AFN ään väljämpi pakopesästä TBOA
Valvoja: ffp jäsenet
AFN ään väljämpi pakopesästä TBOA
Eli saako tuohon AFN ään mitään suurempi pakopesäista turboa bolt-on periaatteella?
Tällä hetkellä on pp502 suuttimet ja 130heppasen turbo, tuntuu menevän vikatilaan vaikka säätötangon jatkaa ihan kierteiden loppuun asti.
Johtuneeko liian pienestä pakopesästä että tuo passatti polonen ahtaa ittensä hengiltä.
Tällä hetkellä on pp502 suuttimet ja 130heppasen turbo, tuntuu menevän vikatilaan vaikka säätötangon jatkaa ihan kierteiden loppuun asti.
Johtuneeko liian pienestä pakopesästä että tuo passatti polonen ahtaa ittensä hengiltä.
Viimeksi muokannut make72, 23.10.2007 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ittelläni ranskan racet ja tommoinen 130pd:n ahdin. Ei ongelmaa itselläni, iq-jossain n.1.5 ja polttaa kaiken mitä saa tuolla vakiolla nestepäällä näin kelien liilettyä, ei jätä minkään laista voimasavua 1.3bar paineilla.
Tosin olen itse aika paljon perehtynyt tuon säätämiseen, nytten ei esim ahdot piikitä ollenkaan ja herää kuitenkin vielä alhaalta. Tuon ahtojen nostamisen 1bar-->1.3bar olen toteuttanut bleed-ventiilillä.
Epäilisin että sulla on jossain n75:ssa ongelmaa tai sitten on vnt:n johdesiivet on liian supussa oletus asetuksena(herää aikaisin, mutta piikittää paineet taivaisiin sitten)
Tosin olen itse aika paljon perehtynyt tuon säätämiseen, nytten ei esim ahdot piikitä ollenkaan ja herää kuitenkin vielä alhaalta. Tuon ahtojen nostamisen 1bar-->1.3bar olen toteuttanut bleed-ventiilillä.
Epäilisin että sulla on jossain n75:ssa ongelmaa tai sitten on vnt:n johdesiivet on liian supussa oletus asetuksena(herää aikaisin, mutta piikittää paineet taivaisiin sitten)
Mulla kans 130pd ahdin + racet + 3bar map, hyvin pelittäny tähän mennessä. Tällä viikolla 2 kertaa vetänyt vikatilaan kylmällä koneella. Autossa vielä alkuperäinen n75 joten sitä vähän epäilen. Vikakoodit luen vloppuna. Sirinää kuuluu putkesta joten voi olla että katin sisukset lähteneet liikkeelle.
^3map maksaa n.40€
^3map maksaa n.40€
^^vai tarkoititko Skoda tistkiä?
Kannattanee lukaista läpi tää topikki mappia etsiessä.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... light=3bar
Kannattanee lukaista läpi tää topikki mappia etsiessä.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... light=3bar
Noniin nyt 1749va paikollansa.
oireet, täyskaasu kiihdytyksessä ei mitn häikkää, isoimmalla vaihteella(on automaatti) lähtee hissukseen kiihiyttään niin pomppa ahdot pois pelistä. Onko säätö pielessä? vai N75 venttiili?
3bar mappi ollu jo kesästä, ja nyt laitoin boschin(on bossi mutta ei lue) MAFfin,
Eli paineet karkaa, teki vakio VNT15:sella muutamia kertoja talvella varsinkin.
oireet, täyskaasu kiihdytyksessä ei mitn häikkää, isoimmalla vaihteella(on automaatti) lähtee hissukseen kiihiyttään niin pomppa ahdot pois pelistä. Onko säätö pielessä? vai N75 venttiili?
3bar mappi ollu jo kesästä, ja nyt laitoin boschin(on bossi mutta ei lue) MAFfin,
Eli paineet karkaa, teki vakio VNT15:sella muutamia kertoja talvella varsinkin.
3 bar MAP anturin kanssa ECU saa väärää tietoa ahtopaineesta (liian pientä). Voi olla että menee tuolleen rauhallisesti kiihdyttäessä vikatilaan liian pienestä paineesta juuri tuon takia.
Parempi olisi ohjelmalla nostella paineet ja syötöt kohdilleen kuin vain map-anturia vaihtamalla.
Ja jos MAF-anturissa ei lue 'Bosch' niin taitaa sittenkin olla kiinan poikien kopio? Millaisia lukemia näyttää tyhjäkäynnillä EGR kiinni ja täydellä kaasulla?
Parempi olisi ohjelmalla nostella paineet ja syötöt kohdilleen kuin vain map-anturia vaihtamalla.
Ja jos MAF-anturissa ei lue 'Bosch' niin taitaa sittenkin olla kiinan poikien kopio? Millaisia lukemia näyttää tyhjäkäynnillä EGR kiinni ja täydellä kaasulla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”