Vw Golf 3 -92

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

Vw Golf 3 -92

ViestiKirjoittaja kingyo » 15.9.2009 18:28

http://minunauto.com/auto/17372

Vw Golf 3 -92
1,8

-17" Poison Serial vanteet.
-Jonkinlaista "korisarjaa." Kuitenkin tulossa näyttävämpää.
-Eteen ja taakse vaihtuu valot lähiaikoina.
Viimeksi muokannut kingyo, 16.9.2009 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sontwo
-
Viestit: 37
Liittynyt: 18.3.2009 13:30

ViestiKirjoittaja Sontwo » 15.9.2009 19:00

Kannattaa vielä vilkasta ne foorumin säännöt niin ei tuu heti paskaa kilokaupalla niskaan, sitä on nimittäin tuon näkösellä autolla luvassa.

Jos tuosta jotain positiivista pitää hakea, niin hyvin on kiiltoa maalipinnassa muutamassa kuvassa. Et oo maskin listaa ajatellu maalata korin väriin?

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 15.9.2009 19:28

tosta ei puutu ku muutama iso sininen lisävalo.

Enriquez
-
Viestit: 114
Liittynyt: 26.6.2009 10:08

ViestiKirjoittaja Enriquez » 16.9.2009 14:09

Toihan on melkein kuin minun golffi, itselläni on vain musta.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 16.9.2009 16:17

kiitoksia kannustuksesta..

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 18.9.2009 20:52

Tuli sellainen vika että ei toimi puhaltimet kuin sillä ekalla tasolla. Aluksi toimi normaalisti mutta sitten alkoi "nappi" josta säädetään miten kovaa puhaltaa kuumua niin paljon että muovi suli ja vähän ajan päästä se sitten toimi vaan sillä ensimmäisellä tasolla. Onko tietoa miten iso projekti? Kysyin yhdeltä tutulta ja sanoi että on iso homma että pitäisi koko kojelauta irroittaa ym. pitääkö paikkansa?

Rivari-Ana
-
Viestit: 263
Liittynyt: 19.10.2005 17:10

ViestiKirjoittaja Rivari-Ana » 18.9.2009 22:59

siis toimiiko vain ykkösellä vai toimiiko myös nelosella? jos näin on niin silloin vastukset mennyt ja niitten vaihto käy minuutissa.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 18.9.2009 23:12

Pitääää aamusella kokeilla tuota.. en oo kehannu rämpätä hirveesti sitä.

tttalja
-
Viestit: 1006
Liittynyt: 13.4.2006 13:12
Viesti:

ViestiKirjoittaja tttalja » 18.9.2009 23:19

Eiköhän tuosta ole vaan sulanut itse säätöpaneeli, jonka vaihto pitäisi kyllä onnistua ilman koko auton purkamista. Uutta / käytettyä toimivaa vaan tilalle.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 19.9.2009 2:40

Ja se kuumeneminen yleensä johtuu siitä että puhaltimen moottori kaipaa voitelua. Liikaa vastusta moottorilla niin alkaa säätönamiskat kuumentua.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 19.9.2009 10:31

mutta entä kun se nyt ei kuumene enää ollenkaan? onko nuo vastukset mennyt? Missä se moottori sijaitsee? pitääkö miten paljon purkaa autoa?

Aleksi-
-
Viestit: 282
Liittynyt: 29.6.2008 16:42

ViestiKirjoittaja Aleksi- » 19.9.2009 10:34

Apua voisi olla tästä lukkarin ottamasta kuvasta (keskellä viestiä). Apparin puolella olettaisin tuon olevan.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 19.9.2009 12:03

Pitää tutkailla asiaa tarkemmin kuhan Midnight Cruisingeista selvitään :)

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 29.9.2009 2:00

Vastukset on siellä apparin airbagin tai hanskalokeron takana, riippuen kumpi siitä kohtaa löytyy. Ja puhallin lähtee kätevästi sieltä jalkatilasta käsin.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 30.9.2009 15:36

Nyt rupes taas toimimaan joka tasolla puhallin mutta se taas kuumenee. Pyöritys"tappi" on sulanut. Johtuukohan vika vastuksista vai?

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 30.9.2009 16:12

Jumivasta/kuluneesta puhaltimesta. Ei taida noihin auttaa muu kuin sen puhaltimen uusiminen.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 30.9.2009 17:51

No voihan perkelee. Se on sitte vähä isompi remppa eessä

Rivari-Ana
-
Viestit: 263
Liittynyt: 19.10.2005 17:10

ViestiKirjoittaja Rivari-Ana » 30.9.2009 22:16

ei ole motonetissä montaa kymppiä uusi puhallin ja vastuksetkin oli muistaakseni noin 8€ puhaltimen ja vastuksien vaihto käy ihan minuuteissa että ei ole iso remppa.

Mikuski
-
Viestit: 80
Liittynyt: 13.1.2006 10:43

ViestiKirjoittaja Mikuski » 1.10.2009 9:18

Taitaa olla se ässän mallinen kupariliuska säätönupin alta vasemmalta vähän väsynyt, eikä ota kontaktia, ja ku sen puhaltimen virrat kulkee sen kautta -> huono kontakti -> lämpenee. 4-asennossa lämpenee eniten 1-as. vähiten. Ielläkin sulanut tuo nuppi, eikä johtunut moottorista/tukkosesta suodattimesta (puh.moottorikin kerran hajonnut ja uuteen vaihdettu, mut ei poistanut tuota ongelmaa)

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 1.10.2009 9:28

Jep se kupariluiska kuumenee älyttömästi. Kärsi edes sormella koskee. Eli se liuska vissiin vaihtoon. Varmaan ihan motonetistä löytyy nuita kupariliuskoja?

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 1.10.2009 10:42

Ja se kupariliuska yleensä alkaa ottamaan huonoa kontaktia siinä vaiheessa kun se kuumenee liikaa, eli kun puhaltimen moottori alkaa olla finaalissa :D

Itsellä toimii puhaltimesta 1 normaalisti. 2 toimii jos ottaa nupin irti ja painaa kupariliuskaa, 3 toimii 3 ja 4 puolivälissä ja 4 toimii normaalisti. Pitäisi varmaan _taas_ väännellä sitä liuskaa uuteen muotoon että ottaisi kontaktin jokaisella pykälällä.

Ja sen liuska vaihtuu ainoastaan sen säädinpaneelin vaihdolla, näin olen käsittänyt.

kingyo
-
Viestit: 202
Liittynyt: 10.9.2009 14:43

ViestiKirjoittaja kingyo » 1.10.2009 11:47

Okkei :D pieniä ymmärtämisvaikeuksia välillä :D


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa