterin syylärin alla oikealla nurkalla on ulkolämpötilanalli eeperille ja muistaakseni johtosarja kiertää maskiin kuskin lampun vierestä. Jos ulkolämpötila on +5 kylmempi eeperi töhöttää niin kauan että lämpö on noin 78 astetta koneessa jos d+ tulee laturilta.
sinä oot osunut liitin survaisulla tuohon lämpönalliin.
sinä oot osunut liitin survaisulla tuohon lämpönalliin.
Viimeksi muokannut kummun, 26.11.2009 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luulisi että .kun eberin johtosarjasta päästää d+ tiedon irti .
Löytyy kytkentä kaavioista , mutta vaatisi vähän tutkiskelua.
Itse tykkään toiminnasta ,ei tarvi tökkiä liekinkuvaa alvariinsa ja auto pysyy lämpimänä,kun tukkii vielä keulan.Ihan lämmin auto!!!'
Kannattaa pitää eberi kunnossa ,ostamalla uusi ,eikä korjata sitä väkisellä kun käyttötunnit on täynnä.Paloputken sukka kuluu ja uusi palaa niin nätisti ja vanaha savuaa ja pohottää miten sattuu ,käryää ja sisällä haisee.
pitkässä juoksussa halvempi ja varmatoiminen ratkaisu.
Löytyy kytkentä kaavioista , mutta vaatisi vähän tutkiskelua.
Itse tykkään toiminnasta ,ei tarvi tökkiä liekinkuvaa alvariinsa ja auto pysyy lämpimänä,kun tukkii vielä keulan.Ihan lämmin auto!!!'
Kannattaa pitää eberi kunnossa ,ostamalla uusi ,eikä korjata sitä väkisellä kun käyttötunnit on täynnä.Paloputken sukka kuluu ja uusi palaa niin nätisti ja vanaha savuaa ja pohottää miten sattuu ,käryää ja sisällä haisee.
pitkässä juoksussa halvempi ja varmatoiminen ratkaisu.
Eberin toinen liitin jossa on + ja - 2,5 mm2 johdot.
Napa 7, 1.0mm2 sininen johto on D+ jonka irroittamalla eberi ei tiedä,milloin auto käy.
Yksinkertaisin ?
Napa 6 1,0 mm2 musta, tulee virtalukon + lämpönallin läpi sieltä keulasta.
Jos viikkokello ,niiin Navalta 5 0,5 mm2 sini/valkoinen johdonpätkä vie se kellolle 12 napainen liitin,napaan 8 niin saa
Vikakoodin suoraan näytölle,jos ja kun sellainen tulee.
Napa 7, 1.0mm2 sininen johto on D+ jonka irroittamalla eberi ei tiedä,milloin auto käy.
Yksinkertaisin ?
Napa 6 1,0 mm2 musta, tulee virtalukon + lämpönallin läpi sieltä keulasta.
Jos viikkokello ,niiin Navalta 5 0,5 mm2 sini/valkoinen johdonpätkä vie se kellolle 12 napainen liitin,napaan 8 niin saa
Vikakoodin suoraan näytölle,jos ja kun sellainen tulee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 13 vierailijaa