IV golffin 1.9 tdi lastutus,kannattaako?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

forssi
-
Viestit: 37
Liittynyt: 15.8.2009 23:12

IV golffin 1.9 tdi lastutus,kannattaako?

ViestiKirjoittaja forssi » 23.8.2009 12:34

Eli autolla ajettu 312 tkm,huollot tehty,uskaltaako tota lastuttaa,ja onko siitä hyötyä/haittaa.
Moottori agr 90 hv.Vai ajellaako ihan näillä eväillä,mitä on tehtaalla annettu:)
Tälläpäin(Kouvolassa),hintaa kysyin, 450€, 30hv+60 nm,semmosia lupaili..

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 23.8.2009 12:58

Tottakai kannattaa. Ennen lastutusta kannattaa vaihtaa kytkin mikäli sillä on jo paljon matkaa taitettu ja lisäksi imusarjan tukkoisuus olisi hyvä tarkistaa..

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 23.8.2009 14:27

Kannattaa tietty, tuohan se mukavuutta.. Mutta tosiaan tuon imusarjan ja kytkimen lisäksi kannattaa miettiä ostaako halvimman, vai oikeasti hyvän lastun. Suosittelen että kerralla hyvän niin ei tarvi katua.

Krisse
-
Viestit: 458
Liittynyt: 21.9.2003 19:33

ViestiKirjoittaja Krisse » 23.8.2009 14:41

Ja loppuviimein sehän sen kannattavuuden määrittää meinaatko pitää autoa kuukauden, vuoden vaiko vielä kauemmin.... mitä kauemman, sen kannattavampi sijoitus...

edisoni
-
Viestit: 274
Liittynyt: 30.11.2005 22:55

ViestiKirjoittaja edisoni » 23.8.2009 15:34

Ja jos meinaat lastuttaa, kannattaa miettiä minkä lastun siihen laittaa. On meinaa monenlaista tarjolla. Muista että kallein ei välttämättä ole paras mahdollinen...

forssi
-
Viestit: 37
Liittynyt: 15.8.2009 23:12

ViestiKirjoittaja forssi » 23.8.2009 15:38

Saiskos omakohtasia kokemuksia,mikä ois hyvä lastu,eikä pelkästään niitä esson baarissa kuultuja:)Kytkintä en tiiä,onko vaihettu,mut ei pahalta tunnu(kuluneelta),imusarjaa tuskin kukaan on irrottanut,voihan siellä pientä ylimääräistä olla...Auto emon käytössä,ja se voi alkaa kiukutella,jos työauto ei enää pelaa..tai sitte se kiittää,kun tuli lisähevosia..

forssi
-
Viestit: 37
Liittynyt: 15.8.2009 23:12

ViestiKirjoittaja forssi » 15.9.2009 21:41

Nyt on aika tilattu Motestille 30.9.
Sattu olemaan vielä tarjouksessa lastutus.Saas nähä onko mitään eroa alkuperäseen,kun ajelee jyväskylästä sitte takasin kotia?

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 16.9.2009 11:18

imusarjaa tuskin kukaan on irrottanut,voihan siellä pientä ylimääräistä olla...


Jotain "pientä" on kyllä todellakin odotettavissa :D Pikkurillin kokoisia kanavia.

forssi
-
Viestit: 37
Liittynyt: 15.8.2009 23:12

ViestiKirjoittaja forssi » 18.9.2009 15:06

Eipä ole ikinä tullut kajottua dieselin imusarjaan,eikä dieseliin yleensäkkään,bensakoneita kyllä rassattu paljon.
Onko tossa imusarjan irroituksessa mitään ihmeellistä?ja tarvinko muita uusia tiivisteitä,kuin uuden imusarjan tiivisteen,kun laitan takaisin?Kuinka suuttimet irroitetaan?

TDIT
-
Viestit: 204
Liittynyt: 17.4.2006 16:16

ViestiKirjoittaja TDIT » 19.9.2009 9:38

pelkkä imusarjan tiiviste, muita ei tarvitse. Tai jos meinaat läppäkotelon irroittaa imusarjasta niin sinne sitten uusi o-rengas väliin.

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 19.9.2009 12:43

6kpl 6mm kuusiokololla imusarja kiinni

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 20.9.2009 15:56

en kyllä hoksannut omaan vaihtaa tuota o-rengasta, eipä tuo tosin näytä vuotavankaan. luulis että tulee öljypaskaa melko äkkiä näkösälle jos vuotaa

tetsa
-
Viestit: 16
Liittynyt: 21.8.2003 10:25

ViestiKirjoittaja tetsa » 20.9.2009 18:45

Ite käytin tuolla motestillä cordobani (agr 90hp) ja lastun jälkeen koneesta löyty 109hp/283Nm. Laitahan tuloksia sitten tänne, niin nähdään kuinka paljon löytyy eroja koneista! Mun kopperosta ei oo imusarjaa putsailtu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa