1998 Transporter. Miten voi mennä sisävalo niin päin rikki, että toimii kun oven aukaisee, mutta ei kun oven sulkee.
Siis vaikka haluaa pimeässä hakea jotain ja kytkee katosta päälle, ei syty vaikka asento "jatkuva". Heti kun oven avaa niin syttyy myös "jatkuva" asennossa. Ei ole väliä onko auto käynnissä. Onko näissäkin jokin boxi mikä ohjaa valoja kuten passatissa.
Tiedä sitten liittyykö nämä kosteat 0-kelit asiaan, sillä myös auton polttoainemittari sekoili pomppien ylös alas ja Climatronicin valaistusta piti kopauttaa että syttyi.
T4 sisävalot sekaisin
Valvoja: ffp jäsenet
Voisi olla heikko jatkuva maa, joka vahvistuu kun oven avaa.
Mittaa onko maadoituksen puolella jännite-eroa tai anna valon "jatkuvaan maahan" puhdasta/lisämaadoitusta hyppyjohdolla niin näkee muuttuko käytös. Tuliko sähkölasioireet samaan aikaan?
-mulla on oven johtosarjasta maajohto väsynyt poikki ja sisävalo syttyy vain jossain kohtaa riippuen miten paljon ovi on auki, myös keskuslukko lakkasi toimimasta tämän takia.
Mittaa onko maadoituksen puolella jännite-eroa tai anna valon "jatkuvaan maahan" puhdasta/lisämaadoitusta hyppyjohdolla niin näkee muuttuko käytös. Tuliko sähkölasioireet samaan aikaan?
-mulla on oven johtosarjasta maajohto väsynyt poikki ja sisävalo syttyy vain jossain kohtaa riippuen miten paljon ovi on auki, myös keskuslukko lakkasi toimimasta tämän takia.
Samaan aikaan tuli seuraavat viat:
-polttoainemittari pomppii ja sekoilee
-climatronicin valot pimeni. Tosin luunapin antamalla puolet syttyi...
-kuskin sähkölasinapeista ei avaudu etuikkunat, mutta pelkääjän puolelta aukeaa oma ikkuna
-sisävalot toimii ovesta paitsi pelkääjän ovesta, sieltä pelaa kyllä se sähköikkuna...
-ja sisävaloihin liittyen ne ei syty mitenkään, kun ovet kiinni.
Epäilen vahvasti näitä kelejä täälläpäin, 0C ja sataa loskaa ja kaikkea veden väliltä. Eihän vehkeet ole kunnossa, jos kelit vaikuttaa.
Ja tuli nyt mieleen, autosähköliike poisti eberin käyntiinlähdön, ettei lähde omia aikoja päälle. Otettiin se lämpöanturi-nalli pois ja jokin piuha eberin päästä irti. Ei pitäisi vaikuttaa, koska kyseinen johto on eberin päässä, näin sanoivat. Outoa sattumaa.
Ja aiemmin syksyllä joskus harvoin kylmänä mittariston valot oli hetken pimeänä.
-polttoainemittari pomppii ja sekoilee
-climatronicin valot pimeni. Tosin luunapin antamalla puolet syttyi...
-kuskin sähkölasinapeista ei avaudu etuikkunat, mutta pelkääjän puolelta aukeaa oma ikkuna
-sisävalot toimii ovesta paitsi pelkääjän ovesta, sieltä pelaa kyllä se sähköikkuna...
-ja sisävaloihin liittyen ne ei syty mitenkään, kun ovet kiinni.
Epäilen vahvasti näitä kelejä täälläpäin, 0C ja sataa loskaa ja kaikkea veden väliltä. Eihän vehkeet ole kunnossa, jos kelit vaikuttaa.
Ja tuli nyt mieleen, autosähköliike poisti eberin käyntiinlähdön, ettei lähde omia aikoja päälle. Otettiin se lämpöanturi-nalli pois ja jokin piuha eberin päästä irti. Ei pitäisi vaikuttaa, koska kyseinen johto on eberin päässä, näin sanoivat. Outoa sattumaa.
Ja aiemmin syksyllä joskus harvoin kylmänä mittariston valot oli hetken pimeänä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa