Eli, mikä tekee BKC moottoreissa, 4-motion ja etuveto eron, jonka vuoksi nelikkoon saa letkulämmittimen, mutta etuvetoon ei?
Näin näyttää defan taulukko.
Veikkaan itse jotakin kiinnitys juttua laatikon tienoilla, joka eri kopan vuoksi ei käy ristiin, tai vastaavaa "pikkujuttua".??
Tuo säteilymurikka öljypohjassa on, mutta aattelin haarasarjalla myös nestelämmitintä.
Defan lämmittimet golfiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattaa katsella myös mitä Calix:lla olis tarjolla. 1.6 Azd:hen ei Defalta löytynyt kuin öljypohjaan säteilylämmitin, Calix tarjosi letkulämmitintä. No semmonen tuli sitten hankittua. Kannattaa muuten ostaa sitten pari ylimääräistä klemmaria jos ei halua vesiletkuja kiristää vanhoilla klemmareilla...
Muoks muoks...
Tuli katottua noita kuvia, tosiaan Defan "letkari" on tommone pötikkä mihin yhdistetään vesiletkut, Calixilla ainaki omassa motissa lykättiin itse lämpövastus lohkoon sisään... ;)
Tiedä sitten kummalla tapaa lämpiää paremmin... toi defan versio sopii varmasti joka malliin.
Muoks muoks...
Tuli katottua noita kuvia, tosiaan Defan "letkari" on tommone pötikkä mihin yhdistetään vesiletkut, Calixilla ainaki omassa motissa lykättiin itse lämpövastus lohkoon sisään... ;)
Tiedä sitten kummalla tapaa lämpiää paremmin... toi defan versio sopii varmasti joka malliin.
Tuo letkulämmitin on nähtävästi sama aina.. kiinnitys raudat vain tekee eroa tohon osanumeroon..
edit.. näyttää tosta 5v. laatikosta puuttuvan se korvakko, johon lämmitin laitetaan 4motionissa roikkumaan.. vissiin ihan 6v. laatikossakin on tuo korvakko, tai vapaareikä..
edit.. näyttää tosta 5v. laatikosta puuttuvan se korvakko, johon lämmitin laitetaan 4motionissa roikkumaan.. vissiin ihan 6v. laatikossakin on tuo korvakko, tai vapaareikä..
Viimeksi muokannut Elmeri H., 20.10.2009 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannattaa katsella myös mitä Calix:lla olis tarjolla. 1.6 Azd:hen ei Defalta löytynyt kuin öljypohjaan säteilylämmitin, Calix tarjosi letkulämmitintä.
Calix tarjoaa letkulämmitintä ihan vaan koodille BKC, vaihteistosta riippumatta.. Samalla tavalla se Defakin sinne menee. Tossa vaan on joku tyypitysjuttu, kuten edellä joku mainitsikin..
Kun noita Defan juttuja kattoo, niin näyttää tosiaan siltä, että se itte vastus on kaikkiin sama ja tuo koodi tulee vaan sen pakkauksen mukaan, eli sisältää jonkin mittaisen ja muotoisen letkunpätkän jne.. Ne eivät tuota DIY-miehille ongelmia...
Nyt luulis lämpiävän sähkölläkin.
Kaikki lämmitintyypit on sitten edustettuna. :)
Kävin hakemassa tuon letkuvastuksen ja haarasarjan. Nyt sitten lämpiää sekä öljypohja, että neste.
Varaosamyyjä varoitteli että takuu ei välttämättä toimi, kun tuota ei ole etuveto BKC:hen tyypitetty. Voi olla ja siksi hylkäsinkin ohjeen mukaisen mutkaletkun ja asensin vastuksen samalla, paljon suoranousuisemmalla tavalla, niin kuin se oli vanhaan ATD:koneeseen asennettu, sillä se kesti hyvin.
E: Kierto on nähdäkseni todella tehokasta, koska itse lämmittimen runko, eikä lauhduttimen puoleinen letku tunnu lämpiävän lainkaan, mutta vastukselta ylöspäin nouseva putki lämpenee komiasti ja puolentunnin jälkeen alkoi jo selvästi lämpö tuntua tandempumpun rungossa ja niillä tienoilla..
Kaikki lämmitintyypit on sitten edustettuna. :)
Kävin hakemassa tuon letkuvastuksen ja haarasarjan. Nyt sitten lämpiää sekä öljypohja, että neste.
Varaosamyyjä varoitteli että takuu ei välttämättä toimi, kun tuota ei ole etuveto BKC:hen tyypitetty. Voi olla ja siksi hylkäsinkin ohjeen mukaisen mutkaletkun ja asensin vastuksen samalla, paljon suoranousuisemmalla tavalla, niin kuin se oli vanhaan ATD:koneeseen asennettu, sillä se kesti hyvin.
E: Kierto on nähdäkseni todella tehokasta, koska itse lämmittimen runko, eikä lauhduttimen puoleinen letku tunnu lämpiävän lainkaan, mutta vastukselta ylöspäin nouseva putki lämpenee komiasti ja puolentunnin jälkeen alkoi jo selvästi lämpö tuntua tandempumpun rungossa ja niillä tienoilla..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa