Golf IV TDI 4motion

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

Golf IV TDI 4motion

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 9.7.2009 17:49

Tällanen laitos siis osu eteen sopivaa korvausta vastaan joten se piti lunastaa pois.

Alkaahan tuo olla jo aikalainen autovanhus, -00, 308tkm, mutta huollettu tuohon kilometrimäärään saakka merkkiliikkeessä, eli voisi vaikka olettaa että haldexistakin olisi huolehdittu =)
Ruosttettakin löytyy mukavasti, koko auton ylimaalauskin on pyörinyt mielessä, mutta jäi vain helmojen maalaukseksi. Sieltä ne suurimmat ruput löytyi.
Koneena siis TDI koodina AJM. Toivottavasti on tiivisteremppa takanapäin :D

Edellisen omistajan toimesta autoon on laiteltu kaikenlaista, kuten:
- Ilmeisesti TT:n putkiston loppupää kahdella ulostulolla
- Oettinger helmat
- Oetteringerin Typ RE vanteet koossa 17"x8" kumeina 225/45/17 Kleberit =)
- Oettinger takaspoiler
- Joku ihme etuhelma, paljastui ABT:n valmisteeksi. Tilalle asennettu VR6 mallinen orginelli osa



Kuva





Pikkupäivityksiä...
Viimeksi muokannut Aleksi-, 31.5.2010 14:41. Yhteensä muokattu 15 kertaa.

NJo
-
Viestit: 1874
Liittynyt: 26.9.2003 20:27
Viesti:

ViestiKirjoittaja NJo » 10.7.2009 1:32

Viitoskoppaisen soitin taitaa tarvita välikappaleen CAN-väylän takia. Helpompaa taitaa olla, kun ostaa neloskoppaisen MFD:n ja siihen esimerkiksi DVD-soitin.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 11.7.2009 11:53

Tosiaan se prkl CAN :E No sitten on tyydyttävä johonkin perus pinohiireen tms...

JA tosiaan moottori on siis AJM, ja tuo ihme kierrosten nousu mietityttää?

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 11.7.2009 12:30

Kytkinhän siellä luistaa, mutta jos on esim. lastu tai evry modi laitettu niin saattaa jo se tehdä ton että hiukan kytkin luistaa.

Itellä AJM mutta vajaavetoinen + upsoluten lastu. Välillä kans luistaa, mutta eipä tuo ihmeitä aiheuta. Kiihdytä isommilla kierroksilla kuin tuolta alle 2000 rpm niin ei luista läheskään niin herkästi. Voi tietty olla kytkin loppumassakin, mutta jos vain luistaa pikkusen vääntöhuipun kohdalla, en kovin kauhesti panikoisi.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 12.7.2009 10:40

Juu lastusta en tiiä, olettaisin että ei ole koska 0-100 oli hyvin tehtaan ilmoittamissa puitteissa :D Se on ajettava vika ulos... Ja eikös VW liikkeestä saa huoltohistorian, koko ajan sama liike?

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 31.7.2009 20:40

Tupa tuossa tänään pestyä tuo golffin pohja ja odotettavissa oli jonkinasteista ruostetta ja sitähän sieltä löytyi...

http://i423.photobucket.com/albums/pp315/Aziz--/Golf/P1040794.jpg

Onneksi tuo on vain kevyttä pintaruostetta, vaikka tuossa kohdalla oli 30cm hiekkaa sisälokarin takana...

Nuo lähtevät suhteellisen helposti "harjakoneella"

http://i423.photobucket.com/albums/pp315/Aziz--/Golf/P1040794.jpg

Tuohon tulee sitten happopohjamaali.
Siihen tulee sitte Dinitrolin massat päälle, sattuu olemaan nuo kamat siihen isällä.

Oetteringerin helmoja irroittaessani oli suorastaan ongelmia, kylkeen on ruuvattu tällaiset alumiinilistat joihin helmat on liimattu.
Toisella puolella liimamassaa oili käytetty niin rankalla kädellä että alumiinilista lähti ruuveistaan irti ennemmin kuin muovihelmasta :D
Viimeksi muokannut Aleksi-, 19.8.2009 17:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 19.8.2009 17:36

Hieman on edistytty tämänkin kanssa eli päivittelin aloitusviestiä ja tässä olis muutamat paremmat kuvat, kuvata en osaa ja auto on rojektikunnossa.

Traktorihan se on...
Ja koukun kiinnityspistekkin on vielä maalaamatta.
Toinen perästä
Viime viikolla aloin putsailemaan ruostepilkkuja tuosta kylikilistojen alapuolelta ja meni aika pilkukkaaksi kun jokaisen kuprullaan olevan kohdan pyyhkäisi pellille...
Tällä hetkellä kyljet listoja myöten pohjamaalissa.'

Tuo on niin ärsyttävä laitos kun jokapuolella on pieniä kiveniskuja, mutta mitään vakavampaa ei maalissa ole joten ylimaalaus tuntuisi niin turhalta, nykyhinnoilla. Konepellistä tulisi hyvä kun heittäisi liivin siihen mutta taitaa jäädä tekemättä :D
Viimeksi muokannut Aleksi-, 30.3.2010 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 9.10.2009 17:56

Nytte on auto ollu ajossa hieman enemmän opetusluvan heltiämisen myötä, kytkimen luisto hävisi! Saattaa olla että ollut vain vähän lasittunut tms...

VR6 etuhelma isketty kiinni, vakionopeudensäätimen asennus luultavasti vkl ja sitten pitäs vielä halteksiin vaihtaa öljyt talvea varten.

Lieneekö tuossa vakkarin asennuksessa mitään ihmeellistä josta kannattaisi varoitella etukäteen? Lähinnä noita johdotushommia pelkään. Paksu ohjekirja tuli mukana mutta siihenkään en ole kerennyt vielä tutustua kovinkaan syvällisesti.

Eikä tuossa Haldexin öljynvaihdossakaan liene mitään kovin kummoista? Vanhat pois, suodatin uuteen ja uutta ööliä alakautta merkkireiän alalaitaan asti?

Pari huonoa kuvaa kasassa olevasta, näissä vielä tuo tuninkialahelma:
Kuva
Kuva
Kännykkäkameralaatua :D Pitäs ottaa vielä parit kuvat oikeella kameralla ennen pelteihin siirtymistä...

Tuolta löytyy mahdollisia päivityksiä.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 9.10.2009 22:48

Tollanen auto, ylimaalaus suunnitteilla yms. mut sit ei oo varaa mennä autokouluun?

JUMA
-
Viestit: 539
Liittynyt: 24.6.2005 14:40

ViestiKirjoittaja JUMA » 9.10.2009 23:16

Eihän se tarkoita, ettei välttämättä olisi varaa.

Se on jokaisen oma asia, miten sen rahansa käyttää. Mullakin saattaa banaanit jäädä ostamatta, jos kilohinta on mielestäni kallis. Mutta ei se tarkoita, etteikö olisi varaa ostaa pari banskua.


Kiva kaara sulla, varsinkin talvella! =)

Minkälainen kulutus tuommoisella nelikolla on? Itsellä oli joskus tuommoinen AJM-koneinen, mutta oli vajaavetoinen. Kulutus tais olla siinä 6litran molemmin puolin.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 10.10.2009 9:21

Tollanen auto, ylimaalaus suunnitteilla yms. mut sit ei oo varaa mennä autokouluun?


Öh, mielestäni on aika paljon hauskempaa päästä ajamaan jo nyt eikä sitten keväällä + tulee aivan älyttömän paljon enemmän noita tunteja ja sitten vielä se tonni pois siitä hinnastaniin alkaa olla riittävästi syytä omasta mielestä :D Täälläpäin tuo on niin yleistä että pääsee järjestää kimpassa pimeenajot jne ni sekin hoituu kivasti...

Ja tuo auto tuli hommattua sen takia että sattui olemaan halpa, mahdollisesti nuo kilometrit + ekan sukupolven haldeksin hieman huono maine laskee sitä arvoa.

Minkälainen kulutus tuommoisella nelikolla on? Itsellä oli joskus tuommoinen AJM-koneinen, mutta oli vajaavetoinen. Kulutus tais olla siinä 6litran molemmin puolin.


Tollasessa sekalaisessa ei ole ajotietokoneen mukaan päässy vielä alle 6,4 siinä on kyllä melkolyhyttäkin matkaa. Viikon päästä tulee tollanen 300km reissu ni sitte nähään mitä se matkalla on.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 10.10.2009 10:59

Tollanen auto, ylimaalaus suunnitteilla yms. mut sit ei oo varaa mennä autokouluun?


Paistaa albanzon ammatti läpi tässä kommentissa. Mitä vikaa opetusluvassa on?

Auto näyttää ihan hyvältä, jokseenkin tuo tuninghelma ja renkaan ja kaarien välissä oleva tyhjä tila pistää vähän silmään. Pieni madallus tekisi kyllä hyvää..

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 10.10.2009 11:40

sitten vielä se tonni pois siitä hinnastaniin alkaa olla riittävästi syytä omasta mielestä

Onko tonni ajokortista mielestäsi paljon?
Paljonko maksat vuosittain autosi vakuutusmaksuja?

Lasketaas:
Ajokortti vaikka nyt sen 1000€. Se ajokortti tulee oleen sulla n. 50v. Eli 1000:50=20€/vuosi
Vakuutusmaksut n. 500€/vuosi. Eli jos maksat koko sen 50v. mitä sulla on ajokortti taskussa vakuutusmaksuja 500€/vuosi, ni laskutapahan on: 50x500=25000€

Tää nyt on vaan yks laskutapa verrata tota kortin hintaa vakuutusmaksuihin, verrata voi todella moneen eri asiaan, esim. katsastusmaksuihin yms. Mut kannattaa hiukan suhteuttaa et mitä mikäkin maksaa, noita juttuja kun ei aina tuu ajateltua ihan loppuun asti.

Paistaa albanzon ammatti läpi tässä kommentissa. Mitä vikaa opetusluvassa on?

Niin paistaa. Meinasin jo pitää mölyt mahassani mut en saanu oltua.

Ja mitä vikaa siinä on? Itseasiassa melko paljonkin, mutta niitä nyt en ala tässä luettelemaan. Tähän vois ottaa vertauksen esim. suutarista. Eli ootko koskaan korjannu omia kenkiäs? Okei, jos oot, ni tuliko yhtä hyvät ku suutarin (eli ammattilaisen) korjaamat? Voi olla et ite ku korjasit, sait melko hyvin korjatut kengät jotka kuitenkin hajoo pienen käytön jälkeen taas uudestaan, kun taas suutarilta oisit saanu todella hyvin ja pitkään kestävät korjaukset.

Näin kuvainnoillisesti ajatellen.

Ei tästä sen enempää, sori et puutuin aiheeseen. Jos jollain on ko. aiheesta jotain, ni privalla tavottaa, ei sotketa tätä topikkia tän enempää. :)

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 10.10.2009 12:12

Tonni rahaa on kuitenkin aika iso kasa seteleitä. Varsinkin, jos se pitää nopeasti saada kasaan. Opetuslupa on kyllä vähän kaksipiippuinen juttu.. Kyllähän ihan normaalillakin ihmisellä (ei siis autokoulunopettaja) voi olla tarvittavat tiedot kasassa ja muutenkin olla ihan yhtä hyvä opettaja. Olis kyllä ihan mielenkiintoista nähdä jotain tutkimusta, jos sellaista on tehty, jossa verrataan autokouluopetusta ja opiskeluluvalla opetettuja kuskeja. Onko tällä mitään merkitystä loppujen lopuksi?

No, eiköhän tämä offtopikki taas riitä :)

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 10.10.2009 12:32

^^ "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liilkaa." :D Jos reilusti halvemmalla saa sen kortin ajeltua, ilman että tarvitsee sinne autokouluun könytä, niin miksikäs ei?

Itse ajelin A-kortin luvilla, B-kortin luvilla ja intissä käytiin vielä mopokoulu uudestaan, eikä siitä autokoulusta kyllä mitään hyötyä ollut vaikken koskaan ollutkaan käynyt. Tietenkin se on vähän eri asia jos ensimmäistä kertaa hyppää auton rattiin/liikenteeseen, kun alkaa ajokorttia ajamaan.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 10.10.2009 14:07

Kävin autokoulussa A1 kortin, kyllä sieltä se pohja löytyy ja sitten vielä yli 15 000km kakspyöräsilla alla niin tuntui jokseenkin vahvalta tuo pohja liikentessä.
Sitten kun vielä ajellut lähes 10v autoilla pellolla/jäällä niin kyllä sitä autonkin käsittelytaitoa on...
Hassuimmalta tuntui aluksi auton leveys ja tuli ajettua liian tienlaidassa mutta sekin varmaan johtui siitä että tottunut ajamaan keskellä tietä kakspyöräsellä. Nytkin 1000km takana niin on jo ihan luontevaa tuo ajaminen.

Auto näyttää ihan hyvältä, jokseenkin tuo tuninghelma ja renkaan ja kaarien välissä oleva tyhjä tila pistää vähän silmään. Pieni madallus tekisi kyllä hyvää..


Kuten tuossa jo mainitsin niin tilalla on nykyään VR6 mallinen OEM osa, kuvat vain hieman vanhoja. Tiputusta katellaan sitten keväällä... Eipä sen kauhian matala tartte näin talven tullessa olla ;)

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 10.10.2009 14:45

Tonni rahaa on kuitenkin aika iso kasa seteleitä. Varsinkin, jos se pitää nopeasti saada kasaan.

Niin, eihän sitä ookaan ku sellaset 17-18v. aikaa kerätä ton verran rahaa kasaan... Tuskin se kellekään yllätyksenä tulee et kortti ajetaan ku alkaa toi maaginen 18v. oleen täynnä.

Olis kyllä ihan mielenkiintoista nähdä jotain tutkimusta, jos sellaista on tehty, jossa verrataan autokouluopetusta ja opiskeluluvalla opetettuja kuskeja. Onko tällä mitään merkitystä loppujen lopuksi?

Olen nähnyt tutkimustuloksia ko. aiheesta ja kyllä, eroa on valitettavan paljon yleisellä tasolla. Jossain koulutustapahtumassa toi meille näyttiin ku oli aiheesta keskustelua.

JUMA
-
Viestit: 539
Liittynyt: 24.6.2005 14:40

ViestiKirjoittaja JUMA » 10.10.2009 14:55

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=119301
Väittelyä voinee jatkaa tuossa topikissa, niin ei tarvi sotkea tätä topikkia.

MikaS
-
Viestit: 44
Liittynyt: 28.8.2007 11:53

ViestiKirjoittaja MikaS » 10.10.2009 15:13

Se suurin vika taitaa opetusluvissa olla että autokoulut ei pääse nyysimään ihmisiltä rahoja. Eli asiakkaat on lupien kanssa tyytyväisiä mutta autokoulun tyypit ei :D

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 3.12.2009 17:27

Tuli tuossa jokin aika sitten vahattua tuokin kapine. Vahana oli jotain autoglymin peruskamaa. Tulis nyt talvi ettei tarviis kokoajan olla pesemässä :D Ja talvilook näkyy samalla. Eli orkkisvanteet ja 3B pasuunan kapselit. Itse olen tykästynyt noihin ihan todella :P
Tuossa muutama pikseli
Kuva

Pitäis varmaankin joskus ottaa ihan kunnollisia kuvia :D Nuo taustat on vähän mitä on tuossa hallin pihalla...

Uudet umpiot tuli tilattua, xenoneitakin on harkittu. Kattoo nyt miten näyttää nuo kun laittaa kunnon polttimot.

Tässä kuva joka näyttää edes vähän missä kunnossa vakioumpiot ovat :D Luulisin että alkuperäiset ovat, 310tkm on tehnyt tehtävänsä...

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 3.12.2009 17:54

http://www.autogeek.net/3m-headlight-kit.html + http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1567138 halpaa ku saippua, komeampaa ja originaalimpaa entä tuninki angel-eyesit

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 3.12.2009 19:03

Nuo naarmut oli niin syviä ettei jaksanu ruveta niitä hiomaan... Olis varmaan pitäny alottaa jollain 200 paperilla :D Joey mod oli mielessä mutta noihin mitkä tilasin ni ei tarvii tehä moista kun ovat jo valmiiks, elikkä tilasin Depon tummapohjaset joissa lyhyissä linssi.


Voishan noita kokeilla hioa nyt kun laittaa hyllyyn. Tosin paikallaan varmaan helpomi jos koneella koittaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 3.12.2009 23:21

Ei taida noi hiontatemput Mk4:n umpioihin oikein vaan toimia, lasi kun on ihan oikeasti lasia.

Antto-
-
Viestit: 886
Liittynyt: 1.10.2006 1:05

ViestiKirjoittaja Antto- » 3.12.2009 23:31

^vähän eppäilen väittämääsi
http://www.youtube.com/watch?v=wwfe4sdB ... re=related hyvi näyttää pelittävän jetsonin umpioon ja kyllähän ne taitaa samaa materiaalia olla...

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 3.12.2009 23:36

Mk4 Borassa/Jetassa on käytetty myös muovisia umpion laseja, en ole edes varma, onko Borassa ollutkaan lasisia umpioita? Golfissa ei ole ainakaan muovisia tullut itsellä vastaan, kaikki originaaliumpiot on ollut lasisia, mitä olen itse hipelöinyt. Osa "tuningumpioistakin" on ollut ihan lasi-lasilla.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 4.12.2009 15:47

Niin tosiaan kyllä nuo taitaa oikeeta lasia olla. Kun rupes miettimään että ei muoviin tule tollasia kunnon lovia, nuo näyttää suurinpiirtein samalta kun isän passatin tuulilasi, 354tkm ja nyt vaihettiin :D Ei se tuulilasi ihan noin paha sentään ole :)

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 11.3.2010 17:55

Tätäkin on roplattu sieltä ja täältä viimeaikoina.
Tullut vaihdettua mm:
-Takaiskarit Bilsteineihin, sain halvalla ;) Originaalit olivat aivan loppu.
-Halteksin öölit & suodatin, tätä varten tein oikeen T10066:n :P
-Depon tummat linssivalot, toistaiseksi Philipsin +80% halogeenipolttimoilla, ero noihin originaaleihin kuin päivällä ja yöllä. Jos sitä ens talveksi sitten suunnittelis ne xenonit ;)

Kuvia pitäis taas ottaa kun tuli vaahaa hankailtua pintaan loman kuluksi ;)
Tässä nyt joku talven otos hallista sisältä eli ei kovin hyvä, mutta valot näkyvät ainakin ;)
Tosiaan noista Mk4:n valojen lasista, se on aivan sitä itseään, myös näissä "tuninki" valaisimissa.

Lisäksi tuli jo joulunaikaan aloiteltua tuota vanteiden hinkkausta, joka on hieman jumissa =)
Eli tällaista vuodet ja huono putsaus saavat aikaan lakan puhjettua... Toinen
Nuo pitäis siis lakata, vai pitäiskö? Olen vähän kahden vaiheilla... Ei kuitenkaan hirveesti jaksais kiinnostaa tuo putsailu mutta riittääkö pari kertaa kk vai onko tuollane kuinka arkaa hapettumaan?

Enää ei ole pitkä aika kun kortti tipahtaa taskuun, jos tipahtaa ;) Jos kestäis lumet vielä vähän aikaa :D
Ihan mukavasti tuota on oppinut viemään tässä talven ja n. 4000 "opetus"kilometrin myötä =)
Liukkaan ajon radalla oli aika liukasta kun ei meinannut päästä liikkeelle kun pysähtyi... Pyöri mukavasti siinä ;)

Ja tosiaan vaihdoin kuvahostipalvelua, vanhat saavat jäädä phukettiin, katotaan sitten jos lakkaavat toimimasta.

Taskinen
-
Viestit: 838
Liittynyt: 15.5.2006 22:26
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 11.3.2010 19:41

Luulisi tulevan ainakin "lievähkösti" yliohjaava tuolla iskarisetupilla =D Mutta eipä siinä, itsekin kyllä ennemmin menen perä sivulla kuin pusken ojaan.

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 11.3.2010 20:13

En ole mitää ihmeellistä yliohjaavuutta huomannu, kyllä se puskee vaan edelleen, ellei polkase kaasua kunnolla ;)
Mielessä on kummitellut että jos hommais eteen samanmoiset iskarit ja nuo myyntiosastolla kummitelleet eibachin -30mm jouset ;)
Toistaiseksi on tullut vastustusta tuolta isän suunnalta, ja ei sitä itsekään tahtoisi tuota vähäistä maavaraa laskea yhtään, mutta tuo renkaan ja kaaren väli on aika kauhia :E
Täälläpäin on nuo tiet sellasia ettei mittään ideaa paljon tuota matalemmalla jyristää menemään. Ja tänä talvena olen heittäny monta sellasta reissua että pienmmällä tiellä tuli uraa siinäkohti missä ajo ;) Äiti ajo yks lumiaamu, oli niin paljon että heitti kokoajan tuulilasille :D

Edessä on iskarit aika heikon oloiset kun kauniit roiskeläpät, jotka syksyllä asensin, raapii aivan joka montussa ;D Sulais nyt tiet ni ne kuluis lyhkäsemmiks :D Ei oikeen istu noihin helman muotoihin nuo läpät... Pakko oli laittaa kun alko maali lähtemää siitä mistä se oli ruosteessa jo ennen maalausta.


Noista valoista vielä moinen kysymys että onkohan mitään järkeä alkaa vetää johtoja noille sumareille kun autossa ei moisia vakiona ole ollut? Ei näkynyt tulevan johtoa lamppuun tulevassa moninapaliittimessä...

Sitten on vielä yksi ihme mitä on kummasteltu jopa ihan merkkiliikkeen edustajan kanssa: KLIKS

Miten ihmeessä tuo on ruostunut?!? Käytiin liikkeessä valittamassa kun näissä on 12 vuotta tuo maalitakuu niin otti jopa kuvat ja lähettää eteenpäin tiedustelua :D

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.3.2010 20:22

Oiskohan joskus vaikka purettu tuo tiiviste irti ja tehty esim ruuvarilla tms jälki purkuvaiheessa?

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 11.3.2010 20:25

Tuo vois olla mahdollista, huoltohistoria täys merkkiliikkeen leimoja ;) Eipä tuollanen ole paha korjata itsekään mutta ihan mielenkiinnolla odotan että mitä vastaavat tuolta liikkeeltä :D

OT:
Tuli tuossa mieleen että näkyy Mak383:n ex.Golf rantautuneen tänne kotikylään. Tunnistin heti kun näin =D

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 11.3.2010 20:32

Menee ihan ot löpinäksi... Mutta missäspäin se läjä nykyään majailee? :D

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 13.4.2010 9:53

Täällä kortti on taskussa ollut jo useamman viikon. Ja tarvinnut jo muutaman kerran tankkikin laskea täyteen, eli onhan noita kilometrejä jostain tullut...

Vanneprojekti on melko valmis, alla ovat sentään jo... Vielä pitäis keskikupeista hipostella hapettumat ja vahailla kunnolla nuo koko vanteet.
Eihän noista nyt aivan täysin naarmuttomat tullu mutta melkosen hyvät, itelle kelpaa mainiosti...
Pyydän anteeksi jo valmiiksi kännykkäkuvista. Ei vaan ole ikinä edes tuo taskupokkari matkassa :E
Välineet
1500 vesipaperin ja tahnan raja
Blingbling

Ja tässä vielä parit yhtä huonot kuvat pirssistä suvikunnossa.
1
2

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 31.5.2010 14:40

Joo elikkäs on jääny noita kuvia laittamatta...

Tässäpä muutama räpsy
1
2
3

Tuolta kansiosta noita löytyy muutama lisääkin...

Tulipa tuossa tehtyä Das Ajoneuvoyhdistelmäkin =)
Vanhuksen kunnostus aloitettu saa nähdä jos siitä jaksais joskus tehdä projektikertomuksen :P

Autohan on myös myynnissä jos jotakuta kiinnostaa :D

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 31.5.2010 18:36

Kauhee raktori. :D Ite en oikee lämpee noille vanteille, vaikka kuinka onkin Oettingerit. :P

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 1.6.2010 10:21

Eihän siitä ole erivedosta mitään hyötyä jos ei pääse pellolle ;)

Itsellä alkanu silmä jo tottumaan tuohon korkeuteen ;) Ja nyt voi ajella huoletta "vähän" reilummin näillä hiekkateillä...
Jos ei tuota kukaan osta niin katellaan sitten uusiks. Luultavasti tulee joku halpis korkeussäädettävä sitten :P

Ja nuo vanteet sopii omasta mielestä ihan hyvin =) Valot alkanu vaan hieman kaduttamaan... Olis voinu olla vähän vähemmän thyyning.

Putkisto on aika loistava. Ajelee ikkuna auki ni vislaa mukavasti :D

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 29.8.2010 19:50

Kolffi vaihtoi omistajaa koeluontoisen myynti-ilmoituksen tärpättyä, lukkoa tälle.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa