En keksinyt parempaa otsikkoa. :)
Ongelmana vm04 passatin vaihekeppi joka ei ole enää tarkka. Kaikki vaihteet menevät kyllä hyvin päälle. Vaihteen ollessa päällä keppi heiluu "silmässä" aikalailla. Saako tuota keppiä jäykistettyä? :D
Autohan on 1.9tiiseli ja vaihteisto 6 vaihteinen manuaali.
Vaihekeppi "epämääräinen", 1.9TDI Passat (AVF)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
http://i289.photobucket.com/albums/ll224/jouniher/keppi.jpg
Tuomosen kuvan löysin vagcatista. Onko tuossa näkyvissä semmosta osaa joka kuluu?
Tuomosen kuvan löysin vagcatista. Onko tuossa näkyvissä semmosta osaa joka kuluu?
eiköhän tuo ole ihan "ominaisuus" kun auto kuluu ja vanhenee.
on se kepin liike jo omassakin audissa melko epätarkka, varsinkin 4:lta vaihdettaessa 5:lle tuntuu joskus että menee johonkin 3:sen ja 5:sen väliin :D
moottori ja laatikko sama omassa katiskassa.
mutta ite ainaki oon laittanu ihan tavallisen kulumisen piikkiin.
paitsi että mulla kyllä keppi liikkuu koneen mukana jonkin verran että ilmeisesti on myös tukityyny jo aikalailla tiensä päässä mutta eipä sen väliä kuhan vaan pysyy pykälät silmässä.
on se kepin liike jo omassakin audissa melko epätarkka, varsinkin 4:lta vaihdettaessa 5:lle tuntuu joskus että menee johonkin 3:sen ja 5:sen väliin :D
moottori ja laatikko sama omassa katiskassa.
mutta ite ainaki oon laittanu ihan tavallisen kulumisen piikkiin.
paitsi että mulla kyllä keppi liikkuu koneen mukana jonkin verran että ilmeisesti on myös tukityyny jo aikalailla tiensä päässä mutta eipä sen väliä kuhan vaan pysyy pykälät silmässä.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”