Onko kukaan mitannut lämpötilaeroja egr laipan kohdalta eli tässä tapauksessa 3/4 :n pytty vrt. turbon pakotulon luota.Onko marginaaliero vai huomattava ja mimmoisia lämpöjä mitattu?
Egr:n ulostulon luona anturi tuotu kanavaan ei jää "ilmaan".
Taisi olla melko epäselvä selitys?
Pakolämpö kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla niinpäin että pakopaine tulee ahtimen laipalta.Tai siis siitä mitä tarkoitit.Kiinnostaa vain missä lämmöt on pyörinyt käytännössä.En usko että on eroja noilla mittapisteiden välillä jos kaikki on kunnossa.Lämmöissä reilut 700`c eli soosia voi lisätä.Milläs ahdoilla JukkaA luistelee ja mikäköhän mahtaisi olla ko.ahtimen max. paine jolla pysyy hengissä edes jonkun ajan.Itse kokeilen rajoja sekä ahtimella että moottorilla.Mielestäni yllättävän hyvin kestänyt,ollakseen alunperin 74kW pumppari.
Minähän en omaa GTB2260VK installaatioo saa ajoon vielä tämän vuoden puolella.. Mitä tuossa kaverille moinen asenneltiin ja egr:n laipasta lämpöjä mittailtiin niin kyllä se yli 900 asteen hujahti vähän pidemmässä vedossa. Hiukka ilmeisesti ohjelmassa häikkää kun kevyesti savuttaa ja lämmöt on huikeen kovat. Huomiona vielä, että tuolloin ahtimen ahtopaine oli vaan ohjelman pyytämä 1.5bar!!!
Ilmeisen hyvin sulla toimii toi omas jos lämmöt on luokkaa 700+ ja ahtoja ilmeisesti kahden luokkaa?
Ilmeisen hyvin sulla toimii toi omas jos lämmöt on luokkaa 700+ ja ahtoja ilmeisesti kahden luokkaa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa