Moro, volsuharrastajat :)
Toin saksasta tässä lähiaikoina tuollaisen Golf 3 GTI:n ja mietityttää tuollainen pieni nykäisy kun rullauksen jälkeen taas painaa kaasua... eli olisiko moottorinkannakkeen kumityynyt (tai mikä niiden virallinen nimi nyt onkaan) päässeet löystymään, autolla on kuitenkin ikää jo 14 vuotta. Mielestäni nivelet ei rutise on lähtee pyörät linkussa liikkeelle, ettei vetonivelistä kiinni olisi...
Niin ja sitten vähän aiheen vierestä: Ootteko tohon 2.0 8V getariin laitelleet vapaavirtaussuodattimia? Tuleeko mitään hyötyä, jos tekisikin jonkun väliseinän ja laittaisi putken puskurin takaa kylmää ilmaa tuomaa. Vaikuttaako imuääniin paljon, tuleeko paremmat murinat?
(Onko kukaan muuten huomannut lämmintä konetta tyhjäkäynnillä kaasuttaessa että pienellä kaasun näpäytyksellä saa bensan palamaan pakosarjassa (ilmeisesti), pamahtaa hyvin putkessa, mahtaa olla syötöt aika hyvät näissä gti:ssä)
Golf 3 moottorin kumityynyt
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä tuo oma golffi joskus nykäiseen, taitaa olla tyyppivika/ominaisuus mutta kyllä niitä tukikumeja on 90tkm ajettuihin neloskoppasiinkin vaihdeltu.
Vapaavirtaus-suodattimilla on monta ilmamäärämittaria tuhottu, ei siitä varmaankaan huomattavaa tehonlisäystä tule, katu-uskotavuutta varmaankin.
Putken paukuttelu ei pidemmän päälle kannata jos et halua takana tulevan korjaamolaskua maksella.
Vapaavirtaus-suodattimilla on monta ilmamäärämittaria tuhottu, ei siitä varmaankaan huomattavaa tehonlisäystä tule, katu-uskotavuutta varmaankin.
Putken paukuttelu ei pidemmän päälle kannata jos et halua takana tulevan korjaamolaskua maksella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa