Termos,
törmäsinköhän 2.0TDI -04 Toukan kanssa nyt johonkin 2.0TDI:n tyyppivikaan? Kesällä vehkeestä paukahti ilmamassamittari, jonka vaihdoin, mutta olisikohan sen rikkinäisen mittarin aikana ajetut kilsat tuupanneet ko. sammutusläpän + EGR:n täyteen nokea & sontaa?
Nyt meinaan syttyi varoitusvalo taas mittaristoon ja vikakoodeina nämä:
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 000 - -
17075 - Fan 1 Control Circuit Low
P0691 - 000 - -
Ainakin yhden viitteen löysin vastaavaan 19558 vikaan, mutta ilmeisesti korjauksena on vain ko. osan vaihto, kun tuo No Signal taitaa viitata oikosulkuun?
2.0TDI - Sammutusläppä särki? (DTC: 19558 - Motor for Int..)
Valvoja: ffp jäsenet
On aiemminkin keskusteltu läppämoottori on palanut. Kun sammutat moottorin läppä moottorin pitäisi pitää pieni ulina ja naksahdus lopuksi.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=100510&highlight=
kannattaa tilata palikka saksasta ja vaihtaa itse helppo homma ja säästää parista sadasta eurosta ylöspäin.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=100510&highlight=
kannattaa tilata palikka saksasta ja vaihtaa itse helppo homma ja säästää parista sadasta eurosta ylöspäin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa