Moro
Appiukon autosta ei meinaa löytyä päästöarvoja kirveelläkään. Tällähetkellä tilanne on että tyhjäkäynnillä tosi laihalla ja kierroksilla nostaa rikkaalle.
Imuvuodot katsottu, ilmamäärämittari päällisinpuolin puhdistettu (siis lautanen puhtaaksi), suuttimien O-renkaat vaihdettu. Lisäilmaluistikin vaikuttaisi toimivan ok.
Auton käynti on huonontunut nyt vuoden sisään pikkuhiljaa, nyt teki jo risteyksissä sammuilua ja kierrosten seilaamista. CO-ruuvista käänsimme puoli kierrosta myötäseen niin käynti tasaantui, on silti tyhjäkäynnillä hieman korkea (noin 1000)
Kuluuko nuo K-Jetronicit ajan saatossa paskaksi? ETKA näytti et siihen on jotain korjaussarjaa saatavana mutta kannattaako kokeilla, maksaa kuitenki pitkälle päälle satasen.
etukäteen kiittäen, kädet rasvassa, Henri
Audi 80 2.0E -91 päästöongelma.
Valvoja: ffp jäsenet
KE-motronic eroaa jetronikeista kehittyneemmällä lambda ja sytkä ohjauksella.
Lisäilma luisti on historiaa eli tyhjäkäyntiä korjaa tyhjäkäyntisäädin (pystyy säätämään kierroksia ylös ja alas) Ohjauspaineensäädin on määränjakajan kyljessä sähköisesti ohjattu jne.
Kertomasi arvo yli 1000 on ilmeisesti HC eli palamattomat hiilivedyt joka viittaa venttiilivuotoon. Vaikea on muuta päätellä kun ei ole mottorin tyyppiä eikä pakokaasuarvoja näytillä
Lisäilma luisti on historiaa eli tyhjäkäyntiä korjaa tyhjäkäyntisäädin (pystyy säätämään kierroksia ylös ja alas) Ohjauspaineensäädin on määränjakajan kyljessä sähköisesti ohjattu jne.
Kertomasi arvo yli 1000 on ilmeisesti HC eli palamattomat hiilivedyt joka viittaa venttiilivuotoon. Vaikea on muuta päätellä kun ei ole mottorin tyyppiä eikä pakokaasuarvoja näytillä
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa