Jeps, katulaiskaa aab:tä oisi tarkoitus saada pikkusen savuttamaan. Viime katsastuksessa päästöt toisella vedolla oli 0.49 joten mitenköhän paljon näin koti-oloissa ilman mittareita oisi sopiva ruuvia kääntää?
Kiitoksia etukäteen!
terveisin jani
2.4d aab ruuvaus
Valvoja: ffp jäsenet
kyllä siitä jotain iloa ainakin meidän tapauksessa oli, savun lisäksi. ei ollenkaan niin surullista ajella, ja varsinkaan lähteä risteyksistä.
puolen kierrosta ruuvista käänsin. pikkusen alko savutella mutta muuttu se kulkukin...
raaseriahan en missään nimessä ollut suunnitellutkaan vaan ihan helpottaakseni päivittäistä kulkua
puolen kierrosta ruuvista käänsin. pikkusen alko savutella mutta muuttu se kulkukin...
raaseriahan en missään nimessä ollut suunnitellutkaan vaan ihan helpottaakseni päivittäistä kulkua
Sama mielessä kuin edelliselläkin ja herännyt pari kysymystä. Voikos hammer-modia ja IQ:n muuttelua soveltaa AAB-koneeseen? Entäs saisiko suutinkärkien vaihdolla ja avautumispaineen nostamisella kulkupuoleen parannusta, tietty ilmansaantia tulee parantaa ennen tätä? Ja vielä, onko esim 90 heppasen tdi:n suutinkärjet vaihtokelpoisia tähän imudiisseliin? Ei siis mopolla mahottomia mutta jos vähä kuiteskin... ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa