Terve,
nyt olisi hyvät vinkit tarpeen.. autona on siis -99 passat 1.9 tdi 90hp koneella.
Ongelma olisi seuraavanlainen:
käytin autoa katsastuksessa ja jäi leima kiinni kulahtaneista taka-akselin heloista, noh vaihdoin ne ja nyt tämä kasa ei enää suostu starttaamaan kuin sekunniksi ja ajoneston valo vilkkuu. Jälkitarkastukseen pitäisi ehtiä näyttämään autoa 24.11 mennessä.
Forumia selanneena ymmärtäisin että vika olisi mahdollisesti ajonestossa, jonka mielelläni kytkisin pois päältä, olisiko kellään tähän ohjeita tai muuta vinkkiä auton saattamiseksi leimalle?
Passat 1.9 tdi ajoneston poistaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
tämä ei vissiin ole ihan tee se itse konsti vai mistäs tuollaisia eeprom kirjoittajia saa?
Kävin äsken ostamassa bilteman obd2 lukulaitteen jos saisi edes jotain vikakoodia selville, mutta yllätys yllätys eihän se toiminut, näyttöön tuli vain NO LINK teksti.
Olen purkanut nyt autosta muovit ratin ympäriltä ja koputellut virtalukkoa ja tunnistin rengasta sekä käyttänyt akkua monesti irti ja vika vaan jatkuu..
Olisiko kellään mitään vinkkiä millä edetä kotikonstein?
Kävin äsken ostamassa bilteman obd2 lukulaitteen jos saisi edes jotain vikakoodia selville, mutta yllätys yllätys eihän se toiminut, näyttöön tuli vain NO LINK teksti.
Olen purkanut nyt autosta muovit ratin ympäriltä ja koputellut virtalukkoa ja tunnistin rengasta sekä käyttänyt akkua monesti irti ja vika vaan jatkuu..
Olisiko kellään mitään vinkkiä millä edetä kotikonstein?
hinurillahan tuo meni sitten merkkikorjaamolle jossa todettiin seuraavaa:
ajonesto/mittaristo sekaisin, hukannut avaimet
Mittariston nollaus (buuttaus). vikamuistin luku.
Vikamuistissa vika; avain ei oikeutta. Buutin jälkeen vika nollautui.
maksoi 120e
Voi hieman ottaa aivoon jos tuo tekee vielä saman jossain korvessa:)
edelleen otetaan siis vastaan hyviä vinkkejä jos joku on keksinyt miten ajoneston saa tee-se-itse keinoin pois päältä..
Mikähän tuolta mahtaa olla menossa risaksi?
ajonesto/mittaristo sekaisin, hukannut avaimet
Mittariston nollaus (buuttaus). vikamuistin luku.
Vikamuistissa vika; avain ei oikeutta. Buutin jälkeen vika nollautui.
maksoi 120e
Voi hieman ottaa aivoon jos tuo tekee vielä saman jossain korvessa:)
edelleen otetaan siis vastaan hyviä vinkkejä jos joku on keksinyt miten ajoneston saa tee-se-itse keinoin pois päältä..
Mikähän tuolta mahtaa olla menossa risaksi?
Tällä saat ohitettua ajoneston pysyvästi.
http://www.codecard.lt/immo/audi-vw/audi-vw-immobiliser-emulator/prod_21.html
http://www.codecard.lt/immo/audi-vw/audi-vw-immobiliser-emulator/prod_21.html
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”