Passat -98 syncroa ostamassa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Passat -98 syncroa ostamassa
Mitäs tommosen auton ostossa kannattaa tutkailla? Tai ylipäätään ton ikäsissä Pasuunoissa. Kone on 1,9 tdi, ajettu n. 250tkm. Noissahan on ilmeisesti Torsen, voiko sen kuntoa mitenkään tarkastaa?
Mitä tommonen kuluttaa manuaali askilla? Olikos tuossa Torsenissa niin että kaikki pyörät vetävät kokoajan?
Mitä tommonen kuluttaa manuaali askilla? Olikos tuossa Torsenissa niin että kaikki pyörät vetävät kokoajan?
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Tuosta perän öljyjen vaihdosta olen kuullut/lukenut että saattaa särkeä koko höskän.. Omistaja itsekkin sanoi että oli jostain autosta menny perä kun oli vaihdettu öljyt..
Sinne perään voi laittaa ihan oikeaa siihen tarkoitettua öljyä, eikä mitään vaseliinia. Ei ihmekkään jos perät menee rikki, jos sinne joku kesä-esa ja suvi-uuno tyrkkää jotain glidiä.
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Itsellä tuommoinen -98 420 tkm ajettu ja hyvin tikittää vielä. Samaa mieltä autosta kuin edelliset vastaajat. Osta pois vaan tuommoinen just sisään ajettu yksilö.
Ruostetta ei ole vielä tullut, paitsi takaluukkuun. Se lienee heikoin paikka. Tosin suurin osa ruosteista johtuu peräkärryn etureunasta kimmonneista kivistä.
Ruostetta ei ole vielä tullut, paitsi takaluukkuun. Se lienee heikoin paikka. Tosin suurin osa ruosteista johtuu peräkärryn etureunasta kimmonneista kivistä.
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Eiköhän sekin oo sinkkikori että eipä se pahemmin lahoa... :D Pintaruostetta saattaapi esiintyä takaluukussa ja miksikä niitä sanotaan...ikkunan karmit?...no ovissa kuitenkin siinä lasien välissä...:P joskus lokasuojissa voi kupruilla maalit pois... Kaikkein typerimpiähän on ne korjaukset kun mennään hiomaan ja maalaamaan jolloin hiotaan se sinkkikin siitä!(näitäkin on nähty)
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
Itselläni on samanlainen 280tkm ajettu AFN-koneinen (ohjelmatuunattu, noin 145hv) myöskin alla joka on itseasiassa tällähetkellä myynnissäkin. Alustasta ei kuulu mitään normaalista poikkeavaa, ainakin kun kaikki tukivarret, nivelet ja jarruosat on uusia. Neliveto pelaa mahtavasti, torseni on jees <3
Millaista yksilöä olet tarkemminkin katsellut ja mihin hintaan?
Millaista yksilöä olet tarkemminkin katsellut ja mihin hintaan?
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 26.8.2006 22:00
No auto oli jo itseasiassa ostettukkin... Ilmeisesti laakeri on toisesta takarenkaasta menossa, kun kuuluu semmonen "jurnutus"...
Miten tossa torsenissa, tai nelivedoissa ylipäätään toimii se, että jos painaa kaasua ja jarrua yhtä aikaa..? Liikkeelle lähtiessä jarrulevyistä kuuluu uikkauksia, mutta häviää kun painaa jarrua.. Painasin sitten jarrua samaan aikaan kun kaasua.. tuntu että tapahtu jotain hassua..
Miten tossa torsenissa, tai nelivedoissa ylipäätään toimii se, että jos painaa kaasua ja jarrua yhtä aikaa..? Liikkeelle lähtiessä jarrulevyistä kuuluu uikkauksia, mutta häviää kun painaa jarrua.. Painasin sitten jarrua samaan aikaan kun kaasua.. tuntu että tapahtu jotain hassua..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa