Mk2 gti 8v röpöttää

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

Mk2 gti 8v röpöttää

ViestiKirjoittaja Wilzu » 23.9.2009 20:15

Eli kun annat nopeesti kaasua niin tuntuu heti sellanen pieni röpsäys ja sit joskus ku ajaa niin saattaa alkaa röpöttään. Silloin ku aloittaa sen röpöttämisen niin hyytyy välillä ja ei saata antaa kunnolla kierroksia. Onko mahdollista että tulpat vois olla paskana tai jtn?

Ainaki monesti on sateen jälkeen tehnyt kyseistä, mutta myös pari kertaa kuivalla kelillä.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.9.2009 20:28

Virranjakajan kannessa kosteutta?

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 23.9.2009 20:47

pitää aamulla, ainaki ku yks päivä aukaisin niin iha kuiva oli että ei mitenkää oo päässy kosteutta. Tulpat ajattelin huomenna ostaa, ku en tiedä onko entinen omistaja vaihtanut milloin viimeksi

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.9.2009 20:54

Mulla lisäks öljyinen Hall-anturi teki samaa.

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 23.9.2009 20:55

missä se on? voitko laittaa kuvaa tai jtn neuvvoo

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.9.2009 20:55

Virranjakajan sisällä siellä mihin kyljestä menee kolme johtoa.

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 23.9.2009 21:02

joo, hyvä, pitää tarkistaa noi, ja infota jos jatkuu viel: )

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 23.9.2009 21:03

Kannattaa vaihtaa kerralla kaikki sytkäosat, jakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot ja tulpat. ja tarkistaa ettei hall-anturille menevät johdot ole murtunu poikki.


H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.9.2009 21:32

Noista kun rajaat iän ja moottorikoon perusteella kaksi pois niin mallin mukaan viimeistään löytyy lähimmästä autosähköliikkeestä.

Bremin osa on luokkaa 9 €, joten ei välttämättä kannata mitään nimetöntä ostaa.

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 23.9.2009 21:37

jep, kumma ku sanoo että oli ton ikäisessä ruuvilla kii se virranjakajan kans? mulla on ainaki klipsillä. ja 89 kyseessä

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.9.2009 21:48

Ruuvikiinnitys tarkoittaa sitä millaisella kontaktilla sytytysjohdot tulee kanteen kiinni.

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 24.9.2009 14:41

mitenkähä sinne virranjakajan sisälle pääsis näkemään ja et samalla vois tarkistaa sen hall-anturin

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 25.9.2009 9:40

Tulpanjohtoina EI toimi muut kuin boshin coppersilikonit metalli suojilla.

Miten muuten bensapaineet? toimiiko täydellä tankilla paremmin?

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 25.9.2009 10:03

kyllä muuten ehkäpä toimii. Mitä erikoista niissä johdoissa on jos vai niillä toimii?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 25.9.2009 10:09

Hyvin toimi Accelin 8mm v8 koneen johtosarjasta tehdyt johdot omassa turbokoneessa. Tää on taas jotain oem-miesten höpötyksiä :)

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 25.9.2009 10:26

onko kellää tietoo mite sais sen virranjakajan auki?Edit. Eiku joo, varmaan ku nostaa sen pyörittimen pois vaa siitä?

Manhattani
-
Viestit: 412
Liittynyt: 27.8.2009 20:14

ViestiKirjoittaja Manhattani » 25.9.2009 15:41

Itsellä ilmeni tänään sama vika että rupesi röpöttämään eikä meinannut nostaa kierroksia ja nyhti niin p****leesti. Noh annoin vähän aikaa olla ja kokeilin uudelleen ni taas nosti kierrokset niinku pitää. Missä vika? Lisäsin öljyä ja sitä hölskähti vähän johonkin missä on joitain johtoja..Oisko siinä vika? Kysessä 1.8i mk2

Wilzu
-
Viestit: 54
Liittynyt: 30.8.2009 20:21

ViestiKirjoittaja Wilzu » 26.9.2009 3:15

mun mielestä en oo roiskinu öjyy. Pitää kattoo paraneeko toi noilla tulpilla ja tulpanjohdoilla. Jos ei niin sitte pitää tarkistaa bensansuodatin ja bensapumppu. Varmaa jos tankkais vähä lisää bensaa niin huomais tekeekö se sitä täydemmällä tankilla ollenkaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 26.9.2009 3:24

Sehän voisi olla siirtopumppuvika jolloin paineen tekevällä pumpulla ei oo bensaa tarpeeks jolloin moottori ei saa bensaa riitävästi...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 69 vierailijaa