2.4d aab ruuvaus

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jarasan
-
Viestit: 12
Liittynyt: 13.5.2009 22:49

2.4d aab ruuvaus

ViestiKirjoittaja jarasan » 13.9.2009 12:11

Jeps, katulaiskaa aab:tä oisi tarkoitus saada pikkusen savuttamaan. Viime katsastuksessa päästöt toisella vedolla oli 0.49 joten mitenköhän paljon näin koti-oloissa ilman mittareita oisi sopiva ruuvia kääntää?

Kiitoksia etukäteen!

terveisin jani

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 13.9.2009 16:16

Mitä itse omaani olen ruuvannut, niin eipä kulkupuoleen hyödytä, polttoaineen kulutus vain kasvaa.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 13.9.2009 20:46

Kyllä voimaa lähtöihin tulee, 1/2-1 kierrosta lisäät ja kojeajamaa niin huomaat eron.

jarasan
-
Viestit: 12
Liittynyt: 13.5.2009 22:49

ViestiKirjoittaja jarasan » 13.9.2009 21:03

kyllä siitä jotain iloa ainakin meidän tapauksessa oli, savun lisäksi. ei ollenkaan niin surullista ajella, ja varsinkaan lähteä risteyksistä.
puolen kierrosta ruuvista käänsin. pikkusen alko savutella mutta muuttu se kulkukin...
raaseriahan en missään nimessä ollut suunnitellutkaan vaan ihan helpottaakseni päivittäistä kulkua

Mizka
-
Viestit: 102
Liittynyt: 13.7.2005 13:40

ViestiKirjoittaja Mizka » 14.9.2009 22:06

Sama mielessä kuin edelliselläkin ja herännyt pari kysymystä. Voikos hammer-modia ja IQ:n muuttelua soveltaa AAB-koneeseen? Entäs saisiko suutinkärkien vaihdolla ja avautumispaineen nostamisella kulkupuoleen parannusta, tietty ilmansaantia tulee parantaa ennen tätä? Ja vielä, onko esim 90 heppasen tdi:n suutinkärjet vaihtokelpoisia tähän imudiisseliin? Ei siis mopolla mahottomia mutta jos vähä kuiteskin... ;)

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 14.9.2009 22:31

Suorasuihkukoneen kärjet esikammiokoneiseen? Tahtoo nähdä combinaation.

EI tossa AAB konees IQ:ta pysty säätään kun on mekaaninen pumppu

Mizka
-
Viestit: 102
Liittynyt: 13.7.2005 13:40

ViestiKirjoittaja Mizka » 14.9.2009 22:35

No kato tässä sitä infoo mitä kaivattiin. Okei, kysyttiin siis mahdottomuuksia. Säädön/virin mahdollisuudet rajoittuu siis syötön lisäykseenkö? Eihän nää vaparit turbosukupolvea kiinnosta mut jos jotain vinkkejä löytyis tueksi omille ajatuksille...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa