Noniin. Tarkoitus olisi siis laittaa 85- jettaan 1Z tekniikka 95- toledosta kaikkineen päivineen ja sitten siihen hakea vähän lisää hönkää ahitmella, suuttimilla ja ohjelmoinnilla.
Sitten itse kysymyksiin:
- mitenköhän sähköt sais kätevimmin pelaamaan? Taitaa olla tuossa jetassa vanhimmat mahdolliset sähköt niin "pääsen" ilmeisesti vaihtamaan toledon kaikki sähköt. Joutuu tietty vähä rukkailemaan ainaki tuulettimen sähköjä..
- Tuossa 1Z koneessa on joku reilu 400tkm rullattuna, josta heräsi ajatus vaihtaa kaikki hilppeet alakertaan, etenkin apuakselin laakeroinnin takia, koska se kuulemma on se heikko lenkki.
Mielipiteitä otetaan vastaan sähköistä ja tuosta apuakselin ja alakerran laakeroinnista. Tietysti, jos jotain ajatusta mahdollisista kompastuskivistä herää niin jaa toki mietteesi.
MK2 jettaan 1Z tekniikka
Valvoja: ffp jäsenet
Itsellä haaveissa jossain vaiheessa samanlainen proggis, elämän laadun parantamiseksi en vain ala sähköjä vetelemään vaan tyydyn mekaanisen pumpun asennukseen. Kannattaa miettiä onko sähköjen vetämisellä niin paljon etuja, kun ei 1Z koneisessa ole esim. mahdollisuutta juuttuvasiipisen ohjaukseen ainakaan suoriltaan.
mTDI hakusanaksi, niin johan alkaa löytyä netistä juttua.
Tuosta laakeroinnista, että on helppo pala kakkua rempata kone, kun sen on nyt pukilla. Osat kumminkaan ei maksa maltaita, tietty koneistukset maksaa jonkin verran, jos niitä teettää.
mTDI hakusanaksi, niin johan alkaa löytyä netistä juttua.
Tuosta laakeroinnista, että on helppo pala kakkua rempata kone, kun sen on nyt pukilla. Osat kumminkaan ei maksa maltaita, tietty koneistukset maksaa jonkin verran, jos niitä teettää.
Kiitos näistä vastauksista!
Pitää nyt alkaa tosissaan miettimään, miten sen sitte joskus toteuttaa.. mTDI kuulostaa kyllä ajatuksena toteutuksen puolesta erittäin mielenkiintoselta, pakko tunnustaa. Toisaalta taas olis kyllä kaikki sähkötki aika yksinkertasta vaihtaa, varsinki ku tuo kakkis on jo lihoina (oottaa äänieristyksiä). Raskasta tämä pohtiminen...
Pitää nyt alkaa tosissaan miettimään, miten sen sitte joskus toteuttaa.. mTDI kuulostaa kyllä ajatuksena toteutuksen puolesta erittäin mielenkiintoselta, pakko tunnustaa. Toisaalta taas olis kyllä kaikki sähkötki aika yksinkertasta vaihtaa, varsinki ku tuo kakkis on jo lihoina (oottaa äänieristyksiä). Raskasta tämä pohtiminen...
joo no nuilla td:N pumpuilla ei sitte toi m-tdi homma onnistu ilman vähän rajumpaa pumpun modaamista, kun ruiskutusajat ja määrät aivan eri planeetalta.
Todennäköisesti pittää modata ne toledon moottoripuolen sähköt mk1:sen omien johtojen rinnalle, tai sitte toledosta kaikki sähöt ja modailla ykkösen napit ja tuulettimet niitten kans ristiin. Eihän tuo 1z kovin montaa johtoa varmasti oikeasti tarvi, vaikka siihen sulaketauluun niitä piuhoja tulee kymmeniä. Pitäs varmaan alkaa opetteleen miten nuita sähkökaavioita luetaan...
Todennäköisesti pittää modata ne toledon moottoripuolen sähköt mk1:sen omien johtojen rinnalle, tai sitte toledosta kaikki sähöt ja modailla ykkösen napit ja tuulettimet niitten kans ristiin. Eihän tuo 1z kovin montaa johtoa varmasti oikeasti tarvi, vaikka siihen sulaketauluun niitä piuhoja tulee kymmeniä. Pitäs varmaan alkaa opetteleen miten nuita sähkökaavioita luetaan...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa