Vinkkejä 2.0 TDi:hin
Valvoja: ffp jäsenet
.
Eipä taida ainaskaan vähentää kulutusta.
Ajotapa vaikuttaa enemmän, ja varsinkin siinä tapahtuvat muutokset.
Jos ajattelee vain kuluja, niin on varmasti taloudellisinta ajaa vakiolla autolla.
....Rajoitusten mukaan.
Helpoo de-aktivoida ohjelmasta.
Jolloin "ei ole päällä - eikä tulppaamisesta tule herjaa".
Vaggommilla, tai vastaavalla korjaamotyökalulla saa kokonaan deletoitua koko systeemin.
(En tiedä koodia: suom.huom.)
Eipä taida ainaskaan vähentää kulutusta.
Ajotapa vaikuttaa enemmän, ja varsinkin siinä tapahtuvat muutokset.
Jos ajattelee vain kuluja, niin on varmasti taloudellisinta ajaa vakiolla autolla.
....Rajoitusten mukaan.
Helpoo de-aktivoida ohjelmasta.
Jolloin "ei ole päällä - eikä tulppaamisesta tule herjaa".
Vaggommilla, tai vastaavalla korjaamotyökalulla saa kokonaan deletoitua koko systeemin.
(En tiedä koodia: suom.huom.)
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Kertokaas viisaammat että minkälaisia ilmamäärämittarin arvojen pitäis olla 2 litraisessa tdi:ssä? Tänään käytiin ajeleen ja testaileen tuota rakkinetta ja toinen arvo oli 1250 ku kaasun junttas lattiaan ja toinen kipus verkkaisesti 850 ja pysy siinä, tuo korkeampi lukema lähti tippumaan hitaasti ku koneeseen saatiin kierroksia päälle 2500. Vag-comia ei saatu toimimaan toledossa ja käytössä oli joku muu laite, ja tämän toisen laitteen ominaisuuksiin ei kuulunu ilmoittaa että kumpiko noista lukemista on pyynti ja kumpi on saanti ja siitä tämä ropleema.. Ahdot oli piikkinä 1.6bar ja siitä sit hitaasti tippu jonku verran, normaalia?
Myyttiseltä tuo 1.6 baria minustaki tuntuu, mutta sen se piikittää hetkeks joka kerta. Siitä se sit tippuu rauhallisesti tonne 1.4 ja 1.5 väliin. Minkähän helvetin takia tossa vois olla ahtoja noin paljon? Kone on BKD, ja en usko että sen ohjelmaan olis koskettu ja mitään ylimääräisiä boksejakaan en oo konehuoneesta löytäny.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Minulla ahtoi vakiona piikittäen 1.6bar , kun pyynti oli 1.3.
siitä se sitten tasottui ja pysyi ~3000 kierroksen kohdalle asti ~1.4bar josta lähti tippumaan kierrosten mukaan.
1250mg tuntuu hieman isolta toteutuneelta, mutta ehkä iloisella MAFfilla =)
850 lienee pyynti / EGR ohjaukseen & valvontaan?
BKD
siitä se sitten tasottui ja pysyi ~3000 kierroksen kohdalle asti ~1.4bar josta lähti tippumaan kierrosten mukaan.
1250mg tuntuu hieman isolta toteutuneelta, mutta ehkä iloisella MAFfilla =)
850 lienee pyynti / EGR ohjaukseen & valvontaan?
BKD
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Minulle tuli uudelleen ohjelmoituna vakio Schodillacista 410/190 täällä etelässä vihdin dynamometrissa.
Tuo on kyllä vakio ahtimen kanssa vedetty aika lailla savu rajalle, tosin suuttimissakaan ei ole enää paljoa varaa vakio ahtimen kanssa petrata. (ilmamäärä alkaa olemaan kintuli ruiskutus ikkunalle)
Paras muutos oli ehdottomasti se ettei auto enää pyri stumppaamaan liikkeelle lähdössä ja vetää nöyrästi jo 1500 kierrokselta alkaen.
Vakiona tuo ei tuntunut tekevän töitä alle 2000-2500 kierroksen.. oikeastaan heräsi siinä 2500 kierroksen kohdalla.
maksimi teho nyt ~3700 kierroksella.
Kesärenkaiden (225) kanssa pito alkaa kakkos vaihteella loppumaan ~2100 kierroksen maastossa, joten ehkä tuo vääntö riittää arkiajoon.
0-100km/h Gtech pro:lla ~7.8s kun kaksi ihmistä kyydissä.. eli ei tuolla meinaa jalkoihinkaan jäädä, vaan on niin painava kottero ettei se mikään rakettikaan ole.
Nykyisillä VNT asetuksilla ja syöttömäärillä pakopaine oli maksimissaan 1bar enemmän kuin ahtopaine.
Matkakulutus lienee hieman tippunut, vaikea sanoa kun olen ajanut niin paljon nurkka ajoa etten ole saanut vertailukelpoista dataa.
Tänä aamuna tietokone näytteli esim 4.2L keskikulutusta hyvinkäältä espooseen ja tankattaessa tuo on ollut desin tai kahden sisään laskennalisesta.
Ehkäpä tuokin selviää syksymmällä, kun lomat on lusittu ja arki taas alkaa =)
Tuo on kyllä vakio ahtimen kanssa vedetty aika lailla savu rajalle, tosin suuttimissakaan ei ole enää paljoa varaa vakio ahtimen kanssa petrata. (ilmamäärä alkaa olemaan kintuli ruiskutus ikkunalle)
Paras muutos oli ehdottomasti se ettei auto enää pyri stumppaamaan liikkeelle lähdössä ja vetää nöyrästi jo 1500 kierrokselta alkaen.
Vakiona tuo ei tuntunut tekevän töitä alle 2000-2500 kierroksen.. oikeastaan heräsi siinä 2500 kierroksen kohdalla.
maksimi teho nyt ~3700 kierroksella.
Kesärenkaiden (225) kanssa pito alkaa kakkos vaihteella loppumaan ~2100 kierroksen maastossa, joten ehkä tuo vääntö riittää arkiajoon.
0-100km/h Gtech pro:lla ~7.8s kun kaksi ihmistä kyydissä.. eli ei tuolla meinaa jalkoihinkaan jäädä, vaan on niin painava kottero ettei se mikään rakettikaan ole.
Nykyisillä VNT asetuksilla ja syöttömäärillä pakopaine oli maksimissaan 1bar enemmän kuin ahtopaine.
Matkakulutus lienee hieman tippunut, vaikea sanoa kun olen ajanut niin paljon nurkka ajoa etten ole saanut vertailukelpoista dataa.
Tänä aamuna tietokone näytteli esim 4.2L keskikulutusta hyvinkäältä espooseen ja tankattaessa tuo on ollut desin tai kahden sisään laskennalisesta.
Ehkäpä tuokin selviää syksymmällä, kun lomat on lusittu ja arki taas alkaa =)
Viimeksi muokannut 68Corvette, 16.8.2009 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kun noista kulutuksista pääsitte kertomaan niin ihmetyttää tuon oman nokikoneen janoisuus. Mottina vakio 140 hv ja viime sunnuntaina Espoo - Hyvinkää väli, 130 km/h motarilla, vei ajotietokoneen ilmoittaman mukaan 6,9 litraa. "Normaali" seka-ajossa mitä tulee pyörittyä niin yli seiskalla mennään...
Paljonkohan mahtaa tuo neliveto vaikuttaa kulutukseen?
Paljonkohan mahtaa tuo neliveto vaikuttaa kulutukseen?
Itsellä keskinopeudella ~40kmh 6.3 litraa sadal
Edit... pyörinä 225/40 18
http://tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=23635
Edit... pyörinä 225/40 18
http://tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=23635
Viimeksi muokannut tos, 15.5.2009 19:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kovat on lukemat isomikillä vaikka ei otettu ihan kaikkea irti. Eipähän tule kesän reissulla sulattamoa konepellin alle kun kuitenkin innostuu koittamaan mitä Turani kulkee ;).
Harisen penkki ei siis taida olla ihan ankarimmasta päästä?
Ja kiitokset hyvin toimivasta ahtimesta kuuluu tietenkin Fin-Turbolle :).
Harisen penkki ei siis taida olla ihan ankarimmasta päästä?
Ja kiitokset hyvin toimivasta ahtimesta kuuluu tietenkin Fin-Turbolle :).
itsellä -07 golf v gt dsg tdi 170hv 80tkm ajettu ja nyt ois tarve saada vähän lisää potkua peliin, nyt vaan ollut aika ristiriitaisia asioita ton DSG laatikon keston suhteen?!? ja myös kuullut että partikkelisuodatin ei kauheesti tykkäis tehonlisäyksest. Onko näissä mitään perää?? Tavoite ois ainakin 200hv ja 400+n. kellään kokemusta??
Vakiosta omalla tuotemerkille tehtynä, asennettuna + tiivisteet 1330e , mikäli menee normi asennusaika ja on yleensäkin normitapaus ja vanha ahdin jää meille. Uuteen aihioon tehtynä arvio 1650e. Joskus on asennustyö edennyt nopemminkin, jolloin on tarkistettu asennuksen suhteen kustannuksia. Vnt:n osalta joihinkin tehdään muutoksia, mutta ne ovat omia salaisuuksiamme. Säätöpolitiikka ei millään muotoa vastaa tehtaan oem asetuksia, koska nämähän ovat meidän tekemiä ja luonnollisesti virikäyttöön suunniteltuja. Yhteistyö Findieselin kanssa on toiminut erittäin hyvin.
kiitos vastauksesta, kuulostaa ihan kohtuulliselta hinnalta. Tiedän mihin suuntaan viimeistään kun ahdin menee.
Onkohan muuten huolestuttavaa, kun kaksi autoa käytiin ohjelmoimassa, toinen maltillisesti 1.9pd 105-130 ja 250-300nm, toinen 1.9pd 130-170 ja 310-410nm. Molemmissa mielestäni ihan tyhjäkäynnin jälkeen ehkä noin 1000rpm ahdin viheltää aika kuuluvasti.
Onkohan muuten huolestuttavaa, kun kaksi autoa käytiin ohjelmoimassa, toinen maltillisesti 1.9pd 105-130 ja 250-300nm, toinen 1.9pd 130-170 ja 310-410nm. Molemmissa mielestäni ihan tyhjäkäynnin jälkeen ehkä noin 1000rpm ahdin viheltää aika kuuluvasti.
Itsellä nyt moraalinen ongelma auton hankinnan suhteen. Ostaako Skoda:n RS 2.0TDI vai Skodan Octavia Scout. Jos tuosta Scouttia saisi 170 heppaisella koneella ei valinta tuottaisi ongelmaa, kun siittä löytyy neliveto.
Ongelma on seuraavanlainen. Mitenkä tuo partikkelisuodatin kestää lastutusta jos päädyn tuohon 140 heppaiseen 2.0 TDI koneeseen, joka on scoutissa (Onko porukka ajellut millä menestyksellä lastutuksen jälkeen)? Jälleenmyyjä totesi, että tuo partikkelisuodatin olisi otettavissa pois ja ei vaikuttaisi päästöihin katsastuksessa? Uuden hinta, kun on reilusti yli 1000 euroa niin ei viitsisi sitä särkeä jos tilalle saisi suoran putken ;). Lastulla kun tuosta 140 heppaisestakin koneesta saisi ihan mukavat tehot ja väännöt.
Kokemuksia otetaan vastaan noista lastutetuista DPF:llä varustetuista autoista.
Ja onko noissa ABT:n lastuissa mitään järkeä, koska heillä myös takuu säilyy, jos sellaiseen päätyy.
http://www.konig.fi/cms/etusivu/abt_spo ... ykset.html
Ongelma on seuraavanlainen. Mitenkä tuo partikkelisuodatin kestää lastutusta jos päädyn tuohon 140 heppaiseen 2.0 TDI koneeseen, joka on scoutissa (Onko porukka ajellut millä menestyksellä lastutuksen jälkeen)? Jälleenmyyjä totesi, että tuo partikkelisuodatin olisi otettavissa pois ja ei vaikuttaisi päästöihin katsastuksessa? Uuden hinta, kun on reilusti yli 1000 euroa niin ei viitsisi sitä särkeä jos tilalle saisi suoran putken ;). Lastulla kun tuosta 140 heppaisestakin koneesta saisi ihan mukavat tehot ja väännöt.
Kokemuksia otetaan vastaan noista lastutetuista DPF:llä varustetuista autoista.
Ja onko noissa ABT:n lastuissa mitään järkeä, koska heillä myös takuu säilyy, jos sellaiseen päätyy.
http://www.konig.fi/cms/etusivu/abt_spo ... ykset.html
-
- -
- Viestit: 55
- Liittynyt: 28.11.2003 21:49
Tuo on totta, että monesta paikasta ei oikein osaa etsiä sitä oikeaa tietoa. Miten tuo moottorinohjaus suhtautuu siihen, että dpf:ää ei ole (Meneekö ohjaus vikatilaan)? Harisen sivustolta löytyi tuollaista tietoa:
http://www.hestec.fi/chiptuning/dpf.php (Sivustolla oli, että eivät ole vielä ratkaisseet ongelmaa tuon dpf:n miten saisi toimimaan kunnolla).
Onko kenelläkään kuvaa miten tuo DPF:ä on kiinni putkistossa? Yksi vaihtoehtohan olis A4 audi 170 heppaisella koneella ja nelivedolla, mutta hinta nousee ja tilat on huomattavasti pienemmät. Hienot lukemat kyllä tuosta touranista. Ilmeisesti sama kone, kuin tuossa Scoutissa? Onko autolla paljon ajettu lastutuksen jälkeen?
http://www.hestec.fi/chiptuning/dpf.php (Sivustolla oli, että eivät ole vielä ratkaisseet ongelmaa tuon dpf:n miten saisi toimimaan kunnolla).
Onko kenelläkään kuvaa miten tuo DPF:ä on kiinni putkistossa? Yksi vaihtoehtohan olis A4 audi 170 heppaisella koneella ja nelivedolla, mutta hinta nousee ja tilat on huomattavasti pienemmät. Hienot lukemat kyllä tuosta touranista. Ilmeisesti sama kone, kuin tuossa Scoutissa? Onko autolla paljon ajettu lastutuksen jälkeen?
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Tuolla ylempänä kirjoittelin hankkimastani lastusta.
Nyt on kolme tankkia ajettu, kaksi meni kesälomalla kurvaillessa ja viimeisin lähes pelkästään työajoa.
Kahden vuoden aikana pienin kulutus on ollut tankillisella 4.96L/100km.
Se oli tuossa syksyllä, kun ilmastointi ei vielä pyörinyt ja alla oli jo kuitenkin kesäpyörät.. jotka nekin ovat 17" ja 225 leveät.
Nyt on pari tankillista mennyt ~4.5l kulutuksella, eli 4.47L ja 4.55L.
Ilmastointi on kyllä pörissyt koko ajan, nostanee kulutusta ehkä parilla desillä.
Keskikulutus on ollut 5.33L tähän asti, eli karkeasti voisi kuvitella että kunhan helteet hellittävät, niin kulutus tippunee vakiosta ~litralla.
Mielestäni varsin kohtuullista, eikä paatuneen punukin tarvi kiristellä kukkaron nyörejä euromarketin lihatiskillä.. niin tiukkaan =)
Kaikkein naurettavimmat kulutukset ovat olleet ajotietokoneen mukaan parina aamuna kotoa töihin, eli hyvinkäältä espooseen, kun ei ole ollut vielä paljon muuta liikennettä.
3.7L/100km ja 60km matkalla mitattuna.
Lastu siis omalla kohdalla maksanee itsensä takaisin ennen auton vaihtoa ja vieläpä huvikertoimella =)
Nyt on kolme tankkia ajettu, kaksi meni kesälomalla kurvaillessa ja viimeisin lähes pelkästään työajoa.
Kahden vuoden aikana pienin kulutus on ollut tankillisella 4.96L/100km.
Se oli tuossa syksyllä, kun ilmastointi ei vielä pyörinyt ja alla oli jo kuitenkin kesäpyörät.. jotka nekin ovat 17" ja 225 leveät.
Nyt on pari tankillista mennyt ~4.5l kulutuksella, eli 4.47L ja 4.55L.
Ilmastointi on kyllä pörissyt koko ajan, nostanee kulutusta ehkä parilla desillä.
Keskikulutus on ollut 5.33L tähän asti, eli karkeasti voisi kuvitella että kunhan helteet hellittävät, niin kulutus tippunee vakiosta ~litralla.
Mielestäni varsin kohtuullista, eikä paatuneen punukin tarvi kiristellä kukkaron nyörejä euromarketin lihatiskillä.. niin tiukkaan =)
Kaikkein naurettavimmat kulutukset ovat olleet ajotietokoneen mukaan parina aamuna kotoa töihin, eli hyvinkäältä espooseen, kun ei ole ollut vielä paljon muuta liikennettä.
3.7L/100km ja 60km matkalla mitattuna.
Lastu siis omalla kohdalla maksanee itsensä takaisin ennen auton vaihtoa ja vieläpä huvikertoimella =)
.
Corvette ajellee vaan myötämäkiä....
Kyllä siihen 140 heppaiseen hiukkasmalliinkin saa vetoja ihan kivasti.
Pilleri taisi vaan olla vielä "tavan" mallia pienempi, se tietty rajoittaa sitten kierroksilla.
Taitaa se hiukkaspöntön mitoitus olla sellainen, ettei se kunnossa ollessaan varsinaisesti mitään rajoita, pitää vaan oikeasti tehdä moottorista savuton, niin ei niitä polttoja tule liian tiheään.
Suurempi ahdin antaisi heti hyvää syöttöjen suhteen, kaikille kierroksille.
Kyllä niiden hiukkasmallien kanssa on pikkuhiljaa vaan opeteltava elämään.
Muutaman vuoden päästä ihan jokapäiväistä kauraa.
Corvette ajellee vaan myötämäkiä....
Kyllä siihen 140 heppaiseen hiukkasmalliinkin saa vetoja ihan kivasti.
Pilleri taisi vaan olla vielä "tavan" mallia pienempi, se tietty rajoittaa sitten kierroksilla.
Taitaa se hiukkaspöntön mitoitus olla sellainen, ettei se kunnossa ollessaan varsinaisesti mitään rajoita, pitää vaan oikeasti tehdä moottorista savuton, niin ei niitä polttoja tule liian tiheään.
Suurempi ahdin antaisi heti hyvää syöttöjen suhteen, kaikille kierroksille.
Kyllä niiden hiukkasmallien kanssa on pikkuhiljaa vaan opeteltava elämään.
Muutaman vuoden päästä ihan jokapäiväistä kauraa.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Alkaa jo hieman olemaan dataa.
Lastun kanssa vaan en ole vieläkään oppinut ajamaan niin taloudellisesti kuin voisi, vaatii aika paljon opettelua että saa viimeiset desit irti.
Kyllä tästä nyt kuitenkin huomaa missä välissä muutos on tehty:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/skoda ... 0.8.09.jpg
Tankkauksissa on vaan pätkiä kesälomista, joten uskoisin että kulutus vielä aavistuksen painuu, varsinkin kun ilmat viileneväy ja ilmastointi ei huuda koko aikaa ja kun saa kapeammat talvirenkaat alle.
Auto on kyllä selkeästi hauskempi ajaa.. aikaisemmin sillä oli taipumusta sammua tahttomasti valoissa ja nyt enemmänkin sutia tahattomasti ripeämmissä lähdöissä =)
Lastun kanssa vaan en ole vieläkään oppinut ajamaan niin taloudellisesti kuin voisi, vaatii aika paljon opettelua että saa viimeiset desit irti.
Kyllä tästä nyt kuitenkin huomaa missä välissä muutos on tehty:
http://www.sunpoint.net/~pirkonen/skoda ... 0.8.09.jpg
Tankkauksissa on vaan pätkiä kesälomista, joten uskoisin että kulutus vielä aavistuksen painuu, varsinkin kun ilmat viileneväy ja ilmastointi ei huuda koko aikaa ja kun saa kapeammat talvirenkaat alle.
Auto on kyllä selkeästi hauskempi ajaa.. aikaisemmin sillä oli taipumusta sammua tahttomasti valoissa ja nyt enemmänkin sutia tahattomasti ripeämmissä lähdöissä =)
Onko kenelläkään kokemusta turbon siipien puhdistuksesta.
Kannattaisko heti vaihtaa koko turbo?
Meneekö joku 170hv:n turbo suoraan paikoilleen?
Kommentteja kahteen viimeiseen:
a)oletko tutkituttanut autoa? onko ajettu vikadiagnostiikkaa eri komponenteille, esim. ahtopaineensäätöventtiili, map jne?
b)jos ei niin suosittelen sitä, voipi olla halvempi kun ahtimen vaihto
c)paljon ajettu ja mitkä oireet?
Vaikka noita vnt:n siipiä on paljon haukuttu jumittamisesta, niin ei se vika aina niissä ole.
Vika testerillä katsottu. eipä tuolla merkkiliikkeessä paljon muuta kannata teettää, valohoitoa sielä enemmän saa.
Ahtopaineet oli ylittyny, ei muuta.
tos... kyllä näissä vehkeissä tuntuu jumittavan vaikka kenkää antaakin... n.70tkm tulee vuodessa, eikä mikään kevyt kaasujalka.
Vaihtoon pian koko auto ja toinen merkki seuraavaksi. :)
Ahtopaineet oli ylittyny, ei muuta.
tos... kyllä näissä vehkeissä tuntuu jumittavan vaikka kenkää antaakin... n.70tkm tulee vuodessa, eikä mikään kevyt kaasujalka.
Vaihtoon pian koko auto ja toinen merkki seuraavaksi. :)
Touraniinkin turbon vaihto edessä (jumittelee). Vakio turbo, öljyputki ja kasa tiivistetä jo hommattu, nyt pitääs vain vaihtaa
Mahtuuko turbo tulla suoraan pois vai pitääkö apurunko ja vetari purkaa pois edestä?
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon turboa vaihtaessa?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista
Mahtuuko turbo tulla suoraan pois vai pitääkö apurunko ja vetari purkaa pois edestä?
Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon turboa vaihtaessa?
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista
Tuossa pari muutakin ihmetteli 2.0 tdi:n kulutusta. Hankin kolme vkoa sitten vm04 2.0tdi sportlinen golffin. Itse olen myös pistänyt merkille, että tuolla tienpäällä matka-ajossa (100km siivuja) auto kuluttaa 6,2l/100km. Jos tuo on ihan normaalia, niin mielestäni tuo 2.0 on kyllä kohtuu syöppö kone.
Kevät talvella ajelin seinäjokee kohti
Ja mittari on kalibroitu.
Mut normiajossa sitten huitelee yli kuuden litran:
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=23635

Ja mittari on kalibroitu.
Mut normiajossa sitten huitelee yli kuuden litran:
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons.php?car=23635
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
On kyllä yhdyttävä tuohon: PSA:n jälkeen tuntuu, että Passatille ei mikään riitä. Tosin +250 kg sekä "erihieno neliveto" pyörivine massoineen varmasti tuo oman säväyksensä kulutukseen. Työmatka-/maantieajon 6,5-6,9 tuntuu siltikin turhan kovalta, huomioiden sen, että keskinopeudet ovat hieman pudonneet aiemmasta. Sinänsä mielenkiintoista oli taannoin huomata, että vakkarin käytön lopettaminen pudotti kulutusta jopa 0,2-0,25l/100km. Nooh, voipahan puolustella itselleen myös järkisyin töihinlähtöä bensa-Seatilla pöristellen, kun kulut samoissa - noin karkeasti.
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Milltekilta näemmä dpf:n poistoputkea saatavilla: http://www.millteksport.com/exhaust.pro ... iantid=264
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 2.5.2004 18:33
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
liekö tuollaisella 2260v audin ahtimella otettu 220-230hp väliin.
Olisi halunnut että porttaan siihen kannen, vaan en suostunut, sanoin että sijoittaa rahansa ensin race suuttimiin.. ei ole sittemmin kuulunut.
Miksi sinne siis laittaisi "perinteistä pakosarjaa" ja "normi ahdinta" jos vakiolla valusarjalla johon on pakopesä jyystetty hybridi turbolle saa suuttimet ulosmitattua.
Ja kaikki suuttimet eivät edes yllä paljon yli 200hp.
Viisaammat korjatkoon.
Olisi halunnut että porttaan siihen kannen, vaan en suostunut, sanoin että sijoittaa rahansa ensin race suuttimiin.. ei ole sittemmin kuulunut.
Miksi sinne siis laittaisi "perinteistä pakosarjaa" ja "normi ahdinta" jos vakiolla valusarjalla johon on pakopesä jyystetty hybridi turbolle saa suuttimet ulosmitattua.
Ja kaikki suuttimet eivät edes yllä paljon yli 200hp.
Viisaammat korjatkoon.
Onko niin että Audin pakosarja käy BKD moottoriin niin että kaikki kilkkeetkin saadaan paikoilleen.
Mikä tuohon laippaan käy? 2260?
http://cgi.ebay.de/Audi-A4-S4-B8-2-0-TD ... 1e5935a16f
Mikä tuohon laippaan käy? 2260?
http://cgi.ebay.de/Audi-A4-S4-B8-2-0-TD ... 1e5935a16f
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa