5 vaihteisen lootan vaihto 1.3 kakkikseen

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

5 vaihteisen lootan vaihto 1.3 kakkikseen

ViestiKirjoittaja janzu90 » 26.9.2009 9:56

elikkäs mahtaakohan 1.8flair jetan viisilovinen aski käydä suoraan tuon alkuperäisen kakkiksen nelilovisen tilalle ?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 26.9.2009 9:59

Ei.

janzu90
-
Viestit: 77
Liittynyt: 7.9.2008 14:14

ViestiKirjoittaja janzu90 » 26.9.2009 10:06

kiitti tästä :D sit en edes kuvittele ostavani moista :D

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 27.9.2009 1:23

Noihin yks täppä kolomosiinkin on saanut 5-vaihteista lootaa, mutta niitä on vaan melko hankala löytää!

Naxxu
-
Viestit: 226
Liittynyt: 28.7.2003 16:58

ViestiKirjoittaja Naxxu » 27.9.2009 8:01

3Golffin 1.4 ja 1.6 koneista käy 5vaihteiset laatikot tuon 1.3:sen koneen perään ja ne ei pitäisi olla ihan kauhean harvinaisia

Rannis
-
Viestit: 357
Liittynyt: 8.5.2007 21:09

ViestiKirjoittaja Rannis » 27.9.2009 9:52

ajattelin ite laitaa g2:seen 5v laatikon nyt talvella. mitä muuta siihen tarvii vaihtaa? ja jos joku voisi kertoa ton 5v:n laaatikon koodi.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.9.2009 11:56

085.. nelilovinen on tyypiltään 084. en sit tiiä kuin harvinaisia nuo 085 on. mutta taas itse en edes näe hirveänä järkeä vaihtaa 1.3 tuota viislovista ellei vanha mee rikki. kuhan kone on kunnossa nii ei tuo hirveänä vie bensaa ja taas eipä tuo kone niin hirveä voimalaitoskaan ole

Rannis
-
Viestit: 357
Liittynyt: 8.5.2007 21:09

ViestiKirjoittaja Rannis » 27.9.2009 18:21

omassa autossa laatikko huutaa niin paljon että ihmiset ihmettelee onko autossa kompessori :P

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 29.9.2009 22:31

ajattelin ite laitaa g2:seen 5v laatikon nyt talvella. mitä muuta siihen tarvii vaihtaa? ja jos joku voisi kertoa ton 5v:n laaatikon koodi.
1.3 vai "isolohko"? Em. laatikot käyvät 1.3:een, isompiin 020-tyyppiset.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.9.2009 23:02

Kolmoskorisen 1,4:n vitosloota menee heittämällä 1,3:n perään, kaveri hiljattain laitto semmosen ja hyvinhän tuo pelasi kun vivuston sai kohistettua.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 30.9.2009 0:57

Uudemmat 1,4-1,6 ovat myös pikkulohkoisia, eli samalla perusmuotilla kuin vanhat 0,9-1,3litraset. Muistikuva olisi että jossain kohtaa menisi suoran sopivuuden raja, että ihan uudemmista ei enää sovi.

biblo
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.10.2007 12:18

ViestiKirjoittaja biblo » 30.9.2009 8:38

Kysytään tähän pötköön kun aihetta sivuaa että minkä 5v-laatikon tuollaiseen MK1 Jettaan sovittaa?

Auto on 1.5-koneella ja bensa toki.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 30.9.2009 11:21

020 laatikon. Malleja lienee kymmeniä, tuolta löytyy vaihtoehtoja eri välityssuhteilla:

http://www.brokevw.com/020ratios.html

biblo
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.10.2007 12:18

ViestiKirjoittaja biblo » 30.9.2009 13:06

020 laatikon. Malleja lienee kymmeniä, tuolta löytyy vaihtoehtoja eri välityssuhteilla:

http://www.brokevw.com/020ratios.html


Ilmeisesti löytyy lähes jokaisesti 80-luvun ja 90-luvun alun volkkareista?

Ei tuota tietoutta näistä vesiwageneista niin paljoa vielä ole.

Missä hinnoissa lootat on pyörinyt ja vaatiiko mitään muutoksia kuin laatikon+vivuston vaihton?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 56 vierailijaa