Golf mk2 16v
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2 16v
Eli hommasin tässä pari viikkoa sitten kakkoskoppasen gti golfin. Kotimatkalla akun valo syttyi ja kotona kattelin, että missä vika. No edellinen omistaja oli hankkinut uuden laturin, mut näköjään se oli vinossa ja oli laturinhihna mennyt poikki. Kattelin tarkemmin et jakohihnan joutuu näköjään ottaa pois, että saan laturinhihnan paikalle? Mistä saan hihnan löystettyä?
No kyllä sen laturinhihnan aivan varpisti saa vaihdettua ilman jakohihnan irroittamista. Tai ainakin omasta golfista sen olen saanut monta kertaa.
Ja toisekseen laturinhihna pyörittää sitten vesipumppuakin, joten ensi kerralla kun laturinvalo syttyy, suosittelen tarkistamaan samantien että sieltä ei ole hihna poikki. En ainakaan itse uskaltaisi sillä kotiin ajella ja sit tutkia. Riippuu tietysti myös kotimatkasta...
Ja toisekseen laturinhihna pyörittää sitten vesipumppuakin, joten ensi kerralla kun laturinvalo syttyy, suosittelen tarkistamaan samantien että sieltä ei ole hihna poikki. En ainakaan itse uskaltaisi sillä kotiin ajella ja sit tutkia. Riippuu tietysti myös kotimatkasta...
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”