Eli tarkennetaan kysymystä:
Kaverilla on 1.6 kiisseli koneella varustettu jetta. Kokemuksesta tiedän, että bensa puolella on käytetty samaa lohkoa mutta eri sisuskaluja 1.6 ja 1.8 koneissa. Onko näin myös dieseli puolella?
eli jos vaihtas 1.6 lohkoon esim. tuosta 1.9 koneesta vermeet niin meniskös sinne suoraan?
Niin, eihän tässä mitään järkeä ole, mutta knoppi tieto on tärkeää... =)
Diesel 1.6 sisuskalujen muutos---> sopiiko suoraan, mikä?
Valvoja: ffp jäsenet
Mutuillaans vähän ja toivotaan että joku tarkistaa faktat
1.9:ssä on 95.5 isku, 79.5 poraus, korkea lohko ja pidemmät kiertokanget
Eli tässä valossa 1.9 hilujen ymppäys 1.6:sen, isku 86.4/poraus 76.5, matalaan lohkoon voi olla haasteellista.
Eli kampi ei välttämättä mahdu pyörii ja 1.9:in kanki ja mäntä tulee sen 20mm lohkotason yli ensin kun olet porannut sen 3mm suuremmaksi.
1.9:ssä on 95.5 isku, 79.5 poraus, korkea lohko ja pidemmät kiertokanget
Eli tässä valossa 1.9 hilujen ymppäys 1.6:sen, isku 86.4/poraus 76.5, matalaan lohkoon voi olla haasteellista.
Eli kampi ei välttämättä mahdu pyörii ja 1.9:in kanki ja mäntä tulee sen 20mm lohkotason yli ensin kun olet porannut sen 3mm suuremmaksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa