Sattuisiko joku tietämään kohtuullisen halpaa paikkaa jossa voisin vähän helmaa ja kuormantunnistinta kiinni hitsauttaa? Onko esim. paikallista amista jossa tälläistä hommaa voisi teettää? Tai vaikka jos joku yksityinenkin innostuisi korvausta vastaan tätä tekemään. Myöskin jos joku vuokraisi tallia + hitsivehkeitä, niin voisin tuon homman itsekkin hoitaa.
Jyväskylän alueelta siis haetaan paikkaa.
Laittakaa ehdotuksia tulemaan. :)
Auton hitsausta Jyväskylässä
Valvoja: ffp jäsenet
Joo tarkotus ois että jos ei tiloja löydy missä ite tekis, niin mahdollisimman halvalla.. Eli amis ja yksityiset nyt vaihtoehtona. Liian suolaiset hinnat ns. "kunnon" pajoilla.
e: sen verran uusi paikkakunnalla, että ei ole oikein ketään tuttuja, niin ei mahdollisuuttakaan kenenkään kaverin luokse päästä tuollaisia tekee.. Ja ei viitsi ajella toiselle paikkakunnallekkaan pelkästään tuollaisen takia :D
e: sen verran uusi paikkakunnalla, että ei ole oikein ketään tuttuja, niin ei mahdollisuuttakaan kenenkään kaverin luokse päästä tuollaisia tekee.. Ja ei viitsi ajella toiselle paikkakunnallekkaan pelkästään tuollaisen takia :D
-
- -
Jyväskylän ammattiopisto on yksi vaihtoehto joka sijaitsee Viitaniemessä. Laatu saattaa olla joko todella hyvää tai sinnepäin, riippuen siitä kenet siihen puikon ääreen pistetään. Tiedä sitten kannattaako viedä auto vai metallipuolelle. Ihan paskaa eivät sinulle takas luovuta, koska oli ala mikä tahansa niin opettaja tarkastaa ne aina.
Itse opiskelen samaisessa laitoksessa maalariksi, joten jos viet amikseen niin voin mielenkiinnolla käydä kattomassa miten hommat etenee.
Itse opiskelen samaisessa laitoksessa maalariksi, joten jos viet amikseen niin voin mielenkiinnolla käydä kattomassa miten hommat etenee.
Onkos tuolla mahdollista päästä itse seuraamaan vierestä? Itse olen metallipuolen käynyt, ja voisin veikata että homma sielläkin onnistuisi.. Mutta juurikin näin että riippuu täysin siitä kenet siihen päästää tekemään. Toiset eivät viitsi vaikka osaisi, toiset ei osaa ja muutama taitavakin kaveri porukasta yleensä löytyy.
Jeps. Sinänsä helppo olisi tuo amis kun asun parin sadan metrin päässä siitä, niin ei tarvitse sitten pitkiä matkoja kävellä kämpälle auton laiton ajaksi. Saakos tuonne kuinka nopeasti aikoja? Hinta varmasti on halvempi kuin mitä pajalla, niin siitä ei tarvitse mitään sen tarkempaa infoa. Onnistuukos siellä samalla sitten massaus yms. sille hitsatulle pätkälle?
Mutta täytyypi melkein maanantaina käydä/soitella sinne tuosta hommasta :)
Mutta täytyypi melkein maanantaina käydä/soitella sinne tuosta hommasta :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”