
No nyt sitten on tullu pikkuhiljaa paranneltua kotteroa oman maun ja mielen mukaan.
Ensiksi nuo lisävalot lähtivät keulalta ja pyyhkimet vaihtuivat aeromallisiin. Lisäksi laitoin xenonit lyhyisiin valoihin.
Sitten saivat alkuperäiset etukaiuttimet lähteä, tilalle tuli Raimbow Germanium midit ja Alpine SPX-pro diskantit aktiivisettinä. Soittimena toimii Alpine CDA-105Ri ja sen perässä alpinen PXA-h100 signaaliprosessori, soittimen vahvistin riittänyt itselle toistaiseksi.
Suhteellisen paljon ajavana bassopuoli alkoi pian kyrsiä ja sitä tuli täydentämään focalin BUS20 pikkuaktiivi apukuskin penkin alle.
Sitten talvella pienen onnettomuuden johdosta takahelma joutui vaihtoon ja eihän sitä vakiota voinut laittaa uudestaan, eli slamitilta tilattiin S4 kylkilistat, s-line takahelma ja in-pro:n peilinkuoret. En kumminkaan halunnut aivan samanlaista kuin kaikilla, joten helma maalattiin hitusen eritavalla. Myös roiskeläpät tuli taakse laitettua, koska näin maalla asuvana ne ovat tarpeen.
kuva
Pian tuli myös ajotietokone ja vakkari asennettua, koska vag-comin omaavana tuo kerran helposti onnistui. Myös tuulilasi vaihdettiin ääntävaimentava malliseen, vanhassa oli komeat pyyhkijän jättämät rannut.
Tämän hetkinen tilanne

Talven aikana olisi tarkoitus madaltaa hiukan, Eibachin pro-system näyttäisi tähän tarkoitukseen sopivimmalta, koska aivan tonttii ei asuinpaikasta johtuen voi laittaa. Lisäksi RS4 takakallistuksenvakajaa ja sport etuvakaaja ovat ostoslistalla.
Ensikesänä vanteiksi lienee tulevat RS4 new replicat 18" koossa.
Putkisto olisi myös tarkoitus päivittää ja lastuttaa auto. Mutta ilmeisesti vakiokytkin ei näissä -02 malleissa ole kestävintä sorttia, joten lastutus saa varrota kunnes intoa ruveta tuo kytkin vaihtamaan kestävämpisorttiseen.
Etupuskuri myös tarkoitus vaihtaa S4 malliseen.
Vielä pari parempi laatuista kuvaa, sisustasta laitan kuvia kun joskus muistan ottaa.
kuva
kuva