"pumpunhihna" paketissa lukee jakopäänhihna??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
"pumpunhihna" paketissa lukee jakopäänhihna??
Ostin tänään VW-transporterin AUF 75kw 2.5TDI koneeseen pumpunhihnan+rullat, myyjä vielä nimenomaan kysyi että pumpun hihna , ei jakopään, Continentalin contitech paketissa lukee jakopäänhihna ja merkintä CT 914??? , myikö se piru kuiteski mulle jakopäänhihnan ja rullat???
Viimeksi muokannut folkkari121, 19.9.2009 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Epäilyttävää. Tuosta toiseksi viimeinen sivu.
-
- -
-
- -
Selittäkääs ny mullekki, 1.onks toi ruiskupumpun hihna yleensä samanlainen ku jakopään? 2.vai siis toimii/pyöriii jakopään hihnalla yleensä ruiskupumppu myös?, kyllä tuossa koneessa ihan huoltokirjassa on maininta et eri hihnoilla jakopää ja pumppu, ne on mulla vaihdettu hieman eri aikoihin jostainsyystä..molemmilla vaihtoväli ohjekirjan mukaan 90tkm?
-
- -
Ei mene mulla jakeluun ei, käsittääkseni mulla ei ole ns.pumppusuutin kone? , mites helvetissä se sitten on TD[I]? ,
Huolto-ohjelma>
90tkm välein
*Nokka-akselin hammashihnan vaihto
*Nokka akselin hammashihnan kiristysrullan vaihto(vain TDI)
*Ruiskutuspumpun hammashihnan vaihto(vain TDI)
Auto siis vm. 2002 , 2.5TDI 75kw AUF-kone
Olen ollut siinä uskossa et toi ei ois mikään ns."pumppusuutin" kone, näin mulle aikoinaan merkkiliikkeessä sanottiin?? (vit...ko ei tiedä varsinkaan noista uudemmista dieseleistä mitään)
-vai onko tuo sittenkin, vastatkaa nyt vain semmoiset jotka ihan varmasti tietävät, ei mutu pohjalta kiitos :-), voisko olla että ACV-kone ei ole pumppusuutin kone ja ovat aikoinaan liikkeessä luulleet että tuossa mulla on nimenomaan se kone. Pitäis melkein tietää koska eikö ns.pumppusuutin kone ole tarkempi esim. öljyjen laadun jne. suhteen???
Huolto-ohjelma>
90tkm välein
*Nokka-akselin hammashihnan vaihto
*Nokka akselin hammashihnan kiristysrullan vaihto(vain TDI)
*Ruiskutuspumpun hammashihnan vaihto(vain TDI)
Auto siis vm. 2002 , 2.5TDI 75kw AUF-kone
Olen ollut siinä uskossa et toi ei ois mikään ns."pumppusuutin" kone, näin mulle aikoinaan merkkiliikkeessä sanottiin?? (vit...ko ei tiedä varsinkaan noista uudemmista dieseleistä mitään)
-vai onko tuo sittenkin, vastatkaa nyt vain semmoiset jotka ihan varmasti tietävät, ei mutu pohjalta kiitos :-), voisko olla että ACV-kone ei ole pumppusuutin kone ja ovat aikoinaan liikkeessä luulleet että tuossa mulla on nimenomaan se kone. Pitäis melkein tietää koska eikö ns.pumppusuutin kone ole tarkempi esim. öljyjen laadun jne. suhteen???
-
- -
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”