3B "DarthVader" passat

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Jo-c
-

3B "DarthVader" passat

ViestiKirjoittaja Jo-c » 7.10.2009 0:06

pari vuotta ajeltuani mk2 diesel golffilla
Kuvat:
golf
perä
klik!

No joo sittenhän oli tulossa perheen lisäystä pari vuotta sitten joten nettiautoa selailtuani löysin tollaisen perhe elämään sopivan 3b passatin.

Kuva
(tämän hetkinen kuva)

kangasalalta löytyi hyvin pidettynä ja itse olin ensi näkemällä tyytyväinen ei siinä ettenkö olisi enää, hyvin on vehje pelannut(jos nyt ei lasketa pikku vikoja esim. airbag, ABS, ilmastointi ja turbo :D )

vuoden ajelin ihan sellaisenaan (jos ei rokkilaitteita lasketa) missä kunnossa pasatti oli, jonka jälkeen kylläistyin totaalisesti vanteisiin, eli pakko oli jotkut saada sinne alle pyörii joten hommasin barzetan tendenzat. autohan näytti älyttömän rumalta ku madallusta oli vain n.40mm.

kun ulkonäkö ei tyydyttänyt niin oli siis tilattava säädettävä sarja. jonka tarjosi autovaruste. setti tuli kotiin, asennettiin, laskettiin ja tässä on kuva asennuksen jälkeen kun ruuvattiin keula melkein niin alas kun vain sai. No nostamaanhan sitä jouduttiin, mutta ylläri pylläri eihän ne vanteet sielä mielellään pyörinyt vieläkään (madallus edestä n.-80mm ja takaa vähän enemmän). ajattlin että kyllä ne pyörii kun tekee pientä kaari remonttia tosin ilman suurempia peltitöitä. kantit käänsin ja vähän levitin ulos päin.

ei siinä auto näytti omaan silmään ihan kivalta jo tässä vaiheessa, mutta eräänä kauniina päivänä naapurin mummi perutteli takapuskurin paskaksi. no eihän siinä, uutta palikkaa tilaukseen(lesterin helmat ja takapuskurin lisä). ja tässä sitä ollaan projekti jatkuu taas ensi kesänä kun ei ole oikee paikkaa missä laittaa. ens kesän tavoitteena olisi saada tuuman isommat pyörät alle että voi asentaa helmat, 18" vanteilla kun ei pääse tämän kylän hidasteista kun ottaa helmat kiinni ja kun autoa en haluaisi ruveta hirveästi nostelee.

sen näkee mitä ensi kesä tuo tullessaan.
Ja sit pientä infoa muuten autosta.

-98
automaattinen ilmastointi
sähkö kattoluukku
ajotietokone
sähkölasit x4

koneena 110hv tdi psi motorsportin power boxilla.
ulkokuoressa on:
mattig konepellin jatke
joku etupuskuri
tummat enkelit edessä, tummat takavalot sekä tummat vilkut.
merkitöntä maskia
ja pieni takasiipi
säädettä alusta

sisällä ei mitään erikoista olekkaan vähän hopealla maalailtua osaa, nuppi ja pussi.

ja tuossa nyt olisi pari kuvaa

alhaalta edestä
edestä
takaa

Sellainen vessa.
Viimeksi muokannut Jo-c, 18.1.2010 18:43. Yhteensä muokattu 21 kertaa.

Timotei_
-

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 7.10.2009 10:20

Aiva kun olisin nähny tän jossakin...? Njoo...Siistihän tuo, etupuskuri ehkä omaan silmään liian räikee mutta muuten hillityn siisti. Tavavalotkaat eivät itseä miellytä, mutta tiedän ettei passattiin tahdo hienoja löytääkään. :) Vanteet on mahtavat!

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 7.10.2009 10:23

No jos keski-suomessa asustat niin hyvin mahdollista että on vilahtanut jossain.
joo itse olen samaa mieltä etupuskurista. vaihtoon varmaan sekin jos budjetti sallii.
takavalotkin on putsattu tuon kuvan oton jälkeen, ku taitaa olla noissa valoissa aika yeinen tuo juttu että pääsee paskaa sisään. ja en tiedä jos ens kesänä näyttäisi vähän tummennusta noille takavaloille.

Timotei_
-

ViestiKirjoittaja Timotei_ » 7.10.2009 10:53

No toki samantyylisiä voi olla maailmalla enemmänkin mutta yleensä sitä kuin tiedostamattaan painaa mieleen jollain tapaa säväyttävät Vagit, etenkin omansa malliset...:D E-Pllä lähinnä ajattelin...

Markku M.
-

ViestiKirjoittaja Markku M. » 7.10.2009 14:15

Aiva kun olisin nähny tän jossakin...?

Sama fiilis, johtuu ehkä siitä, että varmasti ainakin 70% mustista, tuunatuista farkkupassateista on tehty samaan tyyliin...

etupuskuri ehkä omaan silmään liian räikee mutta muuten hillityn siisti.

Joo, muuten ihan tyylikäs, mut noi vesijohtoputken pätkät ois voinu jättää ehkä pois? Pelkillä verkoilla huomattavasti "kliinimpi" (mitä tässä on selvästi yritetty hakea).

Tavavalotkaat eivät itseä miellytä, mutta tiedän ettei passattiin tahdo hienoja löytääkään.

Löytyyhän, 3BG originaalitakavalot on mun mielestä tosi hienot ja tyylikkäät! :)

Mutta ihan tyylikkäitä laitteita, vaikkei joka nippeli omaa silmää miellytäkään (Eikä pidäkään pyrkiä, että kaikkia miellyttäisi, koska se on silkka mahdottomuus. Tiedän ettei tuo muka-oem-plus tyyliin tehty oma golffikaan kaikkia miellytä. Pääasia, että itse tykkää...) :)

oscu
-

ViestiKirjoittaja oscu » 7.10.2009 16:07

(Eikä pidäkään pyrkiä, että kaikkia miellyttäisi, koska se on silkka mahdottomuus. Tiedän ettei tuo muka-oem-plus tyyliin tehty oma golffikaan kaikkia miellytä. Pääasia, että itse tykkää...) :)

Täällä ollaan aivan samaa mieltä!

Niin ja on siisti pasuuna =)

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 7.10.2009 18:08

joo itse en tykkää yhtään noista putkista ne on ollut aikaisemmalta omistajalta asti enkä ole jaksanut ruveta ottaa pois kun olisi ollu sen jälkeen ehkä muutama reikä piilotettavana.

mutta se on totta että auton ilme muuttuisi paljonkin parempaan suuntaan sen jälkeen kun ne ottaisi pois.

ensi kesäksi auton pitäisi muuttua aivan toisen tyyliseksi.
kusilaituahan siihen tulee mutta yritän tehdä joka tapauksessa mahdollisimman hillityn kokonaisuuden.

ellei joudu myymään autoa pois. :(

tässä vähän suunnitelmia
taakse jatke
jatke!

helmoiksi olisin halunnu votexit mutta tuli budjetti vastaan niin päätin tilata tälläiset
helmat

tarkka silmäinen huomaa että peilit suihkin korin väriin.

etupuskuri pitää vaihtaa koska ei tule hienosti helmojen kanssa samalle tasolle, vaan jää paljon korkeammalle.

Löytyyhän, 3BG originaalitakavalot on mun mielestä tosi hienot ja tyylikkäät! :)

itse taas en tykkää 3bg orkkis valoista. Mutta kertokaapa millä on kannattava tummentaa noita takavaloja sillein hennosti. ei mitää amis tummennusta että tule edes valo läpi.
Viimeksi muokannut Jo-c, 10.10.2009 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 10.10.2009 12:54

tälle syksylle vielä keritään pyöräyttää 19" vanteet vielä alle.

onko kellään tosiaan hyviä ideoita millä kannattaaa vähän tummentaa takavaloja.

sekä olisi ihan mukava jos joku tietäisi liikkeen tai yksityisen joka tummentaa taidokkaasti laseja keskisuomessa. ja mielellään vielä halvalla. =)

sekä ensi kesän puskuri olisi mahdollisesti tuollainen.
saa kertoa mielipiteensä ihan rohkeasti. itse jotenkin tykkään kyseisestä puskurista.
mutta menee jo vähän hillityn yli.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 23.10.2009 11:37

19" vanteet on haettu ja kokeiltu allekkin.
ihan kivalta näyttää omasta mielestä.

sekä mamman g3 lähti vaihtoon ja tilalle tuli corrado g60"projekti"

hapa11
-

ViestiKirjoittaja hapa11 » 23.10.2009 13:45

Perää kun vielä nostaa aavistuksen niin näyttäs ryhdikkäämmältä...

Markku M.
-

ViestiKirjoittaja Markku M. » 23.10.2009 13:53

Ei tarvii nostaa, stance näyttää hyvältä. Enemmän häiritsee tuo takapyörien offset ja eipä tuo vannemalli muutenkaan ole sieltä seksuaalisimmasta päästä. :P Noh, ehkä tuostakin vielä tulee auton näköinen. ;)

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 23.10.2009 18:53

yritän laittaa noista 19" vanteista vielä kuvan lähipäivinä.

edit: tässä on uutta vannetta ja autokin on erittäin puhdas. :D

Markus Ruhl
-

ViestiKirjoittaja Markus Ruhl » 25.10.2009 8:10

Tuosta keulasta tulee mieleen tämä

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 26.10.2009 9:55

no näkemys kullakin, :D

(markus)oli pakko laittaa tuohon otsikkoon tuo DarthVader.

ja tässä olisi sitten tarina auton katsastuksesta. Oli huumori tapahtuma kyllä.

Jarok
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jarok » 10.11.2009 0:57

Mutta kertokaapa millä on kannattava tummentaa noita takavaloja sillein hennosti. ei mitää amis tummennusta että tule edes valo läpi.

Ihan tummennuskalvolla, vähän lämmittämällä saa ihan taiteltua muotoonkin. Saa sitten helposti pois, jos on tarvis. Ja kestää kyllä ihan ok.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 10.11.2009 10:27

ok. kävi itsellä mielessä yhessä vaiheessa mutta sitten tutkailin underground motorsportin sivuja ja sieltä eteen pöllähti värilakkaa että olisikohan se hyvää tavaraa.?

on vaan huono kun noi takavalot normaaliin tapaan päästi vettä sisälle niin pistin sitten silikonia sinne välii niin toivottavasti lähtee mukavasti viel pois. :D
tyhmä kun on niin ei tullu ajateltua että ne tulee vielä mahdollisesti joskus purettua.

ainii onko kukaan levittänyt koskaan tälläisestä passatista kaaria rullaamalla?

lehtos mikolle olisin vieny mutta sanoi että on huonot levittää nuo kaaret! tai ainakin etukaaret. itse kun ajattelin vain nyt levittää takakaaria niin saa vähän vannetta ulospäin niin tulee mukavamman näköinen.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 18.1.2010 18:50

perhana ja passatista levisi ahdin tuossa hetki sitten onneksi sai sen vaihdettu toiseen.
ja turbon kun sain kuntoon niin katkes 10cm pitkä kaasuvaijeri. siinä vähän huonoa onnea.

mutta asiaan eli vanteet on vaihdettu ja alle kesäksi ruuvataan tsw sakata 19x9.5" 235/35 renkastuksella.
toki ensin teen mankelin ja kokeilen sillä levittää kaaria mutta jos ei riikä niin täytyy tehdä uudet kaaret.
näin talveksi nostin auto noin 3cm ja ensi kesäksi ei ole odotettavissa edes ekovin suurta pudotusta, kun tulossa hillitty korisetti.

kuvia laitan kun auto rupeaa rakentumaan.

Mikko S.
-

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 18.1.2010 21:19

näin talveksi nostin auto noin 3cm ja ensi kesäksi ei ole odotettavissa edes ekovin suurta pudotusta, kun tulossa hillitty korisetti.

Ei näin.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 19.1.2010 17:28

eikös se ole niin että jokainen tekee sellaisen auton mikä miellyttää omaa silmää.
itse en jaksa noita bbs:t alle ja tonttiin vehkeitä ku on joka nurkalla.
että tätä mieltä minä olen ja sitä ei kukaan saa muuttumaan.

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 19.1.2010 17:36

Mutta ei kai siitä mielipiteestä hernettä tarvi ihan molempiin sieraimiin vetästä?

Over and out.

Jo-c
-

ViestiKirjoittaja Jo-c » 20.1.2010 19:21

ei tässä herneitä otettukkaan. ihan kiva että tulee palautetta mutta voisihan sen paremmenkin muotoilla ku että ei näin.

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”