Mk1 1.8 GTI K-jet kyselyä ** HOMMA SELKIS **
Valvoja: ffp jäsenet
Mk1 1.8 GTI K-jet kyselyä ** HOMMA SELKIS **
Työn alla mk1 1.8 gti.
Kone ei meinaa käydä kylmänä tyhjäkäyntiä. Lisäilmaventtiili toimii. Kierrokset pysyvät ylhäällä jos koneen käynnistää kylmänä ilman kaasua, tällöin kone käy hienosti korotettua 1300rpm. Kaasuun koskettaessa käy hetken hyvin ja sitten pudottaa kierrokset 300-500rpm ja sammuu.
Mikäs moiseen auttaisi? Tyhjäkäyntiä lisäämällä kone käy, mutta käy liian korkealla lämpimänä.
Määräjakaja avattu, putsattu ja todettu männän liikkuvan komiasti.
Pumppu nostaa paineet 5bar, pitäis olla ok.
Bensanpaineen ylläpitäjä on paskana, vaikuttaako se näihin oireisiin?
Ohjauspaineensäätimellä paine kylmänä 0,5bar, lämpimänä 1,5bar tällöin käynti jo parempaa.
Onko vika ohjauspaineen säätimessä? Säätimen vastus 16-22ohmia on kohillaan.
Paljon kysymyksiä, auttakaahan niin laitetaan raaserivanhus liikenteeseen.
Kone ei meinaa käydä kylmänä tyhjäkäyntiä. Lisäilmaventtiili toimii. Kierrokset pysyvät ylhäällä jos koneen käynnistää kylmänä ilman kaasua, tällöin kone käy hienosti korotettua 1300rpm. Kaasuun koskettaessa käy hetken hyvin ja sitten pudottaa kierrokset 300-500rpm ja sammuu.
Mikäs moiseen auttaisi? Tyhjäkäyntiä lisäämällä kone käy, mutta käy liian korkealla lämpimänä.
Määräjakaja avattu, putsattu ja todettu männän liikkuvan komiasti.
Pumppu nostaa paineet 5bar, pitäis olla ok.
Bensanpaineen ylläpitäjä on paskana, vaikuttaako se näihin oireisiin?
Ohjauspaineensäätimellä paine kylmänä 0,5bar, lämpimänä 1,5bar tällöin käynti jo parempaa.
Onko vika ohjauspaineen säätimessä? Säätimen vastus 16-22ohmia on kohillaan.
Paljon kysymyksiä, auttakaahan niin laitetaan raaserivanhus liikenteeseen.
Viimeksi muokannut Raapuska, 13.9.2010 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moro,
kiitoksia tarjouksesta.
Itselläkkin on noita "vessanpönttö"-ilmamäärämittareita parikin hyllyssä. Nyt vika ei kyllä ole siinä, on ne niin perusteellisesti käyty läpi.
Pitää lähteä tarjoamaan vasarahienosäätöä ohjauspaineensäätimelle ja katsoa, mitä painemittari siihen sanoo.
Ohjeet löytyi tuolta -> http://www.benzworld.org/forums/w126-s- ... ation.html
Golffissa pitäisi ohjauspaineet olla kylmänä n 1,5bar ja lämpösenä 3,5bar. Osaako joku varmistaa tämän tiedon?
kiitoksia tarjouksesta.
Itselläkkin on noita "vessanpönttö"-ilmamäärämittareita parikin hyllyssä. Nyt vika ei kyllä ole siinä, on ne niin perusteellisesti käyty läpi.
Pitää lähteä tarjoamaan vasarahienosäätöä ohjauspaineensäätimelle ja katsoa, mitä painemittari siihen sanoo.
Ohjeet löytyi tuolta -> http://www.benzworld.org/forums/w126-s- ... ation.html
Golffissa pitäisi ohjauspaineet olla kylmänä n 1,5bar ja lämpösenä 3,5bar. Osaako joku varmistaa tämän tiedon?
-
- -
- Viestit: 42
- Liittynyt: 22.2.2008 18:24
t-Techille
T-Tech ny aukes linkkis kun konetta vaihdoin. Mielessä tuokin "hienosäätö" on käynyt. Ei perkele vaan luonne anna periksi, kyl se ykkönenkin pörähtää vielä.
-
- -
- Viestit: 99
- Liittynyt: 9.9.2009 21:38
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa