Mistä ByPass-venttiili?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Massse
-
Viestit: 8
Liittynyt: 18.9.2009 13:52

Mistä ByPass-venttiili?

ViestiKirjoittaja Massse » 19.9.2009 23:40

Hei,

Mistäköhän olisi mahdollista ostaa edullisesti VW Golf GTi 1.8T -99:n ByPass-venttiili?
Mielellään pidempikestoinen kuin vakio Bosch.

Näitä ei ilmeisesti ihan mistään Motoneteistä saa? :P

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 20.9.2009 14:19

en ole koskaan ymmärtänyt kun jotkut laittaa viimeiset rahansa autoon...
... ja sitten ei ole vara ostaa edes osia :D

Forge kuulemma pitkäkestoisin mutta niitä ei saa motonetista niin en sano mitään.
Tietty ihan orkkisliikkeestä valitsen sen paremman ja uudemman, mutta taitaa sekin jäädä sinne kun edullisesti piti saada :)

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 21.9.2009 0:15

Biltemasta, sama tekele ku forge, mut ilman kaiverrusta ja kolmasosa hinnalla.

hirvonen
-
Viestit: 103
Liittynyt: 31.3.2009 10:24

ViestiKirjoittaja hirvonen » 21.9.2009 19:48

motonetistäkin saa samaa by bassia kun biltemasta..

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 21.9.2009 20:19

Nii, hitto ku piti olla parempi ku Bosch, muuten olisin ehdottanut Slamitia ja originaali 710N-venttiiliä (myydään nimikkeellä Audi TT bypass). Ihan paskahan se on tosin, oma originaalikaan ei kestänyt kuin 150 tuhatta / 8 vuotta... Uudempi kestää kai vähän paremmin, mut nii, huonohan se on, menee rahaa monta kymppiä kymmenessä vuodessa! ;)

Anteeksi sarkastisuuteni, mutta en vain ymmärrä, että miksi sitä originaalia Boschin venaa dissataan. Toimii hiton hienosti.

Spoonie
-
Viestit: 112
Liittynyt: 17.9.2009 13:20

ViestiKirjoittaja Spoonie » 21.9.2009 20:25

Mulla on nyt noin nelisen kuukautta ollut toi motonetin pässi kiinni autossa toiseksi kireimmällä jousella. Toistaiseksi toiminut erittäin hyvin. Ei mitään moittimista.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 21.9.2009 20:47

Orkkis boschia parempaahan ei ole olemassa, jos kriteerinä on tosiaan toiminta eikä bling.

VAG-merkkitiskiltä ei käsittääkseni enää pitäisi saadakkaan muuta kuin tuota 710N mallia, eli on päivyttynyt vanhat vähemmän kestävät tuohon. Tosiaan mikäli orginaali on kestänyt 150tkm, niin nyt uuden päivitetyn merkkitiskiltä ostetun pitäisi kestää huomattavasti enemmän.

jaakko86
-
Viestit: 60
Liittynyt: 29.6.2008 17:36

ViestiKirjoittaja jaakko86 » 22.9.2009 19:47

...
Viimeksi muokannut jaakko86, 22.1.2011 22:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Massse
-
Viestit: 8
Liittynyt: 18.9.2009 13:52

ViestiKirjoittaja Massse » 22.9.2009 23:36

http://img204.imageshack.us/img204/4564 ... 222bx3.jpg

Lainaanpa tätä kuvaa kysyäkseni;

Tuohon normi venttiiliin tulee paikka myös tuolle johdolle putken lisäksi, mutta nähtävästi esim. tuossa Audi TT:n bypassissa ei ole sille johdolle paikkaa?

Vai onko sittenkin?

Ja meneekö se automaattisesti paikalleen tuon vakioputken kanssa..?

ahto
-
Viestit: 123
Liittynyt: 12.9.2006 22:12

ViestiKirjoittaja ahto » 22.9.2009 23:56

joutuu sen siihen manuaalisesti asentamaan :D menee kyllä laittamalla.

Massse
-
Viestit: 8
Liittynyt: 18.9.2009 13:52

ViestiKirjoittaja Massse » 23.9.2009 0:22

Hetkinen..
EVAP ja ByPass ei taida olla sama asia?

Tuo numero kakkonen meinaan on hakusessa tuosta kuvasta, jossakin lukee että se on EVAP ja jossain että ByPass..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.9.2009 8:36

Bypass on tämän näköinen rakennelma. Kuvassa siis tuo TT:n 710N.

Ja ei ole sama kuin evap.

Viestiketjua lukiessa suosittelen kääntymään merkkihuollon puoleen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa