Golf mk2 jälkikäynti ja öljyn merkki valon anturi vika
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2 jälkikäynti ja öljyn merkki valon anturi vika
Onko kelläkään ilmennyt jälkikäyntiä satunnaisesti, yleensä pidemmän matkan jälkeen rumpsuttaa vielä pitkään sen jälkeen kun auton on sammuttanu. Jos jollakin sattunut vastaavaa niin kiinnostaisi että mikä ihme tuossa on vikana.
Sitten vielä onko kellään tietoa mikä noista "öljy-antureista" menee rikki helpoiten ymmärtääkseni siellä on niitä useampikin. Öljyn paineen varoitus valo palaa ja huutaa turhaan aina välillä se lopettaa valittamisen kun kiihdyttää siinä välissä.
Öljyn paineet ja määrä tarkastettu ja ne olivat kunnossa.
Vinkkejä ja kokemuksia tulemaan.
Sitten vielä onko kellään tietoa mikä noista "öljy-antureista" menee rikki helpoiten ymmärtääkseni siellä on niitä useampikin. Öljyn paineen varoitus valo palaa ja huutaa turhaan aina välillä se lopettaa valittamisen kun kiihdyttää siinä välissä.
Öljyn paineet ja määrä tarkastettu ja ne olivat kunnossa.
Vinkkejä ja kokemuksia tulemaan.
-
- -
- Viesti:
Minunkin auto satunnaisesti pyörii jälkikäyntiä, ehkä pari kertaa kuukaudessa. Ettei vaan olisi seos vähä rikkaalla ja päässyt vähän karstaa kertymään palotilaan? Meinaan yleensä jos olen liruutellut kaupunkiajoa enemmän kuin tarpeeksi, esiintyy tuota jälkikäyntiä. Mutta heti kun vähänkin kenkii niin ei mitään oiretta :)
Kaheksan kuukauden sisään kahdesti jälkikäyntiä ilmennyt täälläkin. Eka kerta tuli kun tankkasin 98lla ja nyt viikolla kun piti ajaa löryytellä ns. pinta kaasulla niin näytti ettei sammukkaan tohon kartanolle. Uuet tulpat ja sytytys katottu.
Antaahan rottelon porskuttaa jos sille päälle sattuu :)
Tebiskan ysiviitosta oon yleensä tankkaillu. Tuskin noissa shellien ja abcien löpöissä suuria eroja on
Antaahan rottelon porskuttaa jos sille päälle sattuu :)
Tebiskan ysiviitosta oon yleensä tankkaillu. Tuskin noissa shellien ja abcien löpöissä suuria eroja on
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”