Passat B3 ja Golf G2. Moottoritukikumit vaatii uusintaa G60 passatissa.
Eteen ilmeisesti paras olisi täyskuminen orkkis (191199279E) jenkkipoikien mukaan, on vaan 154e marmorilla joten harkitaan...
Motonetin hydraulisia on:
- td/tdi musta
- mk2 G60 vihr/Passatin 1.8/16V
- sin ja keltainenkin vielä
Kumpi on jäykempi: vihr vai msuta? Tulis mieleen et tuo TD koneisen olis vielä jämäkempi kun taitaa olla painavampi konekin vai onko G60 jämäkin?
Oikean puoleista takakumia on pari eriversiota(16V tai muut), mahtavat erota muodoltaan vai vain tuolta jäykkyydeltään?
Moottirin tukikumien jäykkyydet: G2/B3
Valvoja: ffp jäsenet
Moottirin tukikumien jäykkyydet: G2/B3
Viimeksi muokannut zero, 4.11.2009 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On noi varmaan aika jämäkkää, mut noilla ei varmaan vielä paikat lähde hampaista.
Olishan tuolla SLStuningillä tämäkin, tällä varmaan jo lähtis:
http://www.slstuning.de/g_lader/g60/son ... ndex.php#8

Olishan tuolla SLStuningillä tämäkin, tällä varmaan jo lähtis:
http://www.slstuning.de/g_lader/g60/son ... ndex.php#8

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa