^ehkäpä, tai omakin maalaamo löytyis mutta teillä siitä tulis ainaki varmasti hyvä ;) ei taida nyt itsellä into riittää ton hieromiseen/suihkutteluun.
tänään saatiin aikaiseksi ja paljon. Peräpeltiä vedettiin öbaut 15cm takaisinpäin ja hjuva tuli. Uusista osista maski sekä takapuskuri olivat saapuneet. Takapuskuri miellytti muuten mutta hinauslenkin kohdalle oli jätetty nyrkin mentävä kolo. Hyi. Siispä kolvi käteen ja kas - lenkin kolo oli tiessään. Samalla rälläköin koko hinauslenkin mäkeen, ei siihen olis mitään kiinni enää saanutkaan kun olis jääny puskurin taa piiloon.
Takaluukustakin tinattiin merkin paikka veke ja samoin takavalojen alla olleet syvät urat (saumat joista saumakitti paennut?). No - nyt niitä ei siis enää ole :) Lopun silottelun hoitaa sitten pohjia tehdessä. Kilvenupotuksen ja etenkään kahvan poistoon ei into ja aika nyt riitä, en jaksa alkaa vaihtoehtoista aukaisusysteemiä kehittämään ja toteuttamaan. Haukkukaa laiskaksi mutta deadlinesta sanottakoon se että aion näillä näkymin ajaa tolla kotterolla ens viikon viikonloppuna. :DD Enkä mä tästä mitään ylikliiniä sämpylääkään halua, pidän mä ovenkahvatkin ennallaan. Tehdään kunnolla kaikki ne jutut jotka nyt päätetään toteuttaa. Piste.
Auto on nyt melko lailla purettu siltä osin kuin tarvitseekin, huomiseksi jäi vielä muutamia juttuja. Lisää osiakin pitäis tulla. :)
Värinkin kanssa on tullut painittua, niitä vaihtoehtoja oli mielessä kolme joista yksi ja ehkä se helpoin tais nyt valikoitua. Etenkin yks väriperversio oli mielessä piiiitkääään mutta jätetään se nyt vaikka seuraavaan projektiin sitten :) tulis liikaa värejä autoon kun sisustaakin olen ehtinyt jo raiskaamaan :DD
Näette sitten ;)
Ja niitä kuvia kansalle: